Το 9ο πλήρως αυτοματοποιημένο ηλεκτρονικό κατάστημα άνοιξε η Τράπεζα Πειραιώς στα Ιωάννινα, στη συμβολή των οδών Πυρσινέλλα 16 & Γ. Σακκά, προσφέροντας την εμπειρία της σύγχρονης τραπεζικής εξυπηρέτησης και στους πελάτες της Τράπεζας στην Ήπειρο.
Το νέο e-branch Ιωαννίνων δίνει πλέον τη δυνατότητα σε ιδιώτες, επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες να πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια, ενώ το διευρυμένο ωράριο λειτουργίας του τις καθημερινές έως τις 20:30, καθώς και το Σάββατο, στοχεύει στην ενίσχυση και στήριξη της τοπικής αγοράς.
Οι πελάτες μπορούν να απευθύνονται στο ειδικά εκπαιδευμένο προσωπικό για να ενημερωθούν για τις παρεχόμενες σε αυτό υπηρεσίες, να βοηθηθούν σε κάθε τους συναλλαγή στα αυτοματοποιημένα μηχανήματα, να εκπαιδευτούν στη χρήση των μηχανημάτων και των ψηφιακών υπηρεσιών της Τράπεζας, καθώς και να λύσουν οποιαδήποτε απορία τους σχετικά με τραπεζικά προϊόντα και διαδικασίες.
Μερικές από τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες στα e-branch είναι:
•    Το «Ταμείο από απόσταση», όπου ο πελάτης μπορεί να εκτελέσει, μέσω video κλήσης με έμπειρο ταμία της Τράπεζας, τουλάχιστον το 90% των προσφερόμενων συναλλαγών κανονικού ταμείου, με την ίδια ευκολία και απλότητα
•    Η online εγγραφή στη winbank
•    Η πραγματοποίηση συναλλαγών στα ATM και easypay του εσωτερικού χώρου 24/7
•    Η δυνατότητα γνωριμίας με προϊόντα και υπηρεσίες των διαφόρων συνεργατών της Τράπεζας (exhibition area)
•    Η χρήση των διαθέσιμων στο κατάστημα ηλεκτρονικών συσκευών (PC & tablet) με στόχο τη γνωριμία και την  εξοικείωση με τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Τράπεζας (digital corner)
Επιπλέον των παραπάνω, για τις επιχειρήσεις και τους ελεύθερους επαγγελματίες προσφέρονται:
•    Κατάθεση επιταγών στο «Ταμείο από απόσταση»
•    Άμεση καταμέτρηση και κατάθεση χαρτονομισμάτων 
•    Άμεση καταμέτρηση και κατάθεση κερμάτων
Ιδιαίτερη αναφορά πρέπει να γίνει και στην παροχή πρωτοποριακών υπηρεσιών για τρεις κατηγορίες πολιτών ΑμεΑ:
•    για άτομα με πρόβλημα όρασης, εκτέλεση συναλλαγών ταμείου χωρίς την ανάγκη παράστασης και συνυπογραφής δύο μαρτύρων 
•    για άτομα με πρόβλημα ακοής, δυνατότητα πραγματοποίησης συναλλαγών ταμείου στην ελληνική νοηματική γλώσσα 
•    για άτομα με κινητικά προβλήματα, εύκολη προσβασιμότητα στο κατάστημα και στον «Ταμία από απόσταση»
Τα e-branch έχουν ήδη τύχει μεγάλης αποδοχής από όλες τις κατηγορίες πελατών λόγω του φιλικού τους σχεδιασμού, των καινοτόμων τεχνολογιών που διαθέτουν, καθώς και του διευρυμένου ωραρίου λειτουργίας τους.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Πιερρακάκης στα 20χρονα του Bruegel: «Χρειαζόμαστε μια ενιαία αγορά όχι 27 εκδοχές της»
- Ευρωπαϊκές αγορές: Μεικτά πρόσημα μετά τα αμετάβλητα επιτόκια της ΕΚΤ
- Εργαζόμενοι ΕΛΤΑ για κλείσιμο καταστημάτων: Εφαρμόζεται «σχέδιο Αρμαγεδδώνας»
- Placement για το 3,7% των μετοχών της HelleniQ Energy
- CrediaBank: Παραιτήθηκε από το ΔΣ η Δέσποινα Δοξάκη
- Τέμπη: Ξανά διακοπή στη δίκη με τα βίντεο της εμπορικής αμαξοστοιχίας
- CPI: Υποχώρηση εσόδων και ζημιογόνο αποτέλεσμα – Σε εξέλιξη εταιρικός μετασχηματισμός
- Lamda Development: Δημόσια προσφορά για ομολογιακό δάνειο μέχρι 500 εκατ. ευρώ
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
 
 







