Επιχειρήσεις

Η Kraft Heinz επιδιώκει να αναβιώσει παλιές μάρκες ακυρώνοντας τη μεγάλη συγχώνευση του 2015

Financialreport.gr

Οι μετοχές της εταιρείας έχουν χάσει περίπου τα δύο τρίτα της αξίας τους από τότε που η Kraft και η H.J. Heinz συγχωνεύθηκαν το 2015

Η διεθνής εταιρεία τροφίμων Kraft Heinz αντιμετωπίζει πιθανή απόσχιση εμπορικών σημάτων με βραδύτερη ανάπτυξη, όπως το τυρί Velveeta, ως μια έσχατη προσπάθεια για την ενίσχυση των αποδόσεων, αντιστρέφοντας την ανεπιτυχή δεκαετή συγχώνευσή της, αναφέρει το Reuters. Η εταιρεία τροφίμων με έδρα το Σικάγο και το Πίτσμπουργκ μελετά μια πιθανή απόσχιση ενός μεγάλου μέρους της επιχείρησης τροφίμων, συμπεριλαμβανομένων πολλών προϊόντων Kraft, σε μια νέα οντότητα, επιβεβαιώνοντας δημοσίευμα της Wall Street Journal.
Η οντότητα αυτή θα μπορούσε να αποτιμηθεί έως και 20 δισ. δολάρια, γεγονός που θα την καθιστούσε τη μεγαλύτερη συμφωνία σε καταναλωτικά αγαθά μέχρι στιγμής εφέτος.
Οι μετοχές της εταιρείας τροφίμων έχουν χάσει περίπου τα δύο τρίτα της αξίας τους από τότε που η Kraft και η H.J. Heinz συγχωνεύθηκαν το 2015, σε μια συμφωνία που υποστηρίχθηκε από τη Berkshire Hathaway, του Warren Buffet, που είχε ως στόχο τη μείωση του κόστους και την ανάπτυξη των εμπορικών σημάτων διεθνώς.
Οι καταναλωτές στις ΗΠΑ, ωστόσο, ξοδεύουν λιγότερα σε ολοένα και πιο ακριβά συσκευασμένα τρόφιμα επώνυμων εταιρειών μετά την πανδημία. Επιπλέον, τα προϊόντα της Kraft Heinz που είναι προσανατολισμένα στην ευκολία χρήσης, όπως το κιτ γευμάτων Lunchables, αντιμετωπίζουν έλεγχο στις Ηνωμένες Πολιτείες, τη μεγαλύτερη αγορά της, εν μέσω της ανόδου του κοινωνικού κινήματος Make America Healthy Again ή MAHA, με επικεφαλής τον υπουργό Υγείας των ΗΠΑ, Robert F. Kennedy Jr.
Η πιθανή κίνηση, η οποία δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί από την Kraft Heinz, πιθανότατα θα αναιρέσει τη συγχώνευση των περίπου 45 δισ. δολαρίων του 2015, αν και οι λεπτομέρειες για το πώς θα χωρίζονταν οι περίπου 200 μάρκες της εταιρείας είναι ασαφείς.
Το τμήμα καρυκευμάτων της Kraft Heinz, με επικεφαλής την κέτσαπ Heinz και το τυρί κρέμα Philadelphia, κατέγραψε πωλήσεις 11,4 δισ. δολαρίων πέρυσι και έχει περιθώριο διεθνούς ανάπτυξης.
Σε μεμονωμένη βάση, πιθανότατα θα είχε υψηλότερο πολλαπλασιαστή από αυτό που διαπραγματεύεται συνολικά η εταιρεία αυτή τη στιγμή, καθιστώντας την πιο πολύτιμη, ανέφεραν αναλυτές και τραπεζίτες.
Τα υπόλοιπα προϊόντα της Kraft Heinz – με πωλήσεις 14,5 δισ. δολαρίων από παλαιές μάρκες, όπως η Oscar Mayer, οι οποίες αντιμετωπίζουν ανταγωνισμό από φθηνότερες επιλογές ιδιωτικής ετικέτας, πιθανότατα θα αποτιμηθούν σύμφωνα με το σύνολο της εταιρείας, η οποία επί του παρόντος διαπραγματεύεται λίγο κάτω από εννέα φορές τα κέρδη της.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu