Εγκαταλείπει το γνωστό σήμα για χάρη των social media
Η Mazda γιορτάζει φέτος ένα σπουδαίο ορόσημο που είναι τα 105 χρόνια ιστορίας της. Με αφορμή αυτή την επέτειο η ιαπωνική εταιρεία έχει ετοιμάσει μια σειρά ενεργειών που περιλαμβάνουν ακόμα και την αλλαγή του σήματος.
Μετά από 28 χρόνια η ιαπωνική εταιρεία εγκαταλείπει το τρισδιάστατο λογότυπο και πηγαίνει σε ένα πιο επίπεδο, απλό σήμα, πάλι με την ίδια λογική του σήματος «M» που παραπέμπει στο πέταγμα γλάρου.
Η νέα σχεδίαση εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 2024. Δεν έχει πλέον τη μεταλλική υφή, τις αιχμηρές άκρες και το βάθος του προκατόχου του, ωστόσο το λογότυπο παραμένει αναμφισβήτητα Mazda.
Εκείνο που ώθησε τους ανθρώπους της Mazda είναι το πως εμφανίζεται το σήμα στις νέες οθόνες. Ισχυρίζονται ότι το πιο επίπεδο σήμα δείχνει πιο ευκρινές στις οθόνες των smartphone και στους φορητούς υπολογιστές.
Το έμβλημα πλέον έχει μαύρο χρωματισμό σε λευκό φόντο και έχει σαφώς πιο στρογγυλεμένες εξωτερικές σε σχέση με το 3D σήμα. Τα κάποτε κυρτά φτερά του γλάρου έχουν πλέον ευκρινείς, ευθείες γραμμές, ενώ ο συνδυασμός χρωμάτων (άσπρο-μαύρο) δημιουργεί μια καθαρή αισθητική υψηλής αντίθεσης.
Ακόμα πάντως δεν έχει ξεκαθαριστεί αν το νέο λογότυπο θα αντικαταστήσει τελείως το παλαιό ή θα συνυπάρξουν τα δύο εμβλήματα για χρήση σε διαφορετικές μορφές προώθησης της μάρκας.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Οι τεχνολογικές εξελίξεις στο επίκεντρο ημερίδας της Ελληνικής Ενωσης Επιχειρηματιών
- Χρηματιστήριο: Πτώση για τον Γενικό Δείκτη στην πρώτη συνεδρίαση της εβδομάδας
- AVE: Εξαγοράζει το 40% των σούπερ μάρκετ Bazaar
- Πλαστικά Θράκης: Στις 18/06 τα οικονομικά αποτελέσματα α’ τριμήνου 2025
- ΦΑΓΕ: Οριακή πτώση πωλήσεων στην Ελλάδα, άνοδος σε ΗΠΑ και Ιταλία
- Παπασταύρου: “Η ΝΑ Ευρώπη αντιμετωπίζει συστηματικά υψηλότερες τιμές ενέργειας”
- Περιφερειακά αεροδρόμια: Η Σαντορίνη βάζει φρένο στην κίνηση
- Παγκόσμια Τράπεζα: Κομβικό ρόλο στην ανάπτυξη η απελευθέρωση της κατανάλωσης στην Κίνα
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις