Λόγω τεχνικών εργασιών για την εγκατάσταση δικτύου 5G
Πέντε σταθμοί της Γραμμής 2 του μετρό της Αθήνας κλείνουν για το κοινό την Κυριακή 15/12 το βράδυ.
Πρόκειται για τους σταθμούς Ελληνικό, Αργυρούπολη, Άλιμος, Ηλιούπολη και Άγιος Δημήτριος, οι οποίοι θα είναι κλειστοί από την Κυριακή (15/12) στις 22:30 το βράδυ και ως τη λήξη της βάρδιας.
Το ίδιο θα επαναληφθεί και την Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου, κατά το ίδιο χρονικό διάστημα, λόγω τεχνικών εργασιών για την εγκατάσταση δικτύου 5G.
Η κυκλοφορία τις επίμαχες ώρες θα διεξάγεται στο τμήμα Δάφνη – Ανθούπολη.
Για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, ο ΟΑΣΑ δρομολογεί την έκτακτη κυκλική λεωφορειακή γραμμή Χ11, που θα εκτελεί το δρομολόγιο στάση σταθμός Δάφνη – στάση σταθμός Ελληνικό (κατεύθυνση προς Γλυφάδα).
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Συμμετοχή της Hellenic Cables σε ευρωπαϊκά έργα ΑΠΕ με στήριξη των ΕΤΕπ και HSBC
- Ευρωπαϊκές αγορές: Το παγκόσμιο τεχνολογικό selloff έφερε απώλειες
- Πούτιν: Η Ρωσία είναι έτοιμη για ειρηνευτικές συνομιλίες με την Ουκρανία
- «Παράγουμε στην Ελλάδα»: Μέχρι τις 2 Ιουλίου οι αιτήσεις των ΜμΕ για χρηματοδότηση έως 200.000 ευρώ
- Η Meta λανσάρει νέα οικονομική σειρά AI γυαλιών από 299 δολάρια
- MEVACO ΜΕΤΑΛΛΟΥΡΓΙΚΗ Α.Β.Ε.Ε. - ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕΤΑΒΟΛΗΣ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΨΗΦΟΥ >=5%
- Mevaco: Διανέμει καθαρό μέρισμα 0,23 ευρώ ανά μετοχή – Από 9 Ιουλίου η καταβολή
- ΠΟΜΙΔΑ: Οδηγίες για το τι πρέπει να κάνουν όσοι δεν καθάρισαν τα οικόπεδά τους
προτεινόμενη πηγή στην Google
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








