Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά, η Allianz ανακηρύχθηκε η #1 ασφαλιστική εταιρεία παγκοσμίως στη φετινή κατάταξη της Interbrand με τα 100 καλύτερα brands διεθνώς (Best Global Brands). Με την αξία του brand να αγγίζει το εντυπωσιακό ποσό των 18,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων, η Allianz φέτος καταγράφει άνοδο 3,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε σύγκριση με το 2021, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.
H Φιλίππα Μιχάλη, CEO της Allianz Ελλάδος, δήλωσε σχετικά: «Με την εγγύηση της Interbrand, είμαστε και φέτος, για 4η χρονιά, η #1 ασφαλιστική εταιρεία διεθνώς. Με τη δύναμη που μας προσφέρουν 155.000 εργαζόμενοι και 122.000 διαμεσολαβητές, εξασφαλίζουμε το μέλλον των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο. Η δυναμική αυτή μας δίνει προοπτική για την επόμενη μέρα και στην Ελλάδα».
Για την πλήρη κατάταξη των 100 κορυφαίων brands της Interbrand, επισκεφθείτε τη διεύθυνση https://interbrand.com/best-global-brands/, ενώ για τη συνολική έκθεση με την ολοκληρωμένη ανάλυση, μπορείτε να επισκεφθείτε τη διεύθυνση https://interbrand.com/best-brands/.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Παπασταύρου: 2,5 εκατ. ευρώ για την αποκατάσταση της υδροδότησης Δήμου Σερρών
- Ευρωζώνη: Αυξήθηκε 3,6% το ωριαίο κόστος εργασίας το β΄τρίμηνο – Στο +4,7% στις κατασκευές
- Ford: Περικόπτει επιπλέον 1.000 θέσεις εργασίας
- Eurostat: Αυξήθηκε 1,8% η βιομηχανική παραγωγή σε ευρωζώνη και ΕΕ τον Ιούλιο
- ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 42,6% οι εισπράξεις στα μουσεία τον Μάιο 2025
- Η Ευρωπαϊκή Εισαγγελία κατάσχεσε 2.435 κοντέινερ από την Κίνα στο λιμάνι του Πειραιά
- Στην Kaizen Gaming ο Βασίλης Γαβρόγλου
- OB Streem: Νέος Διευθύνων Σύμβουλος ο Αλέξανδρος Καραφυλλίδης
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις