Αύξηση των τιμών των τροφίμων το 2023 προανήγγειλε ο διευθύνων σύμβουλος της Nestlé, Μαρκ Σνάιντερ. Ο Σνάιτερ, μιλώντας σε γερμανική εφημερίδα αιτιολόγησε την κίνηση του ομίλου λέγοντας ότι γίνεται για να αντισταθμίσει το υψηλό κόστος παραγωγής που δεν είχε πλήρως μετακυλίσει στους καταναλωτές.
Οι αυξήσεις δεν θα είναι τόσο απότομες όσο ήταν το 2022, αλλά «έχουμε να καλύψουμε τη διαφορά για ολόκληρο το έτος», είπε χαρακτηριστικά στην Frankfurter Allgemeine Zeitung.
Κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2022, ο μεγαλύτερος όμιλος τροφίμων στον κόσμο, που παράγει τα Kit Kat και τις κάψουλες Nespresso, ανακοίνωσε πωλήσεις 69,13 δισ. φράγκων (69,49 δισ. δολαρίων) στη διάρκεια της περιόδου, υψηλότερες από τα 63,29 δισ. φράγκα στο προηγούμενο έτος, και υψηλότερες από τις συγκλίνουσες εκτιμήσεις για 68,91 δισ. φράγκα.
Η Nestlé προχώρησε στο 9μηνο σε αυξήσεις τιμών κατά 7,5%, το υψηλότερο ποσοστό εδώ και δεκαετίες, χωρίς να απομακρύνει τους καταναλωτές από τα προϊόντα της. Για το σύνολο της χρήσης, η εταιρεία αναμένει αύξηση των οργανικών πωλήσεων στο περίπου 8%, ενώ προηγουμένως ανέμενε οργανική ανάπτυξη 7%-8%.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Λαγκάρντ στους FT: Η Ευρώπη βιώνει μια υπαρξιακή κρίση, αλλά διαθέτει και μια ιστορική ευκαιρία
- AFP: Αυτά είναι τα 10 γεγονότα που σφράγισαν το 2025
- Παναθηναϊκός: Στις 39.074 θέσεις η τελική χωρητικότητα του νέου γηπέδου στον Βοτανικό
- Τα αστεία των Χριστουγέννων: Το ΣΔΟΕ στο Αμύνταιο και η μη αποστολή 112 αφού δεν είχε αγώνα στο ΣΕΦ
- Χριστούγεννα: Πώς θα κινηθούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
- Ονδούρα: Νικητής στις προεδρικές εκλογές ο Νάσρι Ασφούρα που υποστήριξε ο Τραμπ
- Οι αγρότες κάνουν Χριστούγεννα στα μπλόκα, ανοίγοντας περισσότερες λωρίδες για τους εκδρομείς
- DW: Ποιος είναι ο ισχυρότερος Αμερικανός στον πλανήτη;
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








