Επιχειρήσεις

Lidl: Ενισχύει το γυναικείο ποδόσφαιρο ως επίσημος χορηγός του UEFA Women’s EURO 2025

Financialreport.gr

Εστιάζει στην εκπαίδευση για τη διατροφή και την προσωπική ανάπτυξη

Πρωτοβουλίες με επίκεντρο την εκπαίδευση στη διατροφή, την ενδυνάμωση των νέων και την ένταξηυποστηρίζοντας τόσο τους φιλάθλους όσο και τις παίκτριες, εντός και εκτός γηπέδου, ξεκινά η Lidl σε συνεργασία με το UEFA Women’s EURO 2025.

Η εταιρεία λιανικού εμπορίου έχει προγραμματίσει μία σειρά από διαφορετικές δράσεις, τόσο στις ζώνες φιλάθλων όσο και γύρω από το ίδιο το τουρνουά στην Ελβετία, ενισχύοντας την υποστήριξη για τη διοργάνωση και συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός καλύτερου αύριο.

Lidl Youth Camp

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, στο UEFA Women’s EURO 2025, η Lidl θέλει να κάνει πραγματικά τη διαφορά, γι’ αυτό και χρησιμοποιεί το partnership της με την UEFA για να δημιουργήσει ένα πρόγραμμα με επίκεντρο το ποδόσφαιρο και τον υγιεινό τρόπο ζωής για νεαρές γυναίκες – το Lidl Youth Camp, σε συνεργασία με το #WePlayStrong.

Το πανευρωπαϊκό πρόγραμμα διάρκειας ενός Σαββατοκύριακου είναι ένας χώρος όπου οι νεαρές γυναίκες μπορούν να ανακαλύψουν τις δυνατότητές τους, να τροφοδοτήσουν τις φιλοδοξίες τους και να δυναμώσουν – μαζί.

Δράσεις στις Ζώνες Φιλάθλων

Την ίδια στιγμή η Lidl προσφέρει Fresh Stations στις ζώνες φιλάθλων, προσφέροντας φρουτοσαλάτες ως μια φρέσκια, υγιεινή επιλογή που εξασφαλίζει όχι μόνο περισσότερη φρεσκάδα και ποικιλία στο πιάτο, αλλά και φυσική και υγιεινή ενέργεια για τους φιλάθλους.

Awareness Team

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, αυτό το καλοκαίρι, η Lidl θα συνεργαστεί με την UEFA για να δημιουργήσει ομάδες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης σε όλα τα οκτώ στάδια, σε 31 αγώνες.

Οι ομάδες αυτές αποτελούνται από ειδικά εκπαιδευμένους πρεσβευτές, αφιερωμένους στην προώθηση ενός περιβάλλοντος ένταξης και σεβασμού για όλους τους φιλάθλους.

Προωθώντας τη δικαιοσύνη και τον σεβασμό σε όλα τα στάδια, οι ομάδες αυτές θα είναι τα φιλικά πρόσωπα στο πλήθος, προσφέροντας υποστήριξη, ενθαρρύνοντας την ενότητα και διασφαλίζοντας ότι η χαρά του παιχνιδιού μοιράζεται από όλους.

Fresh Field

Για να εμπνεύσει τη συνειδητή διατροφή και να αναδείξει τη φρεσκάδα, η Lidl καλλιεργεί έναν αγρό στο μέγεθος και το σχήμα ενός ποδοσφαιρικού γηπέδου για τους επισκέπτες της Ελβετίας και τους φιλάθλους του UEFA.

Μόλις 30 λεπτά από τη Ζυρίχη, η Lidl έχει φυτέψει 8 ποικιλίες φρούτων και λαχανικών που θα παράγουν πάνω από 15 τόνους φρέσκων προϊόντων, τα οποία θα δωρίζονται σε διάφορους οργανισμούς.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu