Η εταιρεία επιθυμεί να περάσει ακόμα πιο γρήγορα στην ψηφιακή εποχή
Επένδυση στο τεχνολογικό κομμάτι της μόδας κάνει το τελευταίο χρονικό διάστημα η βρετανική εταιρεία ένδυσης και αξεσουάρ Marks & Spencer.
Σύμφωνα με ξένα δημοσιεύματα, η M&S χρησιμοποιεί πλέον, την τεχνητή νοημοσύνη για να συμβουλεύει τους αγοραστές σχετικά με τις επιλογές μόδας στο ηλεκτρονικό της κατάστημα.
Ειδικότερα, η M&S χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη για να προσφέρει προσωπικές συμβουλές στυλ στους πελάτες της, με βάση τις προτιμήσεις τους και τον σωματότυπό τους, εξατομικεύοντας την online εμπειρία και προτείνοντας αντικείμενα που οι επισκέπτες μπορεί να θέλουν να αγοράσουν.
Την ίδια στιγμή, η εταιρεία κάνει χρήση της τεχνητής νοημοσύνης, με στόχο να συνδέσει σταδιακά με αυτή τις ηλεκτρονικές πωλήσεις. Κάνοντάς τους ερωτήσεις σχετικά με το μέγεθος, το σχήμα του σώματός τους και τις προτιμήσεις τους ως προς το στυλ, οι πελάτες αποκτούν πρόσβαση στις συμβουλές μέσω τεχνητής νοημοσύνης.
Σύμφωνα με τα υπάρχοντα στοιχεία, περίπου 450.000 πελάτες της M&S έχουν ήδη λάβει τέτοιες συμβουλές, μια κίνηση που κρύβει πίσω της έναν στόχο: Σύμφωνα με τον Richard Price της M&S, ο οποίος είναι MD του τμήματος Clothing & Home της εταιρείας, σκοπός είναι σταδιακά να πραγματοποιείται περίπου το 50% των πωλήσεων μόδας της online μέχρι το 2028, από το ένα τρίτο που είναι σήμερα.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Coca Cola 3E: Τί φέρνουν στην κατανάλωση οι γεωπολιτικές εντάσεις και η αύξηση του καφέ
- Ο Τέλης Μυστακίδης χρηματοδότης του νέου γηπέδου του ΠΑΟΚ
- Τουρκία: Ανέβασε χάρτη στην UNESCO που χωρίζει στα δύο το Αιγαίο
- Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των οχημάτων στην περιοχή του Μαραθώνα
- Τραμπ από G7: «Το Ιράν θέλει αποκλιμάκωση»
- Νέα Οδός: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στον ΑΘΕ και στις σήραγγες Αγ. Κωνσταντίνου – Καμένων Βούρλων
- Κύπρος: Έλαβε αιτήματα για απομάκρυνση πολιτών της ΕΕ από τη Μ. Ανατολή
- Ευρωπαϊκές αγορές: Με κέρδη όλοι οι δείκτες παρά την ανάφλεξη στη Μ. Ανατολή
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις