Αύξηση 26,5% και του τζίρου στα 66,38 εκατ. ευρώ - Εκτίναξη 25,4% σε αξία και 24,2% σε όγκο οι πωλήσεις στο γιαούρτι
H βιομηχανία γάλακτος ΚΡΙ-ΚΡΙ δημοσίευσε τις οικονομικές καταστάσεις α’ τριμήνου 2025, σύμφωνα με τις οποίες ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε σε 66,38 εκατ. ευρώ έναντι 52,48 εκατ. ευρώ το 2024, αυξημένος κατά 26,5%.
Τα βασικά μεγέθη της κερδοφορίας διαμορφώνονται ως εξής:
- Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε €10,49 εκ. έναντι €9,86 εκ. το 2024.
- Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε €8,98 εκ., έναντι €8,72 εκ. το 2024.
- Τέλος, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε €7,25 εκ., έναντι €6,82 εκ. το 2024.
Στον κλάδο γιαουρτιού συνολικά οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά +25,4% σε αξία και +24,2% σε όγκο. Στις αγορές του εξωτερικού, οι πωλήσεις συνεχίζουν να παρουσιάζουν ισχυρή ανάπτυξη +38,8%, ξεπερνώντας τα €40 εκ. Πλέον, προσεγγίζουν το 70% της δραστηριότητας των γαλακτοκομικών. Η σημαντική ώθηση έρχεται από τις βασικές αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου [+54%] και της Ιταλίας [+18%].
Στην εγχώρια αγορά γιαουρτιού οι πωλήσεις ξεπέρασαν τα €18,3εκ, παρουσιάζοντας αύξηση +3,5% σε αξία. Σε σχέση με την κατάσταση στην αγορά, συνεχίζεται η στροφή των καταναλωτών στα γιαούρτια ιδιωτικής ετικέτας, ως αποτέλεσμα των επιλογών τους για οικονομικότερα προϊόντα. Πλέον, το μερίδιο αγοράς των γιαουρτιών ιδιωτικής ετικέτας φτάνει το 37,5% σε όγκο, προκαλώντας ισχυρή πίεση στα μερίδια των επώνυμων γιαουρτιών. Τα branded γιαούρτια της ΚΡΙ-ΚΡΙ απώλεσαν μερίδιο 2,4 ποσοστιαίες μονάδες, με το μερίδιο να διαμορφώνεται στο 13,4%, διατηρώντας τη 2η θέση της αγοράς [στοιχεία Circana ( προηγ. IRI), σε αξία, Ιαν.-Μαρ. 2025].
Στον κλάδο του παγωτού, όπου το α’ τρίμηνο δεν είναι αντιπροσωπευτικό των ετήσιων αποτελεσμάτων λόγω της μεγάλης εποχικότητας, οι πωλήσεις εσωτερικού διαμορφώθηκαν σε €3,92εκ. έναντι €3,66εκ. της προηγούμενης αντίστοιχης περιόδου (αύξηση +6,9%).
Αναφορικά με την επενδυτική δραστηριότητα, η ΚΡΙ-ΚΡΙ έχει ήδη ξεκινήσει να υλοποιεί το 3ετές επενδυτικό σχέδιο της “Greek yogurt dynamo”, συνολικού προϋπολογισμού €52,2εκ, το οποίο έχει υποβληθεί προς ένταξη στις διατάξεις του Ν.4864/2021, ως Στρατηγική Επένδυση. Το έργο αφορά στην αύξηση/επέκταση της δυναμικότητας στα προϊόντα γιαουρτιού και παγωτού μέσω του εκσυγχρονισμού και της αναβάθμισης της μεταποιητικής διαδικασίας, με στόχο τη βελτίωση της αποδοτικότητας και τη βιώσιμη ανάπτυξη. Στο α’ τρίμηνο 2025, πραγματοποιήθηκαν αγορές παγίων ύψους €4,5εκ περίπου. Συνολικά, για τη χρήση 2025, αναμένεται να υλοποιηθούν επενδύσεις ύψους μεταξύ €21εκ – €25εκ.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Attica Bank: Οριακό καθαρό αποτέλεσμα το α΄τρίμηνο
- Δεν πάει ο Ζελένσκι στις διαπραγματεύσεις της Κωνσταντινούπολης
- Κασσελάκης: Στο κάδρο των ευθυνών για τα Τέμπη ο Χρήστος Σπίρτζης
- Ευρωπαϊκές αγορές: Επέστρεψαν στα κέρδη – Στο 2,8% η Deutsche Telekom
- Τζέιμι Ντίμον (JP Morgan): Η ύφεση στις ΗΠΑ δεν έχει φύγει από το τραπέζι
- ΗΠΑ: Στο 6,81% αυξήθηκε το μέσο 30ετές στεγαστικό επιτόκιο
- Lidl Ελλάς: Στηρίζει το Κέντρο για Χαρισματικά – Ταλαντούχα Παιδιά του Κολλεγίου Ανατόλια
- Πανελλαδικές Εξετάσεις: Πότε αρχίζουν και πότε ολοκληρώνονται – Ανακοινώθηκε το πρόγραμμα
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις