Η McDonald’s υποδέχεται την Ελληνίδα chef Μαργαρίτα Νικολαΐδη με τα αποκλειστικά “Homestyle” premium burgers, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.
Το Margarita Homestyle Beef αποτελείται από βοδινό μπιφτέκι με σάλτσα, τυροκροκέτα με γεύση Cheddar, κρεμμύδι, πίκλες, λόλα και τομάτα, σε ψωμί brioche.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με τη chef Μαργαρίτα Νικολαΐδη, η οποία φέρνει τις φρέσκιες ιδέες και την αυθεντικότητά της στα McDonald’s και μας δίνει τη δυνατότητα να προσφέρουμε στους πελάτες μας μια μοναδική εμπειρία McDonald’s απαράμιλλης αξίας!», αναφέρει η Simona Mancinelli, Managing Director της Premier Capital Hellas.
Η καμπάνια δημιουργήθηκε από τη DDB Athens και περιλαμβάνει τηλεοπτικό σποτ, digital και υπαίθρια διαφημιστική εκστρατεία και υλικά επικοινωνίας εντός των εστιατορίων.
Μπορείτε να δείτε το video της καμπάνιας εδώ και να μάθετε περισσότερα για τα Margarita Homestyle Burgers εδώ.
Ως μέρος της καμπάνιας, η McDonald’s δημιούργησε το παιχνίδι μνήμης “Unforgettable”, διαθέσιμο αποκλειστικά στο McDonald’s App. Οι συμμετέχοντες θα χρειαστεί να ανακαλύψουν όλα τα ζευγάρια όμοιων καρτών μέσα στο διάστημα των 30 δευτερολέπτων για να απολαύσουν λαχταριστές προσφορές, μία κάθε μέρα. Το παιχνίδι θα διαρκέσει μέχρι τις 27 Ιουλίου.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- «Κανόνας δαπανών» και πρωτογενή πλεονάσματα – Τι προβλέπει το δημοσιονομικό πρόγραμμα 2026-2029 που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ
- Allwyn: Συνεχίζει τις αγορές μετοχών του ΟΠΑΠ
- Τραμπ: Οπλο μαζικής καταστροφής η φαιντανύλη
- Alpha Bank: Συνέχεια αγοράς ιδίων μετοχών αξίας 10 εκατ. ευρώ σε πέντε ημέρες
- Epic Games: Νίκη κατά της Apple στο 9ο εφετείο των ΗΠΑ
- Κλειστό το μουσείο του Λούβρου, λόγω απεργίας του προσωπικού
- Φορτίο κοκαϊνης: Στην Εισαγγελία Πειραιά ο “Έλληνας Εσκομπάρ” και οι 4 συλληφθέντες (Βίντεο)
- Dell: Aυξάνει έως 30% τις τιμές σε εταιρικά laptops και desktops από 17 Δεκεμβρίου
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

