Για ψώνια, φαγητό, σινεμά και ταξίδια πηγαίνουν οι Ευρωπαίοι και μάλιστα με τον ίδιο ρυθμό που τα έκαναν όλα αυτά πριν από την πανδημία, σε μία ένδειξη ότι επιστρέφει η εμπιστοσύνη των καταναλωτών σε όλη την ευρωζώνη.
Όπως μεταδίδουν οι Financial Times, τα στοιχεία για την οικονομική δραστηριότητα Σεπτεμβρίου υποδηλώνουν ότι οι Ευρωπαίοι καταναλωτές έχουν πάρει θάρρος από τα υψηλά ποσοστά εμβολιασμών Covid-19, παρά τις ανησυχητικές ειδήσεις για τους φουσκωμένους λογαριασμούς ενέργειας, τις διαταραχές στην εφοδιαστική αλυσίδα και τις ανησυχίες για την επίπτωση της οικονομικής επιβράδυνσης της Κίνας.
Κάποιο μέρος της ανάκαμψης οφείλεται στο γεγονός ότι τα σχολεία άνοιξαν ξανά και οι εργαζόμενοι επιστρέφουν στα γραφεία. Αυτό αντικατοπτρίζεται στη χρήση αεροδρομίων και εγχώριων δημόσιων συγκοινωνιών στην ευρωζώνη, τα οποία έφτασαν και τα δύο στο υψηλότερο επίπεδο από την αρχή της πανδημίας στις αρχές του 2020, σύμφωνα με τα στοιχεία κινητικότητας της Google και της Apple αντίστοιχα.
Η ανοδική πορεία του εμπορίου, του φαγητού και του κινηματογράφου «υποδηλώνει ότι οι καταναλωτές έχουν πλέον αυτοπεποίθηση», δήλωσε η Marion Amiot, ανώτερη οικονομολόγος στον οίκο αξιολόγησης S&P. Τα έσοδα από τον κινηματογράφο έχουν ήδη επιστρέψει σε επίπεδα πριν από την πανδημία, σύμφωνα με τα στοιχεία του Box Office Mojo.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Πέθανε η θρυλική Μπριζίτ Μπαρντό στα 91 της χρόνια
- WP: Εκτίναξη των πτωχεύσεων στις ΗΠΑ λόγω πληθωρισμού και δασμών
- ΟΠΕΚΕΠΕ: Αλλος ένας συνδικαλιστής στην τσιμπίδα του νόμου για παράνομες επιδοτήσεις
- Παράταση σπουδών: 35.000 φοιτητές αξιοποίησαν τη “δεύτερη ευκαιρία”
- ΝΒΑ: Κορυφαίος ο Giannis στην επιστροφή του (Μπουλς – Μπακς 103-112)
- Γερμανία: Υπέρ της μεταρρύθμισης του συνταξιοδοτικού οι πολίτες
- Ολες οι αλλαγές σε μισθούς, φόρους ενοικίων και συντάξεις – Ποιοι είναι οι κερδισμένοι
- Αγορά: Τελευταία Κυριακή του χρόνου με ανοιχτά καταστήματα και σούπερ μάρκετ
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








