Πολιτική

Μητσοτάκης και Σαμαράς συνέφαγαν σε εστιατόριο στην Καλαμάτα

Προσθήκη ως αγαπημένη πηγή στην Google
Financialreport.gr

Στάση για φαγητό έκαναν το μεσημέρι της Παρασκευής ο Κυριάκος Μητσοτάκης με τον Αντώνη Σαμαρά. 
Οι δύο πολιτικοί κάθισαν μαζί σε εστιατόριο του Ιστορικού Κέντρου της Καλαμάτας, που είναι και η εκλογική περιφέρεια του πρώην πρωθυπουργού.

Το απόγευμα, ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα βρίσκεται στην εκδήλωση για την υπογραφή της σύμβασης για τον Οδικό Άξονα Νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, ο οποίος θα συνδέει την Καλαμάτα με τον Ριζόμυλο, την Πύλο και τη Μεθώνη.

Στην εκδήλωση θα απευθύνει χαιρετισμό και ο Αντώνης Σαμαράς, καθώς ο σχεδιασμός του οδικού άξονα και η πρώτη χάραξη είχε γίνει επί πρωθυπουργίας του.

Προσθήκη του financialreport.gr ως
προτεινόμενη πηγή στην Google
googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Πολιτική

close menu