Η εταιρεία επιθυμεί να περάσει ακόμα πιο γρήγορα στην ψηφιακή εποχή
Επένδυση στο τεχνολογικό κομμάτι της μόδας κάνει το τελευταίο χρονικό διάστημα η βρετανική εταιρεία ένδυσης και αξεσουάρ Marks & Spencer.
Σύμφωνα με ξένα δημοσιεύματα, η M&S χρησιμοποιεί πλέον, την τεχνητή νοημοσύνη για να συμβουλεύει τους αγοραστές σχετικά με τις επιλογές μόδας στο ηλεκτρονικό της κατάστημα.
Ειδικότερα, η M&S χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη για να προσφέρει προσωπικές συμβουλές στυλ στους πελάτες της, με βάση τις προτιμήσεις τους και τον σωματότυπό τους, εξατομικεύοντας την online εμπειρία και προτείνοντας αντικείμενα που οι επισκέπτες μπορεί να θέλουν να αγοράσουν.
Την ίδια στιγμή, η εταιρεία κάνει χρήση της τεχνητής νοημοσύνης, με στόχο να συνδέσει σταδιακά με αυτή τις ηλεκτρονικές πωλήσεις. Κάνοντάς τους ερωτήσεις σχετικά με το μέγεθος, το σχήμα του σώματός τους και τις προτιμήσεις τους ως προς το στυλ, οι πελάτες αποκτούν πρόσβαση στις συμβουλές μέσω τεχνητής νοημοσύνης.
Σύμφωνα με τα υπάρχοντα στοιχεία, περίπου 450.000 πελάτες της M&S έχουν ήδη λάβει τέτοιες συμβουλές, μια κίνηση που κρύβει πίσω της έναν στόχο: Σύμφωνα με τον Richard Price της M&S, ο οποίος είναι MD του τμήματος Clothing & Home της εταιρείας, σκοπός είναι σταδιακά να πραγματοποιείται περίπου το 50% των πωλήσεων μόδας της online μέχρι το 2028, από το ένα τρίτο που είναι σήμερα.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Κινητοποιήσεις αγροτών: Καταγγελία στη Χαλκίδα για την Αστυνομία, που δεν άφησε πολίτη να επισκεφθεί το παιδί του στο νοσοκομείο
- Ρομποτικά ταξί στο Λονδίνο το 2026;
- Dieselgate: Συμβιβασμός 150 εκατ. δολ. για Mercedes
- Ήπιες απώλειες στην προ-εορταστική εβδομάδα για τα ευρωπαϊκά χρηματιστήρια
- Εθνική Τράπεζα: 371.026 ίδιες μετοχές σε στελέχη και προσωπικό
- Foodlink: Αγορά μετοχών από τον πρόεδρο του Δ.Σ.
- Νέο διπλωματικό επεισόδιο ΗΠΑ-Δανίας για τη Γροιλανδία
- Ανδρουλάκης: Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο δίνει προτεραιότητα στην προσφυγή για τις υποκλοπές
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








