Οι διαφημιστικές υπηρεσίες αυξήθηκαν κατά 0,7% σε σχέση με το προηγούμενο έτος
Ο δείκτης τιμών παραγωγού υπηρεσιών της Ιαπωνίας (SPPI) αυξήθηκε κατά 3% τον Φεβρουάριο σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, μειωμένος από την αύξηση 3,2% τον Ιανουάριο, σύμφωνα με τα στοιχεία της Τράπεζας της Ιαπωνίας την Τετάρτη.
Εξαιρουμένων των διεθνών μεταφορών, ο δείκτης αυξήθηκε 3,1%, επιβραδυνόμενος από την αύξηση 3,3% τον προηγούμενο μήνα.
Η επιβράδυνση οφείλεται στη μείωση του κόστους στα ακίνητα και στις ασφαλίσεις περιουσίας και ατυχημάτων, ενώ τα κέρδη στην ανάπτυξη λογισμικού και στις μισθώσεις παρείχαν ανοδικές πιέσεις.
Οι διαφημιστικές υπηρεσίες αυξήθηκαν κατά 0,7% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, ενώ οι τιμές των ξενοδοχείων αυξήθηκαν κατά 11,8%, έναντι αύξησης 16,8% τον Ιανουάριο.
Οι θαλάσσιες εμπορευματικές μεταφορές μειώθηκαν κατά 5,3%, σημειώνοντας μεγαλύτερη πτώση από το 1,9% τον προηγούμενο μήνα.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Αποκαθήλωση Μητσοτάκη από Αντώνη Σαμαρά
- Κριτική σε Μητσοτάκη για την εξωτερική πολιτική από Κώστα Καραμανλή
- Alpha Trust – Ανδρομέδα: Κάτω από 5% η συμμετοχή της Regina Company
- Φον ντερ Λάιεν: Λόγω αύξησης των τιμών του πετρελαίου, δεν θα μειώσουμε το πλαφόν στο ρωσικό
- Τραμπ: «Ο Χαμενεί είναι εύκολος στόχος, αλλά δεν θα τον βγάλουμε από τη μέση, προς ώρας…»
- Ευρωπαϊκές αγορές: Με απώλειες καθώς η σύγκρουση Ισραήλ – Ιράν κλιμακώνεται
- Ideal: Την Τετάρτη 18 Ιουνίου σε διαπραγμάτευση 8 εκατ. νέες μετοχές στο Χρηματιστήριο
- Alpha Bank: Έναρξη διαπραγμάτευσης των νέων μετοχών στο Χρηματιστήριο
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις