Επιχειρήσεις

Nespresso Ελλάς: Ισχυρή ανάπτυξη το 2024 με διψήφια αύξηση πωλήσεων και κερδοφορίας

Financialreport.gr

Ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 52,2 εκατ. ευρώ από τα 44,4 εκατ. ευρώ το 2023

Η Nespresso Ελλάς Α.Ε., θυγατρική της Société des Produits Nestlé S.A., ανακοίνωσε τα ετήσια οικονομικά αποτελέσματα για τη χρήση 1.1-31.12.2024, καταγράφοντας σημαντική άνοδο πωλήσεων και καθαρών κερδών, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική της στον κλάδο καφέ premium.

Η εταιρεία δεν έχει παραγωγική δραστηριότητα στην Ελλάδα Δραστηριοποιείται στον κλάδο εμπορίας συστημάτων και προϊόντων καφέ και σχεδόν το σύνολο των εσόδων περιλαμβάνει πώληση εμπορευμάτων, τα οποία αγοράζει κυρίως από δύο εταιρείες του ομίλου Nestle σε Γαλλία (Nestle Nespresso SA FR) και Βέλγιο (Nestle Nespresso SA FR). Με άλλα λόγια ο ελβετικός όμιλος οφελείται εκτός από τα μερίσματα και από τις αγορές προϊόντων.

Ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 52,2 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 17,5% σε σχέση με τα 44,4 εκατ. ευρώ του 2023. Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 1,4 εκατ. ευρώ, ενισχυμένα κατά 43,6% έναντι 975 χιλ. ευρώ της προηγούμενης χρήσης

Τα EBITDA ανήλθαν σε 3,73 εκατ. ευρώ (2023: 2,79 εκατ.), ενώ τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν σε 1,89 εκατ. ευρώ (2023: 1,34 εκατ.)

Το σύνολο ενεργητικού αυξήθηκε σε 19,8 εκατ. ευρώ (2023: 14,7 εκατ.), με το μακροπρόθεσμο ενεργητικό να φθάνει τα 9,46 εκατ. ευρώ, περιλαμβάνοντας περιουσιακά στοιχεία με δικαίωμα χρήσης ύψους 6,75 εκατ. ευρώ. Τα ίδια κεφάλαια ανήλθαν σε 2,14 εκατ. ευρώ (2023: 1,72 εκατ.).
Ο μέσος όρος εργαζομένων ανέρχεται σε 178 άτομα (2023: 159 άτομα).

Σύμφωνα με την έκθεση του Δ.Σ., η ανάπτυξη οφείλεται σε:

  • Συνεχή καινοτομία σε προϊόντα και υπηρεσίες.
  • Επέκταση της πελατειακής βάσης και ενίσχυση των πωλήσεων νέων μηχανών Vertuo.
  • Πολυκαναλική ανάπτυξη μέσω boutiques, e-commerce, ξενοδοχείων, γραφείων και τηλεφωνικού κέντρου

Διανομή μερίσματος
Το Διοικητικό Συμβούλιο προτείνει μέρισμα 1,39 εκατ. ευρώ, διατηρώντας 42,7 χιλ. ευρώ ως κέρδη εις νέο

Για το 2025, στόχος είναι περαιτέρω αύξηση τζίρου από όλα τα κανάλια πωλήσεων και διαρκής αναβάθμιση υπηρεσιών.

Η εταιρεία δραστηριοποιείται αποκλειστικά μέσω μισθωμένων καταστημάτων και διαθέτει 14 boutiques σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Πάτρα και άλλες πόλεις, χωρίς ιδιόκτητα ακίνητα
Η Nespresso Ελλάς εφαρμόζει πρόγραμμα ανακύκλωσης καψουλών, βελτιστοποιεί το δίκτυο μεταφορών για χαμηλότερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα και συμμετέχει στον στόχο μηδενικών εκπομπών του ομίλου Nestlé έως το 2050. Παράλληλα, προωθεί ίσες ευκαιρίες εργασίας και πρωτοβουλίες νεανικής απασχόλησης (Nestlé needs YOUth)

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu