Ο «μοιραίος σταθμάρχης» Βασίλης Σαμαράς εμφανιζόταν σίγουρος ότι είχε «κλειδώσει» το Intercity 62 στη γραμμή της ανόδου, ακόμα κι όταν πληροφορήθηκε από τον ρυθμιστή της κυκλοφορίας ότι η επιβατική αμαξοστοιχία είχε συγκρουστεί μετωπικά με την εμπορική στην περιοχή του Ευαγγελισμού, κοντά στα Τέμπη.
Αυτό προκύπτει από τις συνομιλίες στο σύστημα ενδοεπικοινωνίας μεταξύ των σταθμαρχείων και τον ρυθμιστή κυκλοφορίας στην ΑΘήνα τη μοιραία νύχτα:
Λόγω της έλλειψης του συστήματος ηλεκτρονικής παρακολούθησης του σιδηροδρόμου, ο ρυθμιστής δεν έχει την δυνατότητα να παρακολουθεί τα τρένα ηλεκτρονικά καθώς κινούνται στο δίκτυο – και είναι υποχρεωμένος να δέχεται την ενημέρωση από τους σταθμάρχες.
Στις 23.05 της Τρίτης, την επομένη της Καθαράς Δευτέρας, η σταθμάρχης των Νέων Πόρων – του επόμενου σταθμού μετά τη Λάρισα – επικοινωνεί με τον Βασίλη Σαμαρά, ο οποίος ήταν από αρκετή ώρα πριν ο μοναδικός σταθμάρχης στον συγκεκριμένο σταθμό.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- DJI: Αποσύρει οριστικά τη θρυλική σειρά drones Phantom
- Temu: Τέλος στην πώληση προϊόντων από την Κίνα απευθείας σε πελάτες στις ΗΠΑ
- Ρουμανία: Eπανάληψη των προεδρικών εκλογών σήμερα 04/05
- Μητσοτάκης: Ξεκίνησε η αντιπυρική περίοδος, τα δύσκολα είναι μπροστά μας
- Υπουργείο Τουρισμού: Αναλυτικές διευκρινίσεις για τον νόμο 5170/2025 και τα τροχόσπιτα
- Θεσσαλονίκη: Στο επίκεντρο των ερευνών η 39χρονη μετά την έκρηξη – Τι αναζητούν οι Αρχές
- Ρουμανία: Αλλάζει χέρια η θυγατρική της Καραμολέγκος – Πέρασε στην Grupo Bimbo
- Επιπλέον 2.000 προσωπικοί γιατροί στο σύστημα τους τελευταίους 3 μήνες
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις