Καθώς τα ταξίδια επιστρέφουν και ακόμη και η Κίνα εγκαταλείπει τους περιορισμούς της πανδημίας μια σκληρή αλήθεια αρχίζει να αναδύεται: λείπουν απελπιστικά αεροπλάνα!
Αερομεταφορείς από την United Airlines έως την Air India πραγματοποιούν ή επιδιώκουν να πραγματοποιήσουν παραγγελίες εκατοντάδων αεροσκαφών αλλά η Boeing και Airbus βλέπουν πως οι περιορισμοί της εφοδιαστικής αλυσίδας σημαίνουν ότι θα χρειαστούν χρόνια για να ολοκληρωθούν οι παραγγελίες. Η Jefferies LLC εκτιμά ότι υπάρχει μια εκκρεμότητα παραγγελιών 12.720 αεροσκαφών αυτήν τη στιγμή.
Η Airbus νωρίτερα αυτό το μήνα εγκατέλειψε τον στόχο παράδοσης 700 αεροσκαφών φέτος επικαλούμενη ζητήματα εφοδιαστικής αλυσίδας.
Τα χιλιάδες αεροπλάνα που οι αερομεταφορείς κατά την πανδημία στάθμευσαν ανά τον κόσμο, είναι αβέβαιο πότε θα ξαναπετάξουν. Εκατοντάδες δεν έχουν επανέλθει, είτε επειδή χρειάζονται πλέον βαριά συντήρηση μετά από τόσο καιρό που δεν χρησιμοποιούνται, είτε επειδή οι αεροπορικές εταιρείες σχεδιάζουν να τα καταργήσουν σταδιακά και δεν μπήκαν στον κόπο να τα εντάξουν ξανά στο πρόγραμμα τους.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Φέσια στην ΕΤΑΔ από το Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού – Επιβεβαιώνει αλλά επιμένει στη σιωπή
- Γενοκτονία διέπραξε το Ισραήλ στη Γάζα με τη βούλα του ΟΗΕ
- Η ΕΕ κατέληξε σε εμπορική συμφωνία με την Ινδονησία, μετά από 9 χρόνια διαπραγματεύσεων
- Μέτρα και δράσεις αποκατάστασης του πυρόπληκτου Φενεού
- Ευρωπαϊκές αγορές: Στο «κόκκινο» οι δείκτες με πιέσεις στις τράπεζες
- Η Ελλάδα πιο κοντά με την Ινδία από την συνεργασία Aegean – IndiGo
- Έρευνα Ferryhopper: Τουριστική «βασίλισσα» του καλοκαιριού η Πάρος με +45% αύξηση εισιτηρίων
- H CrediaBank για την εξαγορά της HSBC Μάλτας έναντι 200 εκατ. ευρώ
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις