Τα είδωλα της μεγάλης οθόνης συνεργάζονται στην καμπάνια της Moncler
«Η ζεστασιά δεν είχε ποτέ να κάνει με το εξωτερικό», λέει ο Ντε Νίρο μιλώντας με τον Αλ Πατσίνο. Ο τελευταίος προσθέτει: «Η φιλία είναι το καλύτερο πράγμα που μπορείς να έχεις. Φίλοι, άνθρωποι με τους οποίους μοιράζεσαι τον ίδιο κόσμο».
Τα είδωλα της μεγάλης οθόνης που έχουν εμφανιστεί μαζί σε ταινίες όπως το The Irishman του 2019, το Righteous Kill του 2008, το Heat του 1995 και το The Godfather Part II του 1974, συνεργάζονται για την πρώτη τους κοινή καμπάνια μάρκας, για λογαριασμό της Moncler.
Πιστοί στην παγκόσμια κυκλοφορία της καμπάνιας, «Warmer Together», ο Πατσίνο και ο Ντε Νίρο νιώθουν κοντά και ζεστοί, φορώντας τα τελευταία χειμερινά ρούχα του πολυτελούς οίκου μόδας ως «έκφραση φιλίας, σύνδεσης και ανθρώπινης ζεστασιάς».
«Η ζεστασιά δεν είχε ποτέ να κάνει με το εξωτερικό», λέει ο Ντε Νίρο σε ένα απόσπασμα από την καμπάνια. «Ήταν πάντα για το τι συνέβαινε εσωτερικά». Για να συνεχίσει ο Πατσίνο: «Η φιλία είναι το σπουδαιότερο πράγμα που μπορείς να έχεις. Φίλοι, άνθρωποι με τους οποίους μοιράζεσαι τον ίδιο κόσμο. Υπάρχει απλώς μια έμφυτη εμπιστοσύνη. Και η κατανόηση της ζωής».
«Για δεκαετίες, η Moncler έχει συνδεθεί με χειμωνιάτικα και φουσκωτά μπουφάν, αλλά πάντα ένιωθα ότι η Moncler αφορά κάτι βαθύτερο: την αγάπη και την αίσθηση της ενότητας», εξηγεί ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Moncler, Ρέμο Ρουφίνι. «Αυτές οι αξίες έχουν διαμορφώσει όλα όσα έχουμε κάνει εδώ και πάνω από 70 χρόνια. Σε κάθε προϊόν και σε κάθε καμπάνια, υπάρχει ένα συνεπές νήμα συναισθήματος και ανθρώπινης σύνδεσης.
Μέσα από την ιστορία της φιλίας τους, ο Αλ Πατσίνο και ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο ενσαρκώνουν όλα όσα πραγματικά αντιπροσωπεύει η Moncler: στοργή, ζεστασιά και την πεποίθηση ότι είμαστε όλοι καλύτεροι και πιο ζεστοί μαζί».
Η καμπάνια γυρίστηκε στη Νέα Υόρκη από τον καταξιωμένο φωτογραφικό καλλιτέχνη Πλάτον.
Ο Πατσίνο και ο Ντε Νίρο βλέπουν την ιστορία τους να ξεδιπλώνεται σε ασπρόμαυρες εικόνες και μια επιλογή από ταινίες μικρού μήκους που επικεντρώνονται στα πέντε θέματα της φιλίας, του σεβασμού, της σύνδεσης, της εμπιστοσύνης και της ζεστασιάς.
Στο πλαίσιο της καμπάνιας, ο πρεσβευτής της Moncler, Tobe Nwigwe, και η σύζυγός του, Fat, ηχογράφησαν μια εκδοχή του κλασικού τραγουδιού του Bill Withers, «Lean on Me».
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Πούτιν: Η άρνηση της ΕΕ να εισάγει ενέργεια από τη Ρωσία έχει οδηγήσει σε παρακμή την βιομηχανία της
- Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο: Πρόταση για απαγόρευση των social media σε εφήβους κάτω των 16 ετών
- Βουλή: Ψηφίστηκε με 158 «υπέρ» (ΝΔ και δυο ανεξάρτητοι) το εργασιακό νομοσχέδιο
- Κομισιόν: Οι 4 άξονες του οδικού χάρτη της Ευρώπης για την άμυνα μέχρι το 2030
- ΣτΕ για ΝΟΚ: Δημοσιεύθηκε η γνωμοδότηση – Τι προβλέπει για τις «παγωμένες» οικοδομικές άδειες
- Moody’s: Αναβάθμισε την Alpha Bank σε Βaa1
- Υπ. Άμυνας Τουρκίας: Οι ένοπλες δυνάμεις μας είναι έτοιμες να αναλάβουν δράση στη Γάζα
- Έρευνα της Bitget: Το 66% των χρηστών σκοπεύει να αυξήσει τις επενδύσεις του σε κρυπτονομίσματα
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις