Επιχειρήσεις

Louis Vuitton: Silver Lockit 2025 για τη UNICEF

Financialreport.gr

Η Silver Lockit 2025 διατηρεί το εμβληματικό σχέδιο του μικροσκοπικού λουκέτου

Η Louis Vuitton παρουσίασε τη συλλογή Silver Lockit 2025, η οποία δημιουργήθηκε σε στενή συνεργασία με τον Felix της Stray Kids, Brand Ambassador του Οίκου, ο οποίος είναι, επίσης, Πρέσβης Καλής Θέλησης της UNICEF για την Νότιο Κορέα.

Η Silver Lockit 2025 διατηρεί το εμβληματικό σχέδιο του μικροσκοπικού λουκέτου, τώρα επαναπροσδιορισμένο με μια μπλε καρδιά και χαραγμένη τη λέξη «DREAM», που συμβολίζει τη δύναμη των ονείρων και το παγκόσμιο δικαίωμα κάθε παιδιού να μεγαλώσει ασφαλές, μορφωμένο και προστατευμένο.

Κατασκευασμένη από πιστοποιημένο ανακυκλωμένο ασήμι, η συλλογή περιλαμβάνει σκουλαρίκια, μενταγιόν και βραχιόλια, διαθέσιμα τόσο σε ασημένια όσο και σε υφασμάτινη έκδοση.

Τα φετινά υφασμάτινα βραχιόλια διατίθενται σε τέσσερα χρώματα – κίτρινο, μπλε, ροζ και μαύρο – και διαθέτουν μακρύτερα κορδόνια για πρόσθετη ευελιξία.

Τα αντίστοιχα μενταγιόν διατίθενται, επίσης, στην ίδια παλέτα χρωμάτων.

Συνδυάζοντας την ιστορική κληρονομιά της Louis Vuitton με το ελπιδοφόρο όραμα του Felix, η συλλογή Silver Lockit αποτίει διακριτικό φόρο τιμής στο λουκέτο από την εμβληματική τσάντα Steamer του οίκου, που παρουσιάστηκε το 1901.

«Το βασικό μήνυμα της Silver Lockit είναι η σύνδεση», δήλωσε ο Felix, μέλος του συγκροτήματος K-pop Stray Kids. «Σχεδιάσαμε μια καρδιά εμπνευσμένη από τον τρόπο που ζωγραφίζω καρδιές για τους θαυμαστές μου. Προσθέσαμε τη λέξη «DREAM» για να εκφράσουμε τις προσδοκίες που μας συνδέουν όλους. Πιστεύω ότι η Silver Lockit πραγματικά αποτυπώνει την ουσία της αγάπης».

Η Louis Vuitton και η UNICEF ξεκίνησαν την παγκόσμια συνεργασία τους το 2016, για την υποστήριξη παιδιών σε κρίση, μέσω της συγκέντρωσης χρημάτων και της υπεράσπισης και η πρωτοβουλία τους βοηθά στην παροχή εκπαίδευσης, υγειονομικής περίθαλψης και προστασίας σε παιδιά παγκοσμίως.

Μόνο το 2024, η Louis Vuitton υποστήριξε προγράμματα της UNICEF στη Μαδαγασκάρη, τη Γουατεμάλα, την Αϊτή και το Βιετνάμ.

Από την έναρξη της συνεργασίας, οι πωλήσεις της συλλογής Silver Lockit έχουν συγκεντρώσει πάνω από 24 εκατομμύρια δολάρια για την UNICEF.

Για κάθε βραχιόλι ή ζευγάρι σκουλαρίκια από ύφασμα Silver Lockit που πωλείται, δωρίζονται 100 δολάρια στη UNICEF.

Για κάθε ασημένιο βραχιόλι ή μενταγιόν που πωλείται, η συνεισφορά αυξάνεται στα 200 δολάρια.

Η περιορισμένη έκδοση Silver Lockit 2025 είναι διαθέσιμη παγκοσμίως στα καταστήματα Louis Vuitton από τις 18 Ιουλίου 2025. Η έκδοση με το χρυσό βραχιόλι είναι αποκλειστικά διαθέσιμη στο louisvuitton.com από την ίδια ημερομηνία.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu