«Θέλουμε η BOX NOW να είναι ο πρώτος συνειρμός όταν μιλάμε για ταχύτητα, ευκολία και αξιοπιστία στο last-mile delivery»
Σε μια περίοδο που το ηλεκτρονικό εμπόριο αναπτύσσεται ραγδαία και οι καταναλωτές απαιτούν ταχύτητα, ευκολία και ακρίβεια στην παράδοση των παραγγελιών τους, η καινοτόμος εταιρεία ταχυμεταφορών BOX NOW επαναπροσδιορίζει τον τρόπο που λειτουργεί το last-mile logistics στην Ελλάδα. Πρόσφατα, η εταιρεία προχώρησε σε σημαντικές αλλαγές στη διοικητική της ομάδα, με στόχο να επιταχύνει την ανάπτυξή της στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.
Ο μέχρι πρότινος CEO της BOX NOW Ελλάδας, Δημήτρης Ανδριώτης, ανέλαβε τη θέση του CEO για Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία και Κροατία. Ταυτόχρονα τη θέση του CEO στην Ελλάδα ανέλαβε ο Λευτέρης Παπαδημητρίου, μέχρι πρότινος επικεφαλής λειτουργικών υπηρεσιών (COO) με πολυετή εμπειρία στο χώρο της τεχνολογίας και των logistics.
Με την ανάληψη της ηγεσίας από το νέο CEO της BOX NOW Ελλάδας, Λευτέρη Παπαδημητρίου, ρωτήσαμε το νέο CEO για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει, τις επενδύσεις που σχεδιάζει και τη στρατηγική διαφοροποίησης της BOX NOW στην αγορά.
Στην ερώτηση, ποια είναι η στρατηγική σας σε ότι αφορά την ελληνική αγορά, ο κ. Παπαδημητρίου ανέφερε ότι «η στρατηγική εστιάζεται σε τρεις βασικούς πυλώνες: α) στη διεύρυνση του δικτύου μας, β) στις επενδύσεις στην τεχνολογία και γ) στην ενίσχυση των συνεργασιών με μεγάλες εμπορικές αλυσίδες και e-shops».
Ο κ. Παπαδημητρίου έθεσε αμέσως κι ένα αρκετά φιλόδοξο και μεγαλεπήβολο στόχο: «Θέλουμε η BOX NOW να είναι ο πρώτος συνειρμός όταν μιλάμε για ταχύτητα, ευκολία και αξιοπιστία στο last-mile delivery» και συμπλήρωσε «ας μην ξεχνάμε ότι η BOX NOW είναι η μοναδική εταιρία με την υπηρεσία “στείλε δέμα” εντός και εκτός Ελλάδος».
«Στείλε Δέμα»
Η υπηρεσία «στείλε δέμα» είναι μία ηλεκτρονική εφαρμογή από το κινητό ή τον ηλεκτρονικό υπολογιστή που δίνει τη δυνατότητα στον πελάτη να δηλώσει σε ποιο locker δηλαδή θυρίδα που διατίθεται σε συγκεκριμένο χώρο, να αφήσει το δέμα του, καθώς επίσης να δηλώσει και σε ποιο locker της εταιρείας να σταλεί. Η εταιρεία έχει αναπτύξει το μεγαλύτερο δίκτυο αυτόματων μηχανημάτων παραλαβής και αποστολής δεμάτων στην Ελλάδα με περισσότερες από 140.000 θυρίδες.
Επίσης, ο πελάτης μπορεί να στείλει το δέμα και εκτός Ελλάδος, στις χώρες που υποστηρίζει αυτή την υπηρεσία η BOX NOW, δηλαδή σε Κύπρο και Βουλγαρία . Ο πελάτης απλώς διαλέγει τη χώρα προορισμού και επιλέγει τα lockers (δηλαδή τα σημεία, που η BOX NOW έχει ταχυδρομικές θυρίδες στις χώρες αυτές). Oι θυρίδες της BOX NOW βρίσκονται σε κομβικά σημεία στις πόλεις, είτε σε εξωτερικούς χώρους είτε σε ειδικά εσωτερικά σημεία, ώστε ο καταναλωτής να έχει ο ίδιος εύκολα πρόσβαση 24 ώρες την ημέρα 7 ημέρες την εβδομάδα για την παραλαβή ή αποστολή του δέματός του χωρίς περιορισμούς.
Ρωτήσαμε τον κ. Παπαδημητρίου, για το πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος της τεχνολογίας στο μοντέλο λειτουργίας της BOX NOW; Καθοριστικός μας απάντησε. Πρόσθεσε ότι μέσω της τεχνολογίας θα βελτιστοποιηθεί η παραλαβή των δεμάτων, προσθέτοντας ότι παρακολουθούν σε πραγματικό χρόνο τη διαδικασία αποστολής των δεμάτων ενώ αναμένεται και η ενσωμάτωση εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης στις παραδόσεις.
Συγκεκριμένα στην ερώτηση για το ρόλο της τεχνολογίας απάντησε πως «Είναι καθοριστικός. Το δίκτυό μας βασίζεται σε έξυπνα lockers και real-time παρακολούθηση δεμάτων. Επενδύουμε διαρκώς σε τεχνολογίες που αυτοματοποιούν και βελτιστοποιούν τη διαδικασία παραλαβής, ενώ σχεδιάζουμε και την ενσωμάτωση AI-driven predictive logistics για μεγαλύτερη ακρίβεια στις παραδόσεις.»
Καθημερινότητα και Βιωσιμότητα
Στην ερώτηση πώς σκοπεύετε να διαφοροποιηθείτε από άλλους παρόχους στο χώρο των logistics, απάντησε πως «η διαφοροποίησή μας στηρίζεται στην εμπειρία του χρήστη και την προσβασιμότητα. Η δυνατότητα παραλαβής 24/7 από σημεία που εξυπηρετούν την καθημερινότητα του καταναλωτή είναι καθοριστική. Επίσης, δίνουμε έμφαση στη βιωσιμότητα — μειώνουμε τις αποστολές στο «τελευταίο χιλιόμετρο» με λιγότερους πόρους και μικρότερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα.»Να σημειωθεί πως τα lockers της εταιρείας λειτουργούν αποκλειστικά με ηλιακή ενέργεια και γενικότερα η εταιρεία αξιοποιεί μοντέλα λειτουργίας, που μειώνουν τις εκπομπές ρύπων.
Για τους στόχους της επόμενης διετίας, ο κ. Παπαδημητρίου ανέφερε τα εξής: «στόχος μας είναι στη BOX NOW είναι να αλλάξουμε τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι στέλνουν και παραλαμβάνουν δέματα. Με στόχο μια πιο βιώσιμη, γρήγορη και φιλική προς τον χρήστη εμπειρία, επεκτείνουμε το δίκτυό μας με ταχύ ρυθμό — φτάνοντας τις 180.000 lockers έως το τέλος του 2025, διευρύνοντας την παρουσία μας σε νησιά και απομακρυσμένες περιοχές και χτίζοντας ισχυρές συνεργασίες με κορυφαίους παίκτες του ecommerce. Θέλουμε η BOX NOW να γίνει το πρότυπο για σύγχρονες αποστολές στη Νοτιοανατολική Ευρώπη».
Η BOX NOW είναι θυγατρική του επενδυτικού ομίλου Emma Capital. Έχει δημιουργήσει το μεγαλύτερο δίκτυο Αυτόματων Μηχανημάτων Παραλαβής Δεμάτων στην Ελλάδα, με περισσότερες από 140.000 θυρίδες και πάνω από 2 εκατομμύρια πελάτες. Απευθύνεται τόσο σε ιδιώτες όσο και σε επιχειρήσεις και συνεχίζει να διευρύνει την παρουσία της με έμφαση στην καινοτομία, την εξυπηρέτηση και την βιωσιμότητα.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Παπουτσάνης: Εντυπωσιακή αύξηση +27% πωλήσεων στο α΄εξάμηνο με όπλο τις οι εξαγωγές
- Ζωή Κωνσταντοπούλου: Δεν πρόκειται για Κυβέρνηση αλλά για εγκληματική συμμορία που κοιτάει να καλύψει τα ίχνη της
- Τρεις σεισμοί στον Πύργο Ηλείας
- Χρηματιστήριο Αθηνών: Στα ίδια ο Γενικός Δείκτης αλλά πάρτι μικρών τραπεζών
- Aegean Airlines: Χτύπησε το καμπανάκι του Χρηματιστηρίου για την εισαγωγή των ομολογιών
- Αυτοκτόνησε Ρώσος υπουργός Μεταφορών, μετά την αποπομπή του από τον Πούτιν
- Ρεκόρ ζέστης για τον Ιούνιο σε Ευρώπη, Ασία, Αφρική
- Χαλκιδική: Νέα απαγόρευση κυκλοφορίας σε δασικές περιοχές
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις