Οι διαφημιστικές υπηρεσίες αυξήθηκαν κατά 0,7% σε σχέση με το προηγούμενο έτος
Ο δείκτης τιμών παραγωγού υπηρεσιών της Ιαπωνίας (SPPI) αυξήθηκε κατά 3% τον Φεβρουάριο σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, μειωμένος από την αύξηση 3,2% τον Ιανουάριο, σύμφωνα με τα στοιχεία της Τράπεζας της Ιαπωνίας την Τετάρτη.
Εξαιρουμένων των διεθνών μεταφορών, ο δείκτης αυξήθηκε 3,1%, επιβραδυνόμενος από την αύξηση 3,3% τον προηγούμενο μήνα.
Η επιβράδυνση οφείλεται στη μείωση του κόστους στα ακίνητα και στις ασφαλίσεις περιουσίας και ατυχημάτων, ενώ τα κέρδη στην ανάπτυξη λογισμικού και στις μισθώσεις παρείχαν ανοδικές πιέσεις.
Οι διαφημιστικές υπηρεσίες αυξήθηκαν κατά 0,7% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, ενώ οι τιμές των ξενοδοχείων αυξήθηκαν κατά 11,8%, έναντι αύξησης 16,8% τον Ιανουάριο.
Οι θαλάσσιες εμπορευματικές μεταφορές μειώθηκαν κατά 5,3%, σημειώνοντας μεγαλύτερη πτώση από το 1,9% τον προηγούμενο μήνα.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Συνέντευξη Ευρωπαίας Εισαγγελέας στο ARD: «Τα Τέμπη θα μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί»
- Την Τρίτη (12/8) διάσκεψη Ιορδανίας, Συρίας και ΗΠΑ
- Καταδικάζουν το σχέδιο Νετανιάχου, Ελλάδα, Βρετανία, Γαλλία, Σλοβενία, Δανία
- Φωτιά τώρα στη Νεάπολη Αγρινίου
- Αναζοπύρωση φωτιάς στην Καστροσυκιά Πρέβεζας, μήνυμα 112 για απομάκρυνση
- Νετανιάχου: Ελέγχουμε το 75% της Γάζας και θα τελειώσουμε τη δουλειά
- Πυρκαγιά στην περιοχή Λυχναφτιά Τήνου
- Καταγγελίες για τον διαγωνισμό «Εμπιστοσύνη στα Αστέρια μας»
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις