Ο «μοιραίος σταθμάρχης» Βασίλης Σαμαράς εμφανιζόταν σίγουρος ότι είχε «κλειδώσει» το Intercity 62 στη γραμμή της ανόδου, ακόμα κι όταν πληροφορήθηκε από τον ρυθμιστή της κυκλοφορίας ότι η επιβατική αμαξοστοιχία είχε συγκρουστεί μετωπικά με την εμπορική στην περιοχή του Ευαγγελισμού, κοντά στα Τέμπη.
Αυτό προκύπτει από τις συνομιλίες στο σύστημα ενδοεπικοινωνίας μεταξύ των σταθμαρχείων και τον ρυθμιστή κυκλοφορίας στην ΑΘήνα τη μοιραία νύχτα:
Λόγω της έλλειψης του συστήματος ηλεκτρονικής παρακολούθησης του σιδηροδρόμου, ο ρυθμιστής δεν έχει την δυνατότητα να παρακολουθεί τα τρένα ηλεκτρονικά καθώς κινούνται στο δίκτυο – και είναι υποχρεωμένος να δέχεται την ενημέρωση από τους σταθμάρχες.
Στις 23.05 της Τρίτης, την επομένη της Καθαράς Δευτέρας, η σταθμάρχης των Νέων Πόρων – του επόμενου σταθμού μετά τη Λάρισα – επικοινωνεί με τον Βασίλη Σαμαρά, ο οποίος ήταν από αρκετή ώρα πριν ο μοναδικός σταθμάρχης στον συγκεκριμένο σταθμό.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Nintendo: Αυξάνει την πρόβλεψη πωλήσεων του Switch 2 κατά 25%
 - Δίκη για το θάνατο Βαλυράκη: Δίωξη σε βάρος των λιμεναρχών Ερέτριας και Χαλκίδας
 - Τσιάρας στην Εξεταστική για ΟΠΕΚΕΠΕ: «Αν εγκριθεί το Action plan 2, θα πληρωθούν οι αγρότες»
 - Ferrari: Αύξηση 2% στα καθαρά κέρδη στα 382 εκατ. ευρώ το γ’ τρίμηνο 2025
 - Ουκρανία: Θα λάβει χρηματοδότηση άνω των 1,8 δισ. ευρώ από την ΕΕ
 - Skoda Kamiq: Κορυφαία ασφάλεια, σύγχρονη τεχνολογία, προσιτή τιμή
 - ΗΠΑ: Ρεκόρ στις μηνιαίες πωλήσεις LNG με 10,1 εκατ. τόνους τον Οκτώβριο 2025
 - Ντικ Τσέινι: Πέθανε ο πρώην αντιπρόεδρος των ΗΠΑ και «αρχιτέκτονας» του πολέμου στο Ιράκ
 
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
 







