Επιχειρήσεις

Η Publicis Groupe κέρδισε τον λογαριασμό media της Mars αξίας 1,7 δισ. δολαρίων

Financialreport.gr

Ο Arthur Sadoun, διευθύνων σύμβουλος της Publicis.

Πλήγμα για την WPP, που είχε μέχρι τώρα την πολύτιμη συνεργασία

Σύμφωνα με πληροφορίες του αμερικανικού ADWEEK, η Publicis Groupe, ο δεύτερος μεγαλύτερος όμιλος επικοινωνίας και διαφήμισης στον κόσμο με έδρα το Παρίσι,  κέρδισε το λογαριασμό media της εταιρείας Mars από την ανταγωνίστρια WPP, αξίας 1,7 δισ. δολαρίων.
Ο γαλλικός όμιλος θα χειρίζεται, πλέον, τις ενέργειες σε μέσα ενημέρωσης, κοινωνικής δικτύωσης και μάρκετινγκ σε περισσότερες από 70 αγορές. Για να το πετύχει αυτό, θα δημιουργήσει μια εξατομικευμένη ομάδα με την ονομασία “OneMars”.
Η απόφαση της Mars έρχεται μετά από μια σχεδόν εξάμηνη αξιολόγηση, στην οποία συμμετείχαν μεγάλα δίκτυα επικοινωνίας και διαφήμισης, συμπεριλαμβανομένων των Publicis, Omnicom και της καθιερωμένης WPP, ολοκληρώνοντας ένα από τα μεγαλύτερα pitch του 2025.
“Όσον αφορά την οικοδόμηση εμπορικών σημάτων, γνωρίζουμε ότι για να παραμείνουμε εμβληματικοί πρέπει να παραμένουμε σε κίνηση”, δήλωσε η Gülen Bengi, επικεφαλής διευθύντρια μάρκετινγκ της Mars και επικεφαλής διευθυντής ανάπτυξης της Mars Snacking.
Ο Arthur Sadoun, διευθύνων σύμβουλος της Publicis, δήλωσε ότι η νέα σχέση θα συνδυάσει τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης του δικτύου με ανθρώπινες γνώσεις, για να προσφέρει την “επόμενη γενιά brand building” για τη Mars.
Η WPP δεν απάντησε στο αίτημα του ADWEEK για σχολιασμό. Η απώλεια του λογαριασμού media της Mars αποτελεί πλήγμα για τη WPP, μετά από ένα ταραχώδες ξεκίνημα του 2025, που αυτή την εβδομάδα κορυφώθηκε με την ανακοίνωση ότι ο επί σειρά ετών διευθύνων σύμβουλος Mark Read, θα αποχωρήσει το Δεκέμβριο.
Η Mars είναι η τρίτη μεγάλη συμφωνία πελατών που έχασε η WPP Media. Το Μάρτιο, ο γίγαντας των διαφημιστικών εταιρειών με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο, έχασε το λογαριασμό media της Coca-Cola στη Βόρεια Αμερική, αξίας 700 εκατομμυρίων δολαρίων, από την ανταγωνίστρια Publicis.
Στη συνέχεια, στις αρχές Ιουνίου, η Paramount απέλυσε τη WPP Media, μετά από δύο δεκαετίες συνεργασίας και προσέλαβε την Publicis.
Η WPP έχει καταγράψει απογοητευτικά κέρδη από τα τέλη του 2024. Το πρώτο τρίμηνο του 2025 ανέφερε πτώση 5% στα έσοδα και προέβλεψε σταθερή έως μειωμένη απόδοση για το 2025.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu