Με το μήνυμα: «Δεν αφορά, ούτε σε αισχροκέρδεια, ούτε σε υψηλές ή λανθασμένες τιμές». Η διανομή φυλλαδίων απευθείας στον πελάτη δείχνει πόσο σοβαρά αντιμετωπίζει η αλυσίδα σούπερ μάρκετ το πλήγμα στη φήμη της
Με έντυπα που μοιράζονται στους πελάτες στα ταμεία των καταστημάτων του, η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης περνά στην αντεπίθεση μετά το πρόστιμο του 1,44 εκατ. ευρώ που του επέβαλε το Υπουργείο Ανάπτυξης για παραβάσεις του Κώδικα Δεοντολογίας. Το υπουργείο είχε ανακοινώσει στις 24/9 συνολικά πρόστιμα άνω των 2,2 εκατ. ευρώ σε δύο αλυσίδες, με τη ΔΙΜΕΑ να ολοκληρώνει τους σχετικούς ελέγχους στις αρχές Σεπτεμβρίου.
Η αλυσίδα διανέμει τις τελευταίες ημέρες στους πελάτες ενημερωτικό φυλλάδιο-ανακοίνωση, το οποίο υπογραμμίζει ότι «το πρόστιμο δεν αφορά αισχροκέρδεια ούτε υψηλές ή λανθασμένες τιμές» και κλείνει με το μήνυμα ότι «δίνει καθημερινά αγώνα για να είναι η φθηνότερη αλυσίδα». Η διανομή γίνεται ως flyer στα ταμεία, πέρα από τις αναρτήσεις εντός καταστημάτων.
Η εταιρεία απορρίπτει τις αιτιάσεις της ΔΙΜΕΑ, τονίζοντας ότι δεν παραβίασε τον νόμο και δεν επιχείρησε να παραπλανήσει καταναλωτές. Στον πυρήνα της υπόθεσης βρίσκονται ταμπελάκια τιμών όπου αναγραφόταν με μικρά γράμματα ο κωδικός «ΑΤ» και χρησιμοποιούνταν κίτρινο χρώμα, στοιχεία που η εταιρεία υποστηρίζει ότι είχαν εγκριθεί από το ίδιο το υπουργείο.
Παράλληλα δηλώνει πως θα ασκήσει κάθε ένδικο μέσο για την ακύρωση της κύρωσης.

Από την πλευρά του, το Υπουργείο Ανάπτυξης επιμένει ότι «η εφαρμογή του νόμου για την προστασία των καταναλωτών είναι αδιαπραγμάτευτη», με την πολιτική ηγεσία να υπενθυμίζει πως οι ελεγχόμενες εταιρείες είχαν ενημερωθεί πριν τη δημοσιοποίηση των αποφάσεων, όπως προβλέπεται.
Την ίδια ώρα, ο Σκλαβενίτης συνοδεύει την αμυντική επικοινωνία με επιθετικό μήνυμα τιμών. Σε διαδικτυακή και ενδοκαταστημιακή καμπάνια προβάλλει το σύνθημα «Είμαστε οι φθηνότεροι», επιχειρώντας να «κλειδώσει» την αντίληψη χαμηλού καλαθιού εν μέσω αναστάτωσης στην αγορά.
Η διανομή φυλλαδίων απευθείας στον πελάτη και όχι μόνο μια ανάρτηση στον πίνακα ανακοινώσεων, είναι ασυνήθιστη για τον κλάδο και δείχνει πόσο σοβαρά αντιμετωπίζει η αλυσίδα το πλήγμα στη φήμη της. Με αυτό τον τρόπο, μεταφέρει τη δική της εκδοχή της υπόθεσης στο σημείο λήψης της απόφασης αγοράς, επιχειρώντας να περιορίσει τυχόν απώλειες εμπιστοσύνης και επισκεψιμότητας.
Το επόμενο επεισόδιο αυτής της κόντρας μεταφέρεται στις δικαστικές αίθουσες. Μέχρι τότε, η μάχη για την εικόνα και για το… ράφι θα συνεχιστεί, με τους καταναλωτές να έχουν τον τελικό λόγο.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- ΤΕΠΙΧ ΙΙΙ: Επιπλέον χρηματοδότηση 240 εκατ. ευρώ σε ΜμΕ από το Ταμείο Δανείων
- Politico: Η έρευνα για απάτη της Μογκερίνι κινδυνεύει να βυθίσει την ΕΕ στη μεγαλύτερη κρίση των τελευταίων δεκαετιών
- ΤτΕ: Μείωση του περιθωρίου επιτοκίου νέων δανείων και καταθέσεων τον Οκτώβριο 2025
- Εξωδικαστικός: Νέο ρεκόρ στις ρυθμίσεις οφειλών Νοεμβρίου 2025
- ΟΠΑΠ: Η Allwyn αγόρασε μετοχές αξίας 10,13 εκατ. ευρώ
- Ζελένσκι: Στις ΗΠΑ ο Ουκρανός διαπραγματευτής μετά τις συνομιλίες στις Βρυξέλλες
- Eurostat: Μειώθηκαν οριακά 0,5% οι τιμές βιομηχανικών προϊόντων στην ευρωζώνη τον Οκτώβριο
- ChatGPT: Σε “κόκκινο συναγερμό” μετά την επιτυχία του Gemini 3
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








