Γιατί ο τουρισμός είναι πόλος έλξης για εταιρείες αλκοολούχων ποτών
Σε ένα οικοσύστημα που συνδυάζει γεύσεις για όλη τη διάρκεια της ημέρας εξελίσσεται η Kafea Terra, καθώς τους τελευταίους μήνες πέρα από τον καφέ που αποτελεί το κύριο προϊόν της και τα πανετόνε που ξεκίνησε να λανσάρει το 2024, έχει αρχίσει την κυκλοφορία της βαυαρικής μπίρας Noam, με στόχο την κυκλοφορία της στη HoreCa και σε όλη τη χώρα το επόμενο χρονικό διάστημα.
Σύμφωνα με όσα αναφέρει ο Εμπορικός Διευθυντής της εταιρείας, Νίκος Κουγιουμτζής στο Financial Report, το λανσάρισμα της μπίρας Noam, αποκλειστικά από την Kafea Terra, ξεκίνησε στις αρχές του 2025 και πλέον βρίσκεται σε 300 σημεία στην Ελλάδα, μόνο στον κλάδο του Horeca, χωρίς προοπτική να μεταφερθεί στη λιανική, καθώς πρόκειται για ένα premium προιόν, με έναν και μοναδικό κωδικό, ο οποίος εξακολουθεί να είναι η κορωνίδα της εταιρείας, μετά από επτά χρόνια παρουσίας.
Από την πλευρά του ο Διευθυντής εξαγωγών της εταιρείας Noam, Έρικ Γκέρτλερ τόνισε πως η αγορά της Ελλάδας έχει πολλές δυνατότητες για τη Noam, καθώς λόγω του τουρισμού πλέον τους περισσότερους μήνες του χρόνου, η αγορά των αλκοολούχων ποτών είναι συνεχώς σε ανοδική τάση. Το επόμενο βήμα της εταιρείας, κατά τον κ. Γκέρτλερ, είναι η περαιτέρω επέκταση της στη Μέση Ανατολή και την Ασία.
Αυτό συμβαίνει τη στιγμή που η εταιρεία Kafea Terra εκτιμάται ότι θα κλείσει το 2025 με διψήφια ανάπτυξη, κοντά στα 130 εκατ. ευρώ, παρά τις συνεχείς πιέσεις στην παγκόσμια αγορά του καφέ, οι οποίες τους τελευταίους μήνες έχουν συμβάλει και σε συνεχείς αυξήσεις που μετακυλίονται στο καταναλωτικό κοινό είτε μέσω της λιανικής, είτε μέσω των σημείων πώλησης HoreCa.
Το 2024 έκλεισε με αύξηση τζίρου κατά 10%, 118,5 εκατ. ευρώ και βελτίωση της κερδοφορίας της, κάτι που οδήγησε σε νέες επενδύσεις σε καινοτόμες τεχνολογίες, πρακτικές βιωσιμότητας και νέες θέσεις εργασίας. Ως εκ τούτου, τους προηγούμενους μήνες η Kafea Terra προχώρησε σε επενδύσεις όπως η τοποθέτηση φωτοβολταϊκών συστημάτων στις εγκαταστάσεις της σε Παιανία και Θεσσαλονίκη και με συνολική ισχύ 378,4 kWp, με στόχο την ενεργειακή κατανάλωση από το δίκτυο κατά 50%. Παράλληλα, ολοκληρώθηκαν επενδύσεις 7 εκατ. ευρώ για την επέκταση των εγκαταστάσεών της στο Μαρκόπουλο και την αύξηση παραγωγικής δυναμικότητας του εργοστασίου με νέα μονάδα καβουρδίσματος καφέ και πρόσθετων σιλό.
Επιπλέον, δαπανώνται ετησίως 6 εκατ. ευρώ σε ανανέωση επαγγελματικού εξοπλισμού, που υποστηρίζει τη λειτουργία των συνεργατών μας στο κανάλι HoReCa.
Noam: Μια μπίρα με… πτυχίο
Η Noam είναι μια άγνωστη μέχρι πρότινος μπίρα στην Ελλάδα. Πρόκειται για αφιλτράριστη μπίρα lager από τη Βαυαρία, που συνδυάζει, όμως, την καινοτομία και την παράδοση.
Η ζυθοποιία ιδρύθηκε το 2018 με σκοπό να ανατρέψει την αγορά μπύρας, από μια σταρτ απ νεοσύστατη οικογενειακή επιχείρηση με έδρα, μάλιστα, το Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Μονάχου. Σύντομα, το Πρόγραμμα Επιτάχυνσης του Πανεπιστημίου επέτρεψε στην Noam να αναπτύξει προϊόντα στην ερευνητική εγκατάσταση στο Weihenstephan.
Στην έρευνα και ανάπτυξή της συνετέλεσε και η συνεργασία με τη γνωστή γερμανική ζυθοποιία Paulaner του Μονάχου.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- ΔΥΠΑ: Αρχίζουν την Παρασκευή 12/9 οι “Ημέρες Καριέρας” στη Θεσσαλονίκη με 100 επιχειρήσεις
- Profile: Αναβάθμιση με ΑΙ στη λύση Διαχείρισης Επενδύσεων Axia
- Περιβαλλοντικοί φόροι: Γιατί μειώθηκαν το 2023
- Energean: Καθαρά κέρδη 110 εκατ. δολάρια το α’ εξάμηνο
- Lidl Ελλάς: Κατέκτησε 96 βραβεία Superior Taste Award
- Η Ζαφείρα Καστρινάκη νέα Πρόεδρος στο ΣΟΕ, στη θέση του Αργυρού
- Εμπορικός Σύλλογος Πειραιά: Το ενεργειακό κόστος “γονατίζει” τις επιχειρήσεις
- Ελληνική Ένωση Ζυθοποιών: Ανοιχτά Ζυθοποιεία 27 και 28 Σεπτεμβρίου
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις