"Η αλήθεια είναι ότι δεν βρισκόμαστε ακόμη στη σωστή τροχιά για την επίτευξη 100% EV μέχρι το 2035"
Ο διευθύνων σύμβουλος της Renault, Λούκα Ντε Μέο, εξέφρασε αμφιβολίες σχετικά με το χρονοδιάγραμμα μετάβασης στα ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη, προσθέτοντας ότι η αυτοκινητοβιομηχανία πρέπει να μειώσει το κόστος αν θέλει να είναι βιώσιμη τα επόμενα χρόνια και να μπορέσει να επιτύχει τους στόχους της για τα EV.
Πρόσφατα στην ΕΕ, ακούστηκαν όλο και περισσότερες εκκλήσεις για την πρόταση απαγόρευσης πώλησης πετρελαιοκίνητων και βενζινοκίνητων αυτοκινήτων από την ΕΕ το 2035, μία πρόταση η οποία πρόκειται να επανεξεταστεί το 2026.
«Χρειαζόμαστε λίγη περισσότερη ευελιξία στο χρονοδιάγραμμα», δήλωσε ο Ντε Μέο και πρόσθεσε: “Ωστόσο, θα ήταν σοβαρό στρατηγικό λάθος να εγκαταλείψουμε καθαρά και απλά τον στόχο λόγω της τρέχουσας επιβράδυνσης της αγοράς”.
Ερωτηθείς σχετικά με τις φιλοδοξίες της Renault να στρέψει το 100% της ευρωπαϊκής παραγωγής αυτοκινήτων της σε ηλεκτρικά οχήματα, ο Ντε Μέο δήλωσε:
«Η αλήθεια είναι ότι δεν βρισκόμαστε ακόμη στη σωστή τροχιά για την επίτευξη 100% ηλεκτρικών αυτοκινήτων μέχρι το 2035. Αυτή είναι η αλήθεια. Αν οι πελάτες δεν μας ακολουθήσουν, είμαστε όλοι υπεύθυνοι. Πρέπει να μειώσουμε το κόστος».
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Γενοκτονία διέπραξε το Ισραήλ στη Γάζα με τη βούλα του ΟΗΕ
- Η ΕΕ κατέληξε σε εμπορική συμφωνία με την Ινδονησία, μετά από 9 χρόνια διαπραγματεύσεων
- Μέτρα και δράσεις αποκατάστασης του πυρόπληκτου Φενεού
- Ευρωπαϊκές αγορές: Στο «κόκκινο» οι δείκτες με πιέσεις στις τράπεζες
- Η Ελλάδα πιο κοντά με την Ινδία από την συνεργασία Aegean – IndiGo
- Έρευνα Ferryhopper: Τουριστική «βασίλισσα» του καλοκαιριού η Πάρος με +45% αύξηση εισιτηρίων
- H CrediaBank για την εξαγορά της HSBC Μάλτας έναντι 200 εκατ. ευρώ
- Noval Property: Στα 11 εκατ. ευρώ η λειτουργική κερδοφορία το α΄εξάμηνο, αυξημένη κατά 17%
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις