Χιλιάδες πελάτες της στο Ηνωμένο Βασίλειο δεν είχαν πρόσβαση σε τραπεζικές υπηρεσίες μέσω κινητού και διαδικτύου για να κάνουν τις αγορές τους
Η HSBC αναγκάστηκε να ζητήσει δημοσίως συγγνώμη μετά τον κατακλυσμό παραπόνων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, για αδυναμία πρόσβασης σε τραπεζικές υπηρεσίες μέσω κινητού και διαδικτύου για περισσότερες από 24 ώρες κατά την Black Friday, στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Τα προβλήματα ξεκίνησαν από το πρωί της Παρασκευής 24 Νοεμβρίου, με την τράπεζα να δηλώνει ότι “το διερευνούσε επειγόντως”. Γύρω στις 09:00 GMT του Σαββάτου, η HSBC πόσταρε στο X, ότι η δυσλειτουργία είχε επιλυθεί και οι online και mobile τραπεζικές υπηρεσίες ήταν και πάλι σε λειτουργία, αλλά ότι “ορισμένες υπηρεσίες ίσως είναι πιο αργές”.
Η HSBC έχει περίπου 14,8 εκατομμύρια πελάτες στο Ηνωμένο Βασίλειο και η εταιρεία εκτιμά ότι εννέα στις 10 συναλλαγές στην τράπεζα γίνονται ψηφιακά.
Παρά το γεγονός ότι τα προβλήματα ξεκίνησαν νωρίς το πρωί της Παρασκευής, η τράπεζα δεν ενημέρωσε τη σελίδα της για την κατάσταση των υπηρεσιών της, η οποία παρέχει πληροφορίες σχετικά με τη διαθεσιμότητα ψηφιακών υπηρεσιών, όπως η ηλεκτρονική, η τραπεζική μέσω κινητού και η τηλεφωνική τραπεζική, για αρκετές ώρες – κάτι που επίσης ενόχλησε τους πελάτες.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου: Νέες πληρωμές 9 εκατ. ευρώ για 13 έργα
- ΥΠΑ: Άνοδος 6,7% στην επιβατική κίνηση των αεροδρομίων το 8μηνο
- Μασκ: Αγοράζει μετοχές της Tesla αξίας 1 δισ. δολαρίων
- Φωτιά στην Παλαιόπολη Άνδρου – Σηκώθηκαν εναέρια μέσα
- Γερμανία: Ο Μερτς ζήτησε την εμπιστοσύνη των επιχειρήσεων
- Νέο «καμπανάκι» Ντράγκι: Η ΕΕ υπολείπεται σε ανταγωνιστικότητα και εφησυχάζει…
- Παπασταύρου: 2,5 εκατ. ευρώ για την αποκατάσταση της υδροδότησης Δήμου Σερρών
- Ευρωζώνη: Αυξήθηκε 3,6% το ωριαίο κόστος εργασίας το β΄τρίμηνο – Στο +10,1% στην Ελλάδα
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις