Η McDonald’s υποδέχεται την Ελληνίδα chef Μαργαρίτα Νικολαΐδη με τα αποκλειστικά “Homestyle” premium burgers, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.
Το Margarita Homestyle Beef αποτελείται από βοδινό μπιφτέκι με σάλτσα, τυροκροκέτα με γεύση Cheddar, κρεμμύδι, πίκλες, λόλα και τομάτα, σε ψωμί brioche.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με τη chef Μαργαρίτα Νικολαΐδη, η οποία φέρνει τις φρέσκιες ιδέες και την αυθεντικότητά της στα McDonald’s και μας δίνει τη δυνατότητα να προσφέρουμε στους πελάτες μας μια μοναδική εμπειρία McDonald’s απαράμιλλης αξίας!», αναφέρει η Simona Mancinelli, Managing Director της Premier Capital Hellas.
Η καμπάνια δημιουργήθηκε από τη DDB Athens και περιλαμβάνει τηλεοπτικό σποτ, digital και υπαίθρια διαφημιστική εκστρατεία και υλικά επικοινωνίας εντός των εστιατορίων.
Μπορείτε να δείτε το video της καμπάνιας εδώ και να μάθετε περισσότερα για τα Margarita Homestyle Burgers εδώ.
Ως μέρος της καμπάνιας, η McDonald’s δημιούργησε το παιχνίδι μνήμης “Unforgettable”, διαθέσιμο αποκλειστικά στο McDonald’s App. Οι συμμετέχοντες θα χρειαστεί να ανακαλύψουν όλα τα ζευγάρια όμοιων καρτών μέσα στο διάστημα των 30 δευτερολέπτων για να απολαύσουν λαχταριστές προσφορές, μία κάθε μέρα. Το παιχνίδι θα διαρκέσει μέχρι τις 27 Ιουλίου.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Στο Καστέλι το Σάββατο ο Χρίστος Δήμας για αυτοψία στο υπό κατασκευή αεροδρόμιο
- Εν ψυχρώ δολοφονία στην Αγία Παρασκευή, αναζητείται ο δράστης
- Οριοθετήθηκε η φωτιά στο Κορωπί
- Μητσοτάκης: Χρηματοδότηση 100 εκατ. για το Αγιον Όρος
- Aegean Airlines: Στις 7 Ιουλίου οι ομολογίες στο Χρηματιστήριο Αθηνών
- Χρηματιστήριο: Μείωσε ένταση λόγω πτώσης Εθνικής Τράπεζας, αλλά έκανε νέο υψηλό 15ετίας
- Μεταφορές: Εξασφαλίστηκε χρηματοδότηση τεσσάρων έργων 329,5 εκατ. ευρώ
- Τι κάνει τη Chanel 25 τόσο περιζήτητη;
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις