Ο τομέας της επικοινωνίας και η διαχείριση κρίσεων στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα
Ο Ηλίας Τσούνης, είναι στέλεχος του τομέα επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων, με εμπειρία στη διαμόρφωση στρατηγικών επικοινωνίας και τη διαχείριση κρίσεων τόσο στο δημόσιο όσο και στον ιδιωτικό τομέα. Έχει ηγηθεί δημόσιων καμπανιών που σημάδεψαν την πρόσφατη ιστορία της χώρας την περίοδο της πανδημίας και εταιρικών καμπανιών, που συνέβαλαν στην εδραίωση και ανάπτυξη κορυφαίων ονομάτων της αυτοκίνησης στην ελληνική αγορά τα τελευταία χρόνια.
Πείτε μας λίγα λόγια για την πορεία σας στο χώρο της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων. Πώς ξεκίνησε η καριέρα σας και ποιοί σταθμοί τη σηματοδοτούν;
Η πορεία μου στο χώρο των Δημοσίων Σχέσεων είναι αποτέλεσμα μιας βαθιάς αγάπης για την επικοινωνία και τη δύναμη της αφήγησης. Η καριέρα μου ξεκίνησε στο χώρο του αυτοκινήτου, στο τμήμα πωλήσεων της Volkswagen, στην ΚΑΡΕΝΤΑ Α.Ε., όπου είχα την ευκαιρία να έρθω σε άμεση επαφή με την αγορά και τις ανάγκες του πελάτη. Εκεί συνειδητοποίησα πόσο καθοριστική είναι η επικοινωνία όχι μόνο για την πώληση, αλλά για τη δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης.
Στη συνέχεια, η εμπλοκή μου με το δημόσιο τομέα, από τη Βουλή των Ελλήνων, το Υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου έως τον e-ΕΦΚΑ, με έφερε αντιμέτωπο με πολύπλοκα και απαιτητικά περιβάλλοντα επικοινωνίας. Κάθε θέση είχε το δικό της ρυθμό και τις δικές της προκλήσεις — από την κρίση της πανδημίας μέχρι τον σχεδιασμό στρατηγικών επικοινωνίας για κρίσιμους τομείς κοινωνικής πολιτικής.
Σήμερα, ως επικεφαλής Δημοσίων Σχέσεων στην Kosmocar A.E., αισθάνομαι ότι κάθε προηγούμενη εμπειρία με έχει προετοιμάσει να διαχειριστώ τη φήμη και την εικόνα κορυφαίων brands σε έναν δυναμικά μεταβαλλόμενο κλάδο. Η μετάβαση από το δημόσιο στον ιδιωτικό τομέα δεν ήταν απλώς μια αλλαγή πλαισίου, αλλά μια συνειδητή επιλογή να εστιάσω στην καινοτομία, την εξωστρέφεια και την ανθρώπινη προσέγγιση της επικοινωνίας.
Ποιες είναι οι μεγαλύτερες προκλήσεις που έχετε αντιμετωπίσει μέχρι σήμερα και πώς ανταποκριθήκατε σε αυτές;
Κάθε στάδιο της επαγγελματικής μου πορείας συνοδεύτηκε από διαφορετικές προκλήσεις. Ωστόσο, ίσως οι πιο απαιτητικές στιγμές ήταν αυτές που αφορούσαν τη διαχείριση κρίσεων σε δημόσιους οργανισμούς μεγάλης κλίμακας, όπως ο e-ΕΦΚΑ. Εκεί, η πίεση του χρόνου, η κοινωνική ευθύνη και η ανάγκη για άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση δημιουργούσαν ένα περιβάλλον όπου το παραμικρό λάθος μπορούσε να έχει τεράστιο αντίκτυπο. Θεωρώ ότι στο ρόλο του Εκπροσώπου Τύπου του e-ΕΦΚΑ ανταποκρίθηκα με ψυχραιμία, επιμονή και ομαδικότητα. Πίστευα — και πιστεύω — πως η επικοινωνία δεν είναι ποτέ “one man show”, αλλά το αποτέλεσμα συλλογικής προσπάθειας. Έμαθα να αφουγκράζομαι, να συνθέτω διαφορετικές απόψεις και να μετατρέπω την πίεση σε ενέργεια για δημιουργία. Άλλες φορές, η πρόκληση ήταν η μετάβαση από ένα αυστηρά θεσμικό περιβάλλον, όπως η Βουλή, σε έναν χώρο έντονα εμπορικό και στρατηγικό, όπως η Kosmocar. Κι εκεί όμως, η προσαρμοστικότητα, η διάθεση για μάθηση και η εμπιστοσύνη στη δύναμη της ομάδας, ήταν τα “εργαλεία” μου.
Με ποιον τρόπο η Kosmocar έχει συμβάλει στην ανάπτυξη των μαρκών που εκπροσωπεί στην Ελλάδα;
Η Kosmocar ιδρύθηκε το 1970 και από τότε μέχρι σήμερα διαδραματίζει καταλυτικό ρόλο στην εδραίωση και ανάπτυξη κορυφαίων ονομάτων της αυτοκίνησης στην ελληνική αγορά. Είναι ο επίσημος εισαγωγέας των Volkswagen, Audi, Skoda, Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα, καθώς και των φορτηγών και λεωφορείων ΜΑΝ και Neoplan. Παράλληλα, εκπροσωπεί τη Ducati σε Ελλάδα και Κύπρο, ενώ είναι και ο Επίσημος Έμπορος και Εξουσιοδοτημένος Επισκευαστής Bentley και Lamborghini Service Center για όλη την Ελλάδα. Με ξεχωριστά και πλήρως ανεπτυγμένα δίκτυα Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων για κάθε μάρκα, η Kosmocar εξασφαλίζει πανελλαδική κάλυψη και υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης. Από την επιλογή του οχήματος έως τη συντήρησή του, στόχος μας είναι οι πελάτες να απολαμβάνουν μία ολοκληρωμένη, αξιόπιστη και σύγχρονη εμπειρία ιδιοκτησίας. Παράλληλα, μέσα από πρωτοβουλίες όπως η Kosmoride — που προσφέρει λύσεις μικροκινητικότητας με e-bikes, e-scooters και nano cars — συνεχίζουμε να επενδύουμε στην καινοτομία και στη βιώσιμη κινητικότητα. Με βασικές μας αξίες την αξιοπιστία, την τεχνολογική πρόοδο και τον σεβασμό προς τον πελάτη, η Kosmocar παραμένει σταθερά στην πρώτη γραμμή της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου.
Ποια είναι σήμερα η θέση των Volkswagen, Audi και Skoda στην Ευρώπη και στην Ελλάδα;
Το Volkswagen Group εξακολουθεί να πρωταγωνιστεί τόσο στην ευρωπαϊκή όσο και στη διεθνή αγορά. Η Volkswagen διατηρεί για περισσότερο από δυο συνεχόμενες δεκαετίες την πρώτη θέση σε ταξινομήσεις στην Ευρώπη, επιβεβαιώνοντας τη σταθερότητά της ως ηγέτης στον κλάδο. Στην Ελλάδα, η μάρκα έχει επιστρέψει δυναμικά, διαθέτοντας την πληρέστερη γκάμα μοντέλων, με ιδιαίτερη έμφαση στην κατηγορία των SUV — από τα προσιτά Taigo (19.580€) και T-Cross (19.980€), έως το δημοφιλές T-Roc, το νέο Tiguan -που προσφέρεται με όλη τη γκάμα κινητήριων επιλογών (υβριδικό και Plug in Hybrid), και το νέο 7θέσιο Tayron. Η σειρά ηλεκτρικών αυτοκινήτων ID. της Volkswagen εκφράζει με συνέπεια τη δέσμευση της μάρκας στην ηλεκτροκίνηση, με κορυφαία τεχνολογία, μεγάλη αυτονομία και ένα από τα πιο ολοκληρωμένα ηλεκτρικά οικοσυστήματα της αγοράς.
Η Skoda ενισχύει διαρκώς τη θέση της, κατακτώντας την 3η θέση σε πωλήσεις στις χώρες της ΕΕ το 2024. Το 2025 αναμένεται ορόσημο για την παρουσία της στην Ελλάδα, χάρη στην πλήρως ανανεωμένη γκάμα μοντέλων που διαθέτει, προσφέροντας αποδοτικότητα, τεχνολογική υπεροχή και αξιοπιστία. Το νέο Elroq, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό compact SUV της μάρκας, βραβευμένο με RedDot design Award, καθώς και το αναβαθμισμένο Enyaq ενισχύουν τη θέση της στην αγορά της ηλεκτροκίνησης.
Η Audi συγκαταλέγεται σταθερά στην πρώτη επτάδα πωλήσεων στην Ευρώπη, διατηρώντας σταθερή θέση στην premium κατηγορία. Αυτό οφείλεται στη διαχρονική τεχνολογική καινοτομία, τον πρωτοποριακό σχεδιασμό και την προσήλωση στη βιωσιμότητα — στοιχεία που αποτυπώνονται στη σειρά ηλεκτρικών μοντέλων e-tron. Αξιοσημείωτο είναι ότι από το 2026, η Audi θα συμμετάσχει για πρώτη φορά στη Formula 1. Πρόκειται για στρατηγική απόφαση με ευρύτερη τεχνολογική σημασία, καθώς η F1 λειτουργεί ως πλατφόρμα δοκιμών και ανάπτυξης καινοτόμων τεχνολογιών — τόσο σε επίπεδο απόδοσης όσο και ενεργειακής διαχείρισης — που στη συνέχεια ενσωματώνονται και στα μοντέλα παραγωγής της.
Η Bentley και η Ducati είναι δύο εμβληματικά brands. Πώς τα αντιμετωπίζει το ελληνικό κοινό;
Η Bentley και η Ducati, αν και ανήκουν σε διαφορετικούς κόσμους, έχουν ένα κοινό στοιχείο: εκπροσωπούν το απόλυτο στο είδος τους — την τελειότητα, την αυθεντικότητα και το συναίσθημα.
Η Bentley είναι συνώνυμο της υψηλής τέχνης στην αυτοκίνηση. Κάθε μοντέλο κατασκευάζεται με χειροποίητες λεπτομέρειες και σπάνια υλικά στο εργοστάσιο του Crewe, προσφέροντας κορυφαίο επίπεδο προσωποποίησης. Από τα ξύλινα ένθετα μέχρι τις δερμάτινες επενδύσεις, κάθε Bentley είναι ένα μοναδικό έργο τέχνης. Στην Ελλάδα, η Bentley απολαμβάνει σεβασμό και εκτίμηση από το κοινό, το οποίο δεν τη βλέπει μόνο ως ένα μέσο μετακίνησης, αλλά ως σύμβολο ζωής, προσωπικού κύρους και διαχρονικής καλαισθησίας.
Από την άλλη, η Ducati, το κορυφαίο όνομα στις high-performance μοτοσυκλέτες, προκαλεί πάθος στους Έλληνες μοτοσυκλετιστές. Οι φίλοι της μοτοσυκλέτας στην Ελλάδα αναγνωρίζουν στη Ducati την τεχνολογία αιχμής, το αγωνιστικό DNA και το απαράμιλλο design. Μια Panigale, μια Multistrada ή μια Scrambler είναι για τους Έλληνες αναβάτες κάτι παραπάνω από απλώς μηχανές — είναι statement, είναι προσωπική δήλωση στυλ και επιδόσεων. Το 2024, η Ducati κατέγραψε αύξηση πωλήσεων κατά 10% στην ελληνική αγορά, φτάνοντας τις 223 ταξινομήσεις και σημειώνοντας την καλύτερη ετήσια επίδοσή της των τελευταίων ετών. Η άνοδος οφείλεται κυρίως στη μεγάλη απήχηση των Multistrada V4 και Desert X, δύο μοντέλων που ξεχωρίζουν στην ολοένα και πιο δημοφιλή κατηγορία των on-off μοτοσυκλετών. Συνολικά, μαζί με την αγορά της Κύπρου, οι τιμολογήσεις Ducati έφτασαν τις 250 μοτοσυκλέτες, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της μάρκας στην ευρύτερη περιοχή.
Για την Kosmocar, η εκπροσώπηση αυτών των δύο εξαιρετικών μαρκών είναι ταυτόχρονα τιμή και ευθύνη. Με σεβασμό στην ιστορία τους και τη μοναδικότητά τους, φροντίζουμε ώστε η εμπειρία που προσφέρουν, είτε τετράτροχη είτε δίτροχη, να μεταφέρεται στην Ελλάδα με τρόπο αντάξιο του παγκόσμιου κύρους τους.
Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση αλλάζει το τοπίο. Πώς επενδύει η Kosmocar στην ευαισθητοποίηση του κοινού στην Ελλάδα και σε υποδομές φόρτισης;
Η Kosmocar έχει αγκαλιάσει από νωρίς τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση – όχι μόνο μέσω των καινοτόμων ηλεκτρικών μοντέλων των Volkswagen, Audi και Skoda, αλλά και μέσω συστηματικών επενδύσεων σε υποδομές, ενημέρωση και ολοκληρωμένες λύσεις βιώσιμης κινητικότητας. Το πανελλαδικό δίκτυο εξουσιοδοτημένων Εμπόρων και συνεργατών Service διαθέτει φορτιστές AC/DC, προηγμένο διαγνωστικό εξοπλισμό και ειδικευμένο τεχνικό προσωπικό, έτοιμο να υποστηρίξει κάθε πελάτη με EV αυτοκίνητο σε κάθε γωνιά της χώρας. Παράλληλα, συνεργαζόμαστε με ενεργειακούς παρόχους για την επέκταση των υποδομών φόρτισης και ενθαρρύνουμε την εγκατάσταση οικιακών και εταιρικών wallboxes, προσφέροντας ολοκληρωμένες συμβουλευτικές και τεχνικές υπηρεσίες με την αγορά αυτοκινήτων μας.
Στο σκέλος της ευαισθητοποίησης, υλοποιούμε πολυεπίπεδες δράσεις: Πραγματοποιούνται Test drive events σε όλη την Ελλάδα, ώστε το κοινό να γνωρίσει τα ηλεκτρικά μας μοντέλα στην πράξη, καθώς και καμπάνιες ενημέρωσης για την αυτονομία, το κόστος χρήσης και τα περιβαλλοντικά και κοινωνικά οφέλη των Battery Electric Vehicles. Η δέσμευσή μας στην ηλεκτροκίνηση δεν σταματά όμως στα αυτοκίνητα. H Kosmocar, μέσω της Kosmoride, είναι πρωτοπόρος στην ενεργή προώθηση της μικροκινητικότητας και της βιώσιμης αστικής κινητικότητας, εισάγοντας και διανέμοντας ηλεκτρικά ποδήλατα κορυφαίων κατασκευαστών. Αυτή η λύση προώθησης βιώσιμης μετακίνησης αγκαλιάζεται ήδη θερμά, ιδιαίτερα σε αστικά περιβάλλοντα και τουριστικές περιοχές. Για εμάς, η ηλεκτροκίνηση δεν είναι μόνο τεχνολογική εξέλιξη, αλλά μια πολιτισμική αλλαγή που απαιτεί εμπιστοσύνη, εκπαίδευση του πληθυσμού και ουσιαστική στήριξη σε κάθε επίπεδο. Και αυτός είναι ο ρόλος που επιλέγουμε να έχουμε.
Ο ανταγωνισμός από νέους παίκτες στην αυτοκινητοβιομηχανία, όπως οι κινεζικές μεγαλώνει, ειδικά στα ηλεκτρικά. Πώς απαντάτε και πώς διατηρείτε το προβάδισμά σας;
Ο ανταγωνισμός από νέους παίκτες στην αυτοκινητοβιομηχανία, όπως οι κινεζικές startup εταιρείες, δεν μας ανησυχεί – τον καλωσορίζουμε. Ο υγιής ανταγωνισμός είναι το βασικό συστατικό για την πρόοδο του κλάδου, ενισχύει την καινοτομία και προσφέρει οφέλη στους καταναλωτές. Ενώ οι κινεζικές εταιρείες διεκδικούν με δυναμισμό μερίδιο στην αγορά, ιδιαίτερα στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων, εμείς απαντάμε με δεκαετίες εμπειρίας, τεχνογνωσίας και αξιόπιστης υποστήριξης. Η στρατηγική μας στην Kosmocar στηρίζεται σε ισχυρές βάσεις:
- Ένα πανελλαδικό εξουσιοδοτημένο δίκτυο, πλήρως εξοπλισμένο για την υποστήριξη όλων των τεχνολογιών, από θερμικούς κινητήρες έως 100% ηλεκτρικά.
- Επάρκεια ανταλλακτικών και προηγμένη τεχνική υποστήριξη, με άμεση εξυπηρέτηση και εγγυημένη ποιότητα.
- Ένα αφοσιωμένο after-sales που διασφαλίζει ότι η σχέση με τον πελάτη δεν σταματά στην πώληση.
Τα μοντέλα μας, όπως οι σειρές ID. της Volkswagen, e-tron της Audi και τα BEV μοντέλα Enyaq/Elroq της Skoda, έχουν αποδείξει την αξία τους στην αγορά, προσφέροντας προηγμένη τεχνολογία, ασφάλεια και υψηλή μεταπωλητική αξία. Στην Kosmocar δεν περιοριζόμαστε στο να ακολουθούμε τις εξελίξεις, αλλά επιδιώκουμε να τις διαμορφώνουμε, πάντα με προτεραιότητα τον τελικό καταναλωτή και την ολοκληρωμένη υποστήριξη που μόνο ένας κορυφαίος Όμιλος μπορεί να προσφέρει.
Πώς αξιοποιεί ο Όμιλος Volkswagen τη ρομποτική και τον αυτοματισμό στην κατασκευή των οχημάτων Audi, Volkswagen και Skoda και ποια η επίδραση σε ποιότητα, απόδοση και βιωσιμότητα;
Ο Όμιλος Volkswagen αξιοποιεί τη ρομποτική, τον αυτοματισμό και την ψηφιοποίηση ως μοχλούς για τον ανασχηματισμό της παραγωγικής διαδικασίας των οχημάτων που κατασκευάζει, προωθώντας ένα νέο βιομηχανικό πρότυπο. Από τα εργοστάσια της Audi στην Γερμανία μέχρι τις μονάδες παραγωγής της Skoda στην Τσεχία και της Volkswagen στην Ευρώπη, η εφαρμογή συστημάτων ρομποτικής παραγωγής, τεχνητής νοημοσύνης και αυτοματοποιημένων logistics ενισχύει κάθε στάδιο της παραγωγικής διαδικασίας.
Η Audi, για παράδειγμα, πρωτοπορεί με το εργοστάσιο του Ingolstadt, που λειτουργεί ως “smart factory”, χρησιμοποιώντας συνεργατικά ρομπότ (collaborative robotics) για να ενισχύσει την ακρίβεια και την ασφάλεια, ενώ τα ψηφιακά δίδυμα (digital twins) επιτρέπουν τον σχεδιασμό της παραγωγής σε εικονικό περιβάλλον.
Η Volkswagen, από την πλευρά της, εκμεταλλεύεται πλατφόρμες αυτοματισμού στο εργοστάσιο του Zwickau, το μεγαλύτερο εργοστάσιο παραγωγής EV στην Ευρώπη, ενώ χρησιμοποιεί μηχανική μάθηση (machine learning) για τη βελτιστοποίηση της ποιότητας και τη διαχείριση ενέργειας.
Η Skoda εφαρμόζει τεχνολογίες Industry 4.0 και έχει αναπτύξει βιώσιμες πρακτικές, όπως τη χρήση υδρογονωμένου φυτικού ελαίου (HVO) στα εργοστάσια της στην Τσεχία, το οποίο μειώνει τις εκπομπές CO₂ κατά 90% σε σύγκριση με το ορυκτό diesel. Η Skoda επιδιώκει επίσης την επίτευξη ουδέτερου ισοζυγίου άνθρακα σε όλα τα εργοστάσιά της μέχρι το 2030.
Οι καινοτομίες αυτές οδηγούν σε βελτιωμένη ποιότητα συναρμολόγησης, μειωμένα σφάλματα και ενεργειακό αποτύπωμα, ταχύτερη παραγωγή με λιγότερους πόρους, και φυσικά, πιο βιώσιμα και τεχνολογικά προηγμένα οχήματα. Για τον Όμιλο Volkswagen, η ρομποτική και ο αυτοματισμός δεν είναι απλώς τεχνολογικές εξελίξεις, αλλά εργαλεία για έναν πιο “έξυπνο”, καθαρό και αποδοτικό τρόπο παραγωγής που συνδυάζει την ποιότητα με την υπευθυνότητα.
Ποιες βιώσιμες καινοτομίες εφαρμόζονται στα οχήματα Volkswagen, Audi και Skoda και πώς τις επικοινωνείτε στους Έλληνες καταναλωτές;
Η βιωσιμότητα αποτελεί κεντρικό πυλώνα στρατηγικής για το Volkswagen Group, κάτι που αντικατοπτρίζεται ξεκάθαρα σε κάθε μάρκα του Ομίλου. Η Skoda, με το νέο 100% ηλεκτρικό SUV Elroq, ενσωματώνει τη φιλοσοφία της «zero emissions», χρησιμοποιώντας ανακυκλώσιμα υλικά στο εσωτερικό και φιλική προς το περιβάλλον σχεδίαση. Η Volkswagen, μέσω της σειράς ID., προσφέρει πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα που παράγονται με πράσινη ενέργεια, ενώ και κάποια αξεσουάρ της μάρκας, όπως οι θήκες laptop, κατασκευάζονται από ανακυκλωμένα υλικά. Από την πλευρά της, η Audi προχωρά δυναμικά με τα BEV μοντέλα e-tron, τα οποία παράγονται με ουδέτερο αποτύπωμα CO₂, ενώ χρησιμοποιεί και οικολογικά υλικά, όπως φυτικά κατεργασμένο δέρμα και υφάσματα από ανακυκλωμένες ίνες.
Στην Ελλάδα, η επικοινωνία των βιώσιμων καινοτομιών του Ομίλου Volkswagen αποτελεί βασική προτεραιότητα για την Kosmocar. Μέσω στοχευμένων Δελτίων Τύπου και ενημερωτικών καμπανιών, αναδεικνύουμε τόσο τις τεχνολογικές καινοτομίες όσο και τις περιβαλλοντικές επιδόσεις των μοντέλων. Στόχος μας είναι να βοηθήσουμε το κοινό να αντιληφθεί τα οφέλη της βιώσιμης αυτοκίνησης, αναδεικνύοντας την τεχνολογία αιχμής και τις οικολογικές επιδόσεις των οχημάτων.
Παράλληλα, μέσω οργανωμένων δοκιμαστικών εμπειριών οδήγησης (test drives) στο Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων μας, προσφέρουμε στους καταναλωτές την ευκαιρία να βιώσουν στην πράξη την αίσθηση οδήγησης ενός ηλεκτρικού μοντέλου. Έτσι, συνδέουμε την τεχνολογία με την καθημερινότητα του οδηγού, αναδεικνύοντας τα οφέλη και τις επιδόσεις της βιώσιμης αυτοκίνησης.
Τέλος, επενδύουμε στην εκπαίδευση του δικτύου μας, ώστε οι συνεργάτες μας να είναι σε θέση να εξηγήσουν με σαφήνεια πώς κάθε όχημα του Ομίλου Volkswagen είναι μια συνειδητή και υπεύθυνη επιλογή. Είτε πρόκειται για τη μοναδική τεχνολογία αιχμής, είτε για την αποδεδειγμένη περιβαλλοντική υπευθυνότητα, οι πελάτες μας είναι σε θέση να κατανοήσουν τη σημασία της επιλογής τους σε επίπεδο επιδόσεων και οικολογικού αποτυπώματος.
Ποιός είναι ο Ηλίας Τσούνης
Ο Ηλίας Τσούνης είναι επικεφαλής του τομέα Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων στο όμιλο KOSMOCAR. Η καριέρα του στο χώρο του αυτοκινήτου ξεκίνησε παλαιότερα, από το τμήμα πωλήσεων της Volkswagen, στην ΚΑΡΕΝΤΑ Α.Ε. και επέστρεψε στον ίδιο κλάδο, της αυτοκίνησης, το 2024. Από τον Ιούλιο του 2023 έως τον Οκτώβριο του 2024 διετέλεσε Εκπρόσωπος Τύπου και Διευθυντής Επικοινωνίας του Ηλεκτρονικού Εθνικού Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (e-ΕΦΚΑ). Το 2023 συμμετείχε στην ομάδα επικοινωνίας του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, ενώ έχει θητεύσει ως Επιστημονικός Συνεργάτης και Σύμβουλος Επικοινωνίας στη Βουλή των Ελλήνων και στο Υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου.
Είναι πτυχιούχος Διεθνών Σχέσεων και Ευρωπαϊκών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιώς και διαθέτει δύο μεταπτυχιακούς τίτλους, στη Διοίκηση και τα Οικονομικά από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (Ο.Π.Α), και Master of Arts in War and Conflict Studies από το Brunel University του Λονδίνου.
Από το 2017 διαθέτει το Διεθνές Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης Πωλήσεων της Volkswagen και από το Δεκέμβριο του 2023 είναι Διαπιστευμένος Διαμεσολαβητής από το Υπουργείο Δικαιοσύνης.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Κράζει ο Τραμπ τη Jaguar, θαυμάζει την American Eagle
- Φωτιά στα Βίλια Αττικής: Καίγεται δασική έκταση – Σηκώθηκαν πέντε εναέρια μέσα
- Πλοίο έπεσε σε ξέρα στα Νέα Στύρα Ευβοίας – Πήρε κλίση, απομακρύνονται οι επιβάτες
- Ευρωπαϊκές αγορές: Έκλεισαν με μικρά κέρδη
- Τουρκία: Νέος αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Στρατού ο Μετίν Τόκελ
- Seanergy Maritime (Τσαντάνης): Μειωμένα στα 2,9 εκατ. δολάρια τα καθαρά κέρδη το β’ τρίμηνο
- ΕΧΑΕ: Μείωσε στο 4,53% το ποσοστό του το αμοιβαίο κεφάλαιο της Capital
- Χρηματιστήριο: Συνέχισε για δεύτερη ημέρα την ανοδική πορεία, ράλι (+6,53%) από την Τράπεζα Κύπρου
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις