Οι διαφημιστικές υπηρεσίες αυξήθηκαν κατά 0,7% σε σχέση με το προηγούμενο έτος
Ο δείκτης τιμών παραγωγού υπηρεσιών της Ιαπωνίας (SPPI) αυξήθηκε κατά 3% τον Φεβρουάριο σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, μειωμένος από την αύξηση 3,2% τον Ιανουάριο, σύμφωνα με τα στοιχεία της Τράπεζας της Ιαπωνίας την Τετάρτη.
Εξαιρουμένων των διεθνών μεταφορών, ο δείκτης αυξήθηκε 3,1%, επιβραδυνόμενος από την αύξηση 3,3% τον προηγούμενο μήνα.
Η επιβράδυνση οφείλεται στη μείωση του κόστους στα ακίνητα και στις ασφαλίσεις περιουσίας και ατυχημάτων, ενώ τα κέρδη στην ανάπτυξη λογισμικού και στις μισθώσεις παρείχαν ανοδικές πιέσεις.
Οι διαφημιστικές υπηρεσίες αυξήθηκαν κατά 0,7% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, ενώ οι τιμές των ξενοδοχείων αυξήθηκαν κατά 11,8%, έναντι αύξησης 16,8% τον Ιανουάριο.
Οι θαλάσσιες εμπορευματικές μεταφορές μειώθηκαν κατά 5,3%, σημειώνοντας μεγαλύτερη πτώση από το 1,9% τον προηγούμενο μήνα.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Jinko Solar Storage Greece: Ο κινεζικός κολοσσός των φωτοβολταικών ιδρύει εταιρεία χονδρικής ηλεκτρικών συσκευών στην Ελλάδα
- Παραίτηση Ιωάννη Παπαγεωργίου από την «Παγωτά Δωδώνη» και νέο Δ.Σ.
- Κερκυραϊκή Ζυθοποιία (Corfu Beer): Άνοδος τζίρου και κερδοφορίας με νέες επενδύσεις και προϊόντα
- The Swatch Group Greece: Νέο κατάστημα στο Μαρούσι
- ΓΙΩΤΗΣ: Νέα διανομή 1,06 εκατ. € και «φρέσκοι» ΚΑΔ
- Μπαρτσελόνα – Ολυμπιακός 6-1: Κατέρρευσε με τη συμβολή του Ελβετού διαιτητή
- Έφυγε ο «Νιόνιος», στα 80 του χρόνια
- Ευρώπη και Ουκρανία ετοιμάζουν πρόταση 12 σημείων για τερματισμό του πολέμου
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις