Πρόσωπα

Η Neurozen Nootropic υποδέχεται τη Βαλεντίνα Κόρδη στο τιμόνι του μάρκετινγκ

Financialreport.gr

Η νέα επικεφαλής μάρκετινγκ (CMO) Βαλντίνα Κόρδη στη Neurozen Nootropic.

Η Neurozen είναι ελληνική start-up στον κλάδο των nootropic beverages

Με ανακοίνωση στην εταιρική σελίδα της στο LinkedIn, η Neurozen Nootropic καλωσόρισε τη Βαλεντίνα Κόρδη στην ομάδα της. Η έμπειρη σύμβουλος ηγεσίας αναλαμβάνει καθήκοντα επικεφαλής μάρκετινγκ (CMO) με αποστολή «να προσφέρει την καλύτερη δυνατή εμπειρία και ενημέρωση των καταναλωτών της Neurozen».

Η Βαλεντίνα Κόρδη είναι Organizational & Leadership Expert με διεθνή παρουσία σε coaching και εκπαίδευση στελεχών. Είναι κάτοχος Master στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (HRM), MSc στην Οργανωσιακή Ψυχολογία και MSc στην Integrative Psychotherapy και σήμερα εκπονεί διδακτορική διατριβή στον χώρο της Οργανωσιακής Ψυχολογίας/Intervention. Έχει συγγράψει τα βιβλία Success Is a Mind Game και The Mirror Effect: What You See Is How You Lead, ενώ είναι TEDx και διεθνής keynote speaker. Στο έργο της δίνει έμφαση στη νοοτροπία υψηλής απόδοσης και στα “mental maps” ως μοχλό κουλτούρας και αλλαγής.

Η Neurozen είναι ελληνική start-up με έδρα την Αθήνα που ιδρύθηκε το 2024 από τους Μάξιμο Μανίκα και Romero Avelli, αποφοίτους του Τμήματος Επιστήμης Τροφίμων & Διατροφής του Ανθρώπου του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Επιδιώκει να λανσάρει στην εγχώρια αγορά την κατηγορία των nootropic beverages και, στη συνέχεια, να επεκταθεί στην Ευρώπη, συνδυάζοντας έρευνα, βιωσιμότητα και λειτουργικά οφέλη για διαύγεια, συγκέντρωση και ενέργεια

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu