Το ΥΠΟΜΕ θα διαβουλευτεί, τόσο με την τοπική κοινωνία, όσο και με τους τοπικούς βουλευτές για την αξιοποίηση της ανενεργής σιδηροδρομικής γραμμής, είπε ο αναπληρωτής υπ. Μεταφορών
Το υπουργείο Μεταφορών δεν έχει δώσει την έγκριση του για τη μετατροπή του σιδηροδρομικού σταθμού Πελοποννήσου σε ποδηλατόδρομο, ανέφερε μεταξύ άλλων από το βήμα της Βουλής χθες Παρασκευή (24/10) ο αναπληρωτής υπουργός μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης.
Υπενθυμίζουμε ότι το θέμα είχε είχε αναδείξει το Financial Report, μετά την πρόταση του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΤΕΕ) και του υπουργείου Περιβάλλοντος για την μετατροπή της γραμμής Μεγάρων – Κορίνθου – Καλαμάτας σε ποδηλατόδρομο.
“Αυτή την περίοδο, αυτονοήτως, η απόλυτη προτεραιότητα μας είναι στο να ξανακάνουμε όσο πιο ασφαλή μπορούμε, τον ενεργό σιδηρόδρομο. Αυτή είναι η προσήλωση μας, εκεί στοχεύουμε όλη μας την ενέργεια τον χρόνο μας τις δράσεις μας, την χρηματοδότηση μας, άρα όλα τα υπόλοιπα είναι πολυτέλεια”, σημείωσε ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, δεσμευόμενος παράλληλα ότι θα διαβουλευτεί, τόσο με την τοπική κοινωνία, όσο και με τους τοπικούς βουλευτές πριν από οποιαδήποτε απόφαση για τον τρόπο αξιοποίησης της ανενεργής σιδηροδρομικής γραμμής Πελοποννήσου.
Απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του προέδρου της Νέας Αριστεράς, Αλέξη Χαρίτση, ο οποίος εξέφρασε την αντίθεση του “στην κατάργηση της σιδηροδρομικής γραμμής της Πελοποννήσου και την μετατροπή της σε ποδηλατόδρομο σύμφωνα με μελέτες που γίνονται από το ΤΕΕ, μετά από εντολή του Υπουργείου Περιβάλλοντος”, ο κ. Κυρανάκης ανέφερε ότι το υπουργείο Μεταφορών “δεν έχει δώσει την έγκριση του για κάτι τέτοιο”.
Από την πλευρά του ο κ. Χαρίτσης, υπογράμμισε ότι “είναι σε εξέλιξη δύο μελέτες για την μετατροπή του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου σε ποδηλατοδρόμο, κόστους 4,5 εκ ευρώ” εκφράζοντας την πλήρη αντίθεση του και ζητώντας “να ανακληθούν οι διακηρύξεις του διαγωνισμού του ΤΕΕ να παγώσουν οι εκταμιεύσεις της χρηματοδότησης τους και να προχωρήσει η επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής στη βάση του εθνικού σχεδίου όπου είναι ενταγμένο το έργο”.
“Προφανώς για οποιαδήποτε διάθεση αλλαγής σχεδίου ή άλλης κατεύθυνσης της σιδηροδρομικής γραμμής Πελοποννήσου, θα διαβουλευτούμε και με τους βουλευτές της περιοχής και με όλους τους εκπροσώπους και τους φορείς της τοπικής κοινωνία”, υπογράμμισε ο κ. Χαρίτσης.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Tether: Πρόταση εξαγοράς της Γιουβέντους με στόχο το 1 δισ. ευρώ επένδυσης
- Google: Φέρνει το Gemini AI στον Chrome για iPhone και iPad
- Forbes: Ούρσουλα Φον Ντερ Λάιεν και Κριστίν Λαγκάρντ οι πιο ισχυρές γυναίκες στον κόσμο
- Βρετανία: Εφτασε το 1,5 δισ. ευρώ το συνολικό χρέος της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ
- Ψηφιακό Ευρώ: Πιλοτική λειτουργία το 2027 και επίσημο λανσάρισμα το 2029
- Ρεκόρ ελέγχων από την Επιθεώρηση Εργασίας με “όχημα” τα ψηφιακά εργαλεία
- Microsoft: Δυσκολίες στην πώληση λύσεων τεχνητής νοημοσύνης
- Εφοδος αμερικανικών δυνάμεων σε πλοίο που ταξίδευε από την Κίνα προς το Ιράν
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις









