Η Mercedes προσπαθεί να ανταγωνιστεί την Tesla του Έλον Μασκ και να ενισχύσει τις πωλήσεις στην Κίνα
Η Mercedes-Benz παρουσίασε ένα ηλεκτρικό όχημα με μεγαλύτερη αυτονομία από οποιοδήποτε μοντέλο της Tesla στην αγορά, καθώς η γερμανική εταιρεία κατασκευής πολυτελών αυτοκινήτων εντείνει την προσπάθειά της ανταγωνιστεί επάξια τον Έλον Μασκ.
Η αυτοκινητοβιομηχανία παρουσίασε το νέο Concept CLA-Class το οποίο εκτιμάται ότι μπορεί να διανύσει περισσότερα από 750 χιλιόμετρα (466 μίλια) με μία μόνο φόρτιση, ξεπερνώντας σε αυτονομία ανανεωμένο Model 3 της Tesla. Το αυτοκίνητο είναι το πρώτο της Mercedes που βασίζεται στην πλατφόρμα MMA, με ένα σύστημα μπαταριών που μπορεί να προσθέσει 400 χιλιόμετρα αυτονομίας με μόλις 15 λεπτά φόρτισης.
«Το πάμε στο επόμενο επίπεδο», δήλωσε την Κυριακή ο Μάρκυς Σέφερ, Διευθυντής Τεχνολογίας της Mercedes, σε συνέντευξή του πριν από την έκθεση αυτοκινήτου IAA στο Μόναχο. «Αυτό το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικά σημαντικό για λόγους καινοτομίας και για να διευρύνουμε τα όρια για το τι μπορούμε να κάνουμε με ένα αυτοκίνητο σειράς».
Η Mercedes δέχεται πιέσεις για να ενισχύσει τη γκάμα της, αφού οι απογοητευτικές πωλήσεις στην Κίνα ανάγκασαν την εταιρεία να μειώσει τις τιμές σε ορισμένα από τα ηλεκτρικά μοντέλα της.
Η BMW παρουσίασε το Σάββατο το δικό της EV επόμενης γενιάς, ένα κομψό κουπέ με ψηφιακή οθόνη που προβάλλεται σε όλο το πλάτος του παρμπρίζ. Τόσο το πρωτότυπο της BMW όσο και το μελλοντικό EV της Mercedes αναμένεται να βγουν στην παραγωγή περίπου στα μέσα της δεκαετίας.
Η Mercedes προσπαθεί να ανταγωνιστεί την Tesla και να ενισχύσει τις πωλήσεις στην Κίνα, όπου οι πελάτες επιλέγουν όλο και περισσότερο εγχώριες μάρκες όπως η BYD και η Nio που έχουν καταφέρει να κατασκευάσουν καλύτερα EVs με λογισμικό προσαρμοσμένο στα τοπικά γούστα. Η εταιρεία έχει στόχο να πουλάει μόνο EVs όπου είναι δυνατόν μέχρι το τέλος αυτής της δεκαετίας και σχεδιάζει να δημιουργήσει οκτώ εργοστάσια μπαταριών σε συνεργασία με άλλες εταιρείες.
Παρόλο που η εταιρεία κατασκευής πολυτελών αυτοκινήτων δεν επηρεάζεται από τον πόλεμο τιμών για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Κίνα, η περίοδος ταχείας ανάπτυξης στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων μπορεί να έχει τελειώσει, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Ola Källenius.
«Έπιετα από 30 ή 40 χρόνια οικονομικού θαύματος, φτάσαμε σε ένα επίπεδο ωριμότητας όπου αντιμετωπίζουμε διαρθρωτικά ζητήματα», δήλωσε σε συνέντευξή του στην τηλεόραση του Bloomberg. «Πρέπει να κρατήσουμε στάση αναμονής και να δούμε πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα».
Το πρωτότυπο CLA δεν διαθέτει την τοξοειδή γραμμή οροφής των σεντάν EQS και EQE της φίρμας. Ενώ η χαμηλά κεκλιμένη οροφή τους τα κάνει πιο αεροδυναμικά, αυξάνοντας την εμβέλειά τους, ο σχεδιασμός μειώνει επίσης τον χώρο στα πίσω καθίσματα, ένα μειονέκτημα για την κινεζική αγορά, όπου οι πλούσιοι πελάτες συχνά προτιμούν να έχουν τον προσωπικό τους σοφέρ.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Μεσολόγγι: Πέθανε η αγρότισσα που είχε δωρίσει ένα ασθενοφόρο στο Νοσοκομείο
- Σφοδρές αντιδράσεις από την αντιπολίτευση για τις δηλώσεις του Ισραηλινού πρέσβη
- Conference League: Οι υποψήφιοι αντίπαλοι της ΑΕΚ στην κλήρωση της Δευτέρας 04/08
- Φρίκη: Ισραηλινός όμηρος της Χαμάς, αποστεωμένος, σκάβει τον τάφο του
- Γάζα: Εκατοντάδες παιδιά στο Ηνωμένο Βασίλειο για ιατρική φροντίδα
- Πατσαλίδης (ΕΚΤ): Ανθεκτική η οικονομία της Ευρωζώνης παρά τις γεωπολιτικές και εμπορικές προκλήσεις
- Ελβετία: Το λιώσιμο των παγετώνων απειλεί να εξαφανίσει χωριά των Αλπεων
- Κεντρική Μακεδονία: Πάνω από 600 παραβάσεις σε ελέγχους της τροχαίας
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις