Επιχειρήσεις

Louis Vuitton: σε αναζήτηση αγοραστή για τη Marc Jacobs

Financialreport.gr

Η φίρμα ιδρύθηκε το 1984 από τον Αμερικανό σχεδιαστή Marc Jacobs και εξαγοράστηκε από τη LVMH το 1997

Ο γαλλικός όμιλος ειδών πολυτελείας LVMH βρίσκεται σε συζητήσεις με διάφορους ενδιαφερόμενους να αγοράσουν τη Marc Jacobs, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters.
Η εταιρεία, με επικεφαλής τον Bernard Arnault, διεξάγει συνομιλίες με πιθανούς αγοραστές, συμπεριλαμβανομένου του ομίλου Authentic Brands Group, ιδιοκτήτη της Reebok και της WHP Global.
Η Bluestar Alliance, ιδιοκτήτρια της Brookstone, είναι επίσης υποψήφιος για τη Marc Jacobs, η αξία της οποίας θα μπορούσε να ανέλθει σε περίπου ένα δισ. δολάρια, σύμφωνα με τη Wall Street Journal, η οποία ανέφερε νωρίτερα την είδηση.
Το 2024, το Bloomberg ανέφερε ότι η LVMH διερευνούσε στρατηγικές επιλογές για τη Marc Jacobs με συμβούλους, αφού έλαβε ενδιαφέρον από πιθανούς αγοραστές, αν και η εταιρεία αρνήθηκε τον ισχυρισμό εκείνη την εποχή.
Η φίρμα ιδρύθηκε το 1984 από τον Αμερικανό σχεδιαστή Marc Jacobs και είναι γνωστή για τα εκλεκτικά, τολμηρά σχέδιά της, που συνδυάζουν την υψηλή μόδα με το street style. Το 1997, η LVMH απέκτησε μερίδιο στο ομώνυμο brand του σχεδιαστή.
Η LVMH πρόσφατα πούλησε ορισμένες από τις μάρκες της για να βελτιστοποιήσει το χαρτοφυλάκιό της. Πέρυσι, πούλησε τη μάρκα ρούχων Off-White, που ιδρύθηκε το 2012 από τον αείμνηστο Virgil Abloh, στην εταιρεία Bluestar Alliance, με έδρα τη Νέα Υόρκη.
Μια άλλη φίρμα, η Stella McCartney, νωρίτερα φέτος, αγόρασε ξανά το μειοψηφικό μερίδιο που κατείχε η LVMH, στον οίκο που ίδρυσε περίπου πέντε χρόνια, αφότου τον αγόρασε ο όμιλος πολυτελών προϊόντων.
Η McCartney, η οποία είναι γνωστό ότι δεν χρησιμοποιεί δέρμα ή γούνα, δήλωσε ότι θα συνεχίσει να συμβουλεύει τον επικεφαλής της LVMH Arnault και την εκτελεστική ομάδα του ομίλου σε θέματα βιωσιμότητας.
Η σύναψη συμφωνιών στον τομέα της λιανικής πώλησης ειδών πολυτελείας έχει προσελκύσει την προσοχή στην Ευρώπη.
Νωρίτερα, φέτος, η Prada εξαγόρασε τη Versace από την Capri Holdings, συνδυάζοντας δύο εμβληματικές ιταλικές μάρκες μόδας, σε μια συμφωνία 1,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Οι πωλήσεις του δεύτερου τριμήνου της LVMH, οι οποίες περιλαμβάνουν προϊόντα όπως τσάντες Louis Vuitton, φορέματα Dior και σαμπάνια Moet & Chandon, ήταν ελαφρώς κάτω από τις προσδοκίες της αγοράς.
Οι μετοχές της εταιρείας αυξήθηκαν, με τους αναλυτές να βλέπουν ελπίδες στον ορίζοντα, καθώς ο όμιλος δήλωσε ότι είδε κάποια σημάδια ανάκαμψης στη βασική κινεζική αγορά.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Επιχειρήσεις

close menu