Χιλιάδες πελάτες της στο Ηνωμένο Βασίλειο δεν είχαν πρόσβαση σε τραπεζικές υπηρεσίες μέσω κινητού και διαδικτύου για να κάνουν τις αγορές τους
Η HSBC αναγκάστηκε να ζητήσει δημοσίως συγγνώμη μετά τον κατακλυσμό παραπόνων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, για αδυναμία πρόσβασης σε τραπεζικές υπηρεσίες μέσω κινητού και διαδικτύου για περισσότερες από 24 ώρες κατά την Black Friday, στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Τα προβλήματα ξεκίνησαν από το πρωί της Παρασκευής 24 Νοεμβρίου, με την τράπεζα να δηλώνει ότι “το διερευνούσε επειγόντως”. Γύρω στις 09:00 GMT του Σαββάτου, η HSBC πόσταρε στο X, ότι η δυσλειτουργία είχε επιλυθεί και οι online και mobile τραπεζικές υπηρεσίες ήταν και πάλι σε λειτουργία, αλλά ότι “ορισμένες υπηρεσίες ίσως είναι πιο αργές”.

Η HSBC έχει περίπου 14,8 εκατομμύρια πελάτες στο Ηνωμένο Βασίλειο και η εταιρεία εκτιμά ότι εννέα στις 10 συναλλαγές στην τράπεζα γίνονται ψηφιακά.
Παρά το γεγονός ότι τα προβλήματα ξεκίνησαν νωρίς το πρωί της Παρασκευής, η τράπεζα δεν ενημέρωσε τη σελίδα της για την κατάσταση των υπηρεσιών της, η οποία παρέχει πληροφορίες σχετικά με τη διαθεσιμότητα ψηφιακών υπηρεσιών, όπως η ηλεκτρονική, η τραπεζική μέσω κινητού και η τηλεφωνική τραπεζική, για αρκετές ώρες – κάτι που επίσης ενόχλησε τους πελάτες.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Καρυστιανού εναντίον «συμμορίας» …
- Βορίζια: Ποινική δίωξη για ανθρωποκτονία από πρόθεση σε βάρος των δύο τραυματιών
- Χρηστίδης προς Πιερρακάκη: Που πήγαν τα 250 εκατ. ευρώ της αναδιάρθρωσης των ΕΛΤΑ;
- ΕΛΑΣ: Δεκατέσσερις νεκροί σε 486 τροχαία τον Οκτώβριο, στην Αττική
- Κουτσούμπας: “Οι αγρότες και οι κτηνοτρόφοι χρειάζονται στήριξη”
- Η λίστα με τα 51 καταστήματα των ΕΛΤΑ που βάζουν λουκέτο τη Δευτέρα, 3 Νοεμβρίου
- Ρόδος: Στις 18 Νοεμβρίου θα ξεκινήσουν τα νέα έργα στο διεθνές αεροδρόμιο
- ΗΠΑ: Θέλουν αποκατάσταση των στρατιωτικών διαύλων επικοινωνίας με την Κίνα
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








