Επιχειρήσεις

Lego: Τα… λουλούδια και η Formula 1 εκτίναξαν 12% τα έσοδα το α΄ εξάμηνο

Financialreport.gr

Έφτασαν τα 5,4 δισ. δολάρια, χάρη στα λουλούδια, στα παχύφυτα και στα αγωνιστικά αυτοκινητάκια

Τα λουλούδια, τα παχύφυτα και τα αγωνιστικά αυτοκίνητα της Φόρμουλα 1 βοήθησαν στην αύξηση των εσόδων της Lego κατά 12% κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, όπως μεταδίδει το CNBC.

Η εταιρεία ανακοίνωσε έσοδα ρεκόρ ύψους 34,6 δισεκατομμυρίων δανικών κορωνών ή 5,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων, στο πλαίσιο της εξαμηνιαίας έκθεσης κερδών της την Τετάρτη. Τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν κατά 10% σε ετήσια βάση, στα 9 δισεκατομμύρια δανικές κορώνες ή 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με την εταιρεία.

«Είναι το καλύτερο πρώτο εξάμηνο όλων των εποχών», δήλωσε στο CNBC ο Διευθύνων Σύμβουλος της Lego, Νιλς Κρίστιανσεν. «Είναι ένα ρεκόρ εσόδων, ένα ρεκόρ λειτουργικών κερδών, είναι ένα ρεκόρ καθαρών κερδών… Είμαστε λοιπόν πολύ χαρούμενοι».

Η εταιρεία κατασκευής τούβλων λάνσαρε 314 νέα σετ κατά τους πρώτους έξι μήνες του έτους, ένα ακόμη ρεκόρ. Η Lego προσθέτει σταθερά νέα προϊόντα στο χαρτοφυλάκιό της, επεκτεινόμενη στη διακόσμηση σπιτιού με σετ διακόσμησης τοίχου. Έχει επίσης προσθέσει νέους συνεργάτες αδειοδότησης και κυκλοφορήσει σετ που συνδέονται με την παιδική εκπομπή κινουμένων σχεδίων “Bluey” και το αγαπημένο anime “One Piece”.

Στη συνέχεια, ακολουθεί μια πολυετής συνεργασία με την Pokemon, η οποία αναμένεται να κυκλοφορήσει στα ράφια των καταστημάτων το 2026.

«Μπορείς πάντα να βρεις κάτι που σου αρέσει πραγματικά, την ποπ κουλτούρα που σε ενδιαφέρει ή το πάθος που έχεις», είπε ο Christiansen. «Αυτό λειτουργεί πολύ καλά».

Επεκτείνοντας τον κατάλογο προϊόντων της, η Lego έχει επίσης αυξήσει την πελατειακή της βάση. Πύλες εισόδου στην επωνυμία, όπως η σειρά βοτανικών προϊόντων της – φυτά, μπουκέτα λουλουδιών και παχύφυτα – και η συνεχιζόμενη συνεργασία της με την Epic Games – η οποία φέρνει τη Lego στον ψηφιακό χώρο και στοιχεία από το δημοφιλές βιντεοπαιχνίδι Fortnite στον φυσικό κόσμο – έχουν ενθαρρύνει τους νεοφερμένους στον χώρο της κατασκευής τούβλων, δήλωσε ο Christiansen.

«Στη συνέχεια, καταλαβαίνουν τι είναι και τι κάνει για αυτούς, πώς τους επιτρέπει να εκφράζονται, αλλά και να αποβάλλουν το άγχος και να εστιάζουν σε πράγματα με διαφορετικό τρόπο», είπε.

«Έτσι, τα σετ βοτανικών αποδεικνύονται καλά στο να προσελκύουν νέους καταναλωτές στη μάρκα και, μόλις δημιουργήσουν το δικό τους σετ βοτανικών, μπορεί να προχωρήσουν στην κατασκευή κάτι άλλου».

2023 McLaren Formula 1 Race Car 76919 | Speed Champions | Buy online at the Official LEGO® Shop GR

Η Lego άνοιξε 24 νέα καταστήματα παγκοσμίως κατά τους πρώτους έξι μήνες του έτους. Η εταιρεία ανοίγει περισσότερα φυσικά καταστήματα λιανικής σε περιοχές που, σε αντίθεση με το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ, δεν μεγάλωσαν με τα εμβληματικά χρωματιστά τουβλάκια. Σε αυτές περιλαμβάνονται χώρες όπως η Κίνα και η Ινδία.

Η ύπαρξη φυσικών καταστημάτων όπου παιδιά και ενήλικες μπορούν να πάρουν στα χέρια τους Lego και να δουν τα διαθέσιμα σετ έχει βοηθήσει στο παρελθόν στην ενίσχυση των πωλήσεων.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu