Οι διαφημιστικές υπηρεσίες αυξήθηκαν κατά 0,7% σε σχέση με το προηγούμενο έτος
Ο δείκτης τιμών παραγωγού υπηρεσιών της Ιαπωνίας (SPPI) αυξήθηκε κατά 3% τον Φεβρουάριο σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, μειωμένος από την αύξηση 3,2% τον Ιανουάριο, σύμφωνα με τα στοιχεία της Τράπεζας της Ιαπωνίας την Τετάρτη.
Εξαιρουμένων των διεθνών μεταφορών, ο δείκτης αυξήθηκε 3,1%, επιβραδυνόμενος από την αύξηση 3,3% τον προηγούμενο μήνα.
Η επιβράδυνση οφείλεται στη μείωση του κόστους στα ακίνητα και στις ασφαλίσεις περιουσίας και ατυχημάτων, ενώ τα κέρδη στην ανάπτυξη λογισμικού και στις μισθώσεις παρείχαν ανοδικές πιέσεις.
Οι διαφημιστικές υπηρεσίες αυξήθηκαν κατά 0,7% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, ενώ οι τιμές των ξενοδοχείων αυξήθηκαν κατά 11,8%, έναντι αύξησης 16,8% τον Ιανουάριο.
Οι θαλάσσιες εμπορευματικές μεταφορές μειώθηκαν κατά 5,3%, σημειώνοντας μεγαλύτερη πτώση από το 1,9% τον προηγούμενο μήνα.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Μέχρι την κατανάλωση στα McDonald’s επηρέασε η πολιτική Τραμπ
- Επίθεση χάκερ και στα Harrods – Τρίτη βρετανική αλυσίδα που δέχτηκε κυβερνοεπίθεση
- Καρυστιανού κατά Κασσελάκη για δηλώσεις του για τα αίτια της πυρόσφαιρας
- Καιρός: Σε άνοδο η θερμοκρασία
- Αποχωρούν ο σύμβουλος εθνικής ασφάλειας του Λευκού Οίκου και ο αναπληρωτής του
- Κικίλιας: Καμία αύξηση στις τιμές των εισιτηρίων της ακτοπλοΐας
- Ξανά για δύο κράτη στην Κύπρο μιλάει ο Ερντογάν
- Υπεγράφη η Υπουργική Απόφαση για τον διεθνή διαγωνισμό έρευνας υδρογονανθράκων νοτίως της Πελοποννήσου και της Κρήτης
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις