Πρόσωπα

Η νέα εταιρεία της Δέσποινας Βανδή και της κόρης της εκτός τραγουδιού

Financialreport.gr

Η τραγουδίστρια Δέσποινα Βανδή και η κόρη της Μελίνα Νικολαϊδη

Για διακίνηση προϊόντων μέσω διαδικτύου

Εκτός μουσικού κλάδου είναι η εταιρεία που ίδρυσε η γνωστή τραγουδίστρια Δέσποινα Βανδή πριν από μερικά 24ωρα σηματοδοτώντας αφενός τη διάθεσή της να επιχειρήσει αφετέρου και την επιθυμία της να σταθεί κοντά στο πρώτο επιχειρηματικό βήμα της κόρης της Μελίνας, η οποία στην παρούσα φάση ζει μεταξύ Ελλάδας και Μεγάλης Βρετανίας, όπου σπουδάζει υποκριτική.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Financial Report, η γνωστή τραγουδίστρια είναι διαχειρίστρια της νέας εταιρείας εμπορίας καλλυντικών υπό την επωνυμία Bold & Brave, στην οποία συμμετέχει με ποσοστό 60% η κόρη της Μελίνα Νικολαϊδη, ενώ ως μέλη βρίσκουμε, με μικρότερα ποσοστά, ονόματα όπως της Αναστασίας Ζαπαντιώτη και του Βασίλη Πλέγα, οι οποίοι συμμετέχουν με 15% και 15%. Με ένα μικρό ποσοστό 10% συμμετέχει η Άρτεμις Λαμπρινίδη, η οποία είναι γνωστή Influencer.

Το αρχικό κεφάλαιο της εταιρείας είναι 100.000 ευρώ, στο οποίο συμμετέχουν οι εταίροι ανάλογα με τα ποσοστά τους, δηλαδή η Μελίνα Νικολαϊδη με 60.000 ευρώ, η Αναστασία Ζαπαντιώτη και ο Βασίλης Πλέγας με 15.000 ευρώ o καθένας και η Άρτεμις Λαμπρινίδη με 10.000 ευρώ. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Δέσποινα Βανδή, Μαλέα όπως είναι το πραγματικό της επώνυμο, δεν συμμετέχει στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας, καθώς κρατάει μόνο τη διαχείριση της εταιρείας, η οποία εδρεύει στη Φιλοθέη.

Με βάση πηγές κοντά στο περιβάλλον της τραγουδίστριας, υπάρχει κινητικότητα για να ανέβει το e-shop το επόμενο χρονικό διάστημα, χωρίς να υπάρχουν ακριβείς λεπτομέρειες για το πότε θα γίνει αυτό.

Τα καλλυντικά πεδίο δόξης λαμπρόν

Αξίζει να σημειωθεί ότι η κύρια δραστηριότητα της εταιρείας που ίδρυσε η κόρη της Δέσποινα Βανδή είναι το λιανικό εμπόριο καλλυντικών και ειδών καλλωπισμού με αλληλογραφία ή μέσω διαδικτύου, καθώς και το χονδρικό εμπόριο αρωμάτων και καλλυντικών, γεγονός το οποίο σηματοδοτεί ότι η νέα εταιρεία την οποία δημιούργησαν η μητέρα, η κόρη και οι συνεργάτες τους θα πουλά αρώματα και καλλυντικά μέσω διαδικτύου, πολύ διαδεδομένη τάση τελευταία.

Ο χώρος των καλλυντικών και ειδικά η προώθησή τους μέσω e-shop αναδεικνύεται τα τελευταία χρόνια σε πεδίο δόξης λαμπρόν για διάφορες προσωπικότητες της σόου μπιζ, με δεδομένο ότι είναι ένας κλάδος, ο οποίος παρά τις κρίσεις, αντέχει, είναι δυναμικός και δεν καταγράφει αξιοσημείωτη πτώση, αντίθετα, κατά πηγές από τον κλάδο, το 2025 θα επανέλθει στα προ κορονοιού επίπεδα.

Πιο πρόσφατα και άλλη μια τραγουδίστρια, η Νατάσσα Θεοδωρίδου βρέθηκε μαζί με την κόρη της σε εταιρεία καλλυντικών, ενώ πριν από δύο χρόνια και η παρουσιάστρια Αννίτα Πάνια ίδρυσε δικό της e-shop καλλυντικών, το οποίο διατηρεί μέχρι και σήμερα.

Χαρακτηριστικό είναι ότι σύμφωνα με τον Πανελλήνιο Σύνδεσμο Βιομηχάνων & Αντιπροσώπων Καλλυντικών και Αρωμάτων (ΠΣΒΑΚ), οι συνολικές πωλήσεις καλλυντικών στην Ελλάδα ήταν αυξημένες το 2024 κατά 5,7% σε σύγκριση με το 2023 ενώ η αντίστοιχη αύξηση των πωλήσεων του 2023 ήταν 12,6% σε σχέση με το 2022. Συγκεκριμένα, η ελληνική αγορά καλλυντικών εκτιμάται ότι έκλεισε το 2024 με αξία περίπου 1,4 δισ. ευρώ από περίπου 1,3 δισ. ευρώ το 2023.

Σημειώνεται ότι η αύξηση των πωλήσεων κυρίως το 2023 είχε και πληθωριστικά χαρακτηριστικά, δεδομένου ότι κατά μέσο όρο οι τιμές πώλησης των καλλυντικών αυξήθηκαν κατά 7% ενώ το 2024 αυξήθηκαν μεσοσταθμικά κατά 4,5%.

Για τη φετινή χρονιά αναμένεται αύξηση των πωλήσεων καλλυντικών μεταξύ 4% έως 7% ενώ αντίστοιχο αναμένεται να είναι το ποσοστό αύξησης για το 2026.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu