Παραδοσιακά φαγητά, οικισμοί, συνταγές, μονοπάτια βρέθηκαν στο επίκεντρο της δράσης
Ένα ταξίδι με όχημα την Ελλάδα έκαναν το 2023 οκτώ δημιουργοί περιεχομένου.
Η Οίτη, η Ορεινή Αχαΐα και τα Καλάβρυτα, τα Τζουμέρκα, το Νότιο Ρέθυμνο, η Σίφνος, η Κίμωλος, η Κύθνος, η Κέα, η Ιθάκη και ο Ασπροπόταμος Τρικάλων αποτέλεσαν το ιδανικό σκηνικό των Μανώλη Αρμουτάκη (grshindig), Στέφανο Αντιμάντο (stef_greece), Γιώργο Βενιό (vengio), Μιχάλη Λαπαρδά (mikelapardas), Δημήτρη Παλαιογιάννη (zorbabook), Νικόλα Πάνου (nikolaos_panou), Παναγιώτη Παπαϊωάννου (panpapaioannou) και Βασιλική Παπακωνσταντή και Γιώργο Τσαγκαράκη (yabatravellers).
Oι content creators ταξίδεψαν στην αυθεντική πλευρά της Ελλάδας και απαθανάτισαν την ξεχωριστή ταυτότητα των προορισμών, χαρίζοντάς μας μοναδικής αισθητικής κλικ και καρέ.
Με επίκεντρο τον άνθρωπο, οι content creators ανέδειξαν πλήθος ιστοριών για τους προορισμούς, τη γαστρονομία, τα φυσικά τοπία, τις τοπικές τέχνες και παραδόσεις που κρατούν αιώνες: Το πλατανόδασος του Πλανητέρου, τα πυκνά παρθένα δάση των Τζουμέρκων, η αιγαιοπελαγίτικη ατμόσφαιρα της Σίφνου και Κιμώλου, ο Μιχάλης που μας αφηγήθηκε ιστορίες για την Ιθάκη, ο Νίκος που μας ξενάγησε στην Κρανιά Ασπροποτάμου, ο Μπάμπης που μοιράστηκε μαζί μας την πολύτιμη γνώση του για τις ομορφιές της Οίτης και τα μανιτάρια του βουνού, ο μελισσοκόμος Φραγκίσκος της Κύθνου, και τέλος, στην Κέα ο Αλέξανδρος που αποφάσισε να αφήσει την ζωή στην πόλη για να ασχοληθεί με την άνυδρη καλλιέργεια των αμυγδαλιών στο νησί και ο Γιάννης με το μικρό υπόγειο εργαστήριο ξυλογλυπτικής.

Κάνοντας Sup στην Ιθάκη
Tο φωτογραφικό και videos περιεχόμενο που δημιουργήθηκε, το οποίο απαριθμεί 600 φωτογραφίες, 35 short forms και 13 longer form videos, αποτέλεσαν το υλικό της καμπάνιας που έτρεξε το προηγούμενο διάστημα στα social media του Discovergreece.com και παράλληλα στα social media των content creators, με κεντρικό μήνυμα την προτροπή προς τους ταξιδιώτες να ανακαλύψουν με σεβασμό και να απολαύσουν με υπεύθυνο τρόπο την Ελλάδα.

Μαγειρεύοντας στο Πλανητέρο, στα Καλάβρυτα
«Έχοντας τη συνεργασία ως βασική μας αξία, αυτή τη φορά ενώσαμε δυνάμεις με Έλληνες content creators. Aνθρώπους που βρίσκονται στο πεδίο και βιώνουν ο καθένας με τον δικό του τρόπο τις ταξιδιωτικές εμπειρίες που μπορεί κάποιος να απολαύσει στους ελληνικούς προορισμούς. Δίνοντας έμφαση στον πολιτισμό, την αγροδιατροφή, τα φυσικά τοπία και τα παραδοσιακά χωριά, διατηρώντας πάντα στο επίκεντρο τον άνθρωπο, οι Content Creators κατέγραψαν εμπειρίες με ήπιο περιβαλλοντικό αποτύπωμα και ανέδειξαν μέσα από τη δημιουργικότητά τους τους τρόπους με τους οποίους πρέπει να ταξιδεύουμε και να συναναστρεφόμαστε τους προορισμούς. Το να ταξιδεύουμε με υπεύθυνο τρόπο είναι ζητούμενο για όλους μας πλέον.» δήλωσε σχετικά ο Νίκος Διαμαντόπουλος, Γενικός Διευθυντής Marketing Greece και συμπλήρωσε πως «Το “Travel Reimagined |Tomorrow‘s Content Today” είναι μια πρωτοβουλία που στοχεύουμε κάθε χρόνο να εξελίσσεται περαιτέρω και να συνεισφέρει στην προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος που αξίζει στη χώρα μας».
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Αλτμαν: Προαναγγελία για ερωτικό περιεχόμενο στο chatgpt – Κι εδώ αρχίζουν τα δύσκολα για νομοθέτες/ρυθμιστικές αρχές
- Δίκη στη Λάρισα για την εξαφάνιση του βιντεοληπτικού υλικού των Τεμπών
- Πεντάγωνο ΗΠΑ: Περιορίζει την πρόσβαση των δημοσιογράφων, απαιτεί προέγκριση των προς δημοσίευση άρθρων
- Κατηγορείται ο ιδρυτής της Prince Group για γιγαντιαία απάτη με bitcoin
- Πτωτικά οι διεθνείς τιμές πετρελαίου – Σε χαμηλά πέντε μηνών τα συμβόλαια
- Αλμπερτ Μπουρλά (CEO Pfizer): Οι φαρμακοβιομηχανίες των ΗΠΑ πρέπει να συνεργαστούν με την Κίνα
- Wall Street: Μικτό κλείσιμο για τους βασικούς δείκτες
- Στα 2.000 τα προϊόντα της «Πρωτοβουλίας Μείωσης Τιμών» εκ των οποίων 1.074 τρόφιμα
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις