Αύξηση των τιμών των τροφίμων το 2023 προανήγγειλε ο διευθύνων σύμβουλος της Nestlé, Μαρκ Σνάιντερ. Ο Σνάιτερ, μιλώντας σε γερμανική εφημερίδα αιτιολόγησε την κίνηση του ομίλου λέγοντας ότι γίνεται για να αντισταθμίσει το υψηλό κόστος παραγωγής που δεν είχε πλήρως μετακυλίσει στους καταναλωτές.
Οι αυξήσεις δεν θα είναι τόσο απότομες όσο ήταν το 2022, αλλά «έχουμε να καλύψουμε τη διαφορά για ολόκληρο το έτος», είπε χαρακτηριστικά στην Frankfurter Allgemeine Zeitung.
Κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2022, ο μεγαλύτερος όμιλος τροφίμων στον κόσμο, που παράγει τα Kit Kat και τις κάψουλες Nespresso, ανακοίνωσε πωλήσεις 69,13 δισ. φράγκων (69,49 δισ. δολαρίων) στη διάρκεια της περιόδου, υψηλότερες από τα 63,29 δισ. φράγκα στο προηγούμενο έτος, και υψηλότερες από τις συγκλίνουσες εκτιμήσεις για 68,91 δισ. φράγκα.
Η Nestlé προχώρησε στο 9μηνο σε αυξήσεις τιμών κατά 7,5%, το υψηλότερο ποσοστό εδώ και δεκαετίες, χωρίς να απομακρύνει τους καταναλωτές από τα προϊόντα της. Για το σύνολο της χρήσης, η εταιρεία αναμένει αύξηση των οργανικών πωλήσεων στο περίπου 8%, ενώ προηγουμένως ανέμενε οργανική ανάπτυξη 7%-8%.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Γενοκτονία διέπραξε το Ισραήλ στη Γάζα με τη βούλα του ΟΗΕ
- Η ΕΕ κατέληξε σε εμπορική συμφωνία με την Ινδονησία, μετά από 9 χρόνια διαπραγματεύσεων
- Μέτρα και δράσεις αποκατάστασης του πυρόπληκτου Φενεού
- Ευρωπαϊκές αγορές: Στο «κόκκινο» οι δείκτες με πιέσεις στις τράπεζες
- Η Ελλάδα πιο κοντά με την Ινδία από την συνεργασία Aegean – IndiGo
- Έρευνα Ferryhopper: Τουριστική «βασίλισσα» του καλοκαιριού η Πάρος με +45% αύξηση εισιτηρίων
- H CrediaBank για την εξαγορά της HSBC Μάλτας έναντι 200 εκατ. ευρώ
- Noval Property: Στα 11 εκατ. ευρώ η λειτουργική κερδοφορία το α΄εξάμηνο, αυξημένη κατά 17%
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις