Νέα

Όμιλος Σαράντη: Τί φέρνει η νέα συνεργασία με το ultra luxury brand από το Ομάν

O CEO της εταιρείας, Κυριάκος Σαράντης

Τα 482 εκατ. ευρώ έφτασαν οι πωλήσεις του ομίλου το 2023

Κινήσεις για να διευρύνει το χαρτοφυλάκιό του τόσο στα brands της καθημερινότητας και της καθαριότητας, όσο και στο πεδίο της πολυτέλειας κάνει τους τελευταίους μήνες ο όμιλος Σαράντη, σε μια απόπειρα να επεκτείνει το έρεισμά του σε ένα ευρύτερο κοινό.  Με αυτό τον τρόπο επιθυμεί να το προσελκύσει τόσο σε πιο οικονομικές λύσεις για τις ανάγκες της καθημερινότητας, όσο και σε ακριβά, ιδιαίτερα προϊόντα.

Αυτό είναι, ήδη, από τα προηγούμενα χρόνια το στρατηγικό σχέδιο του ομίλου, ο οποίος ενισχύει προσθέτει στη φαρέτρα τωνπροϊόντων του brands όπως τα Carroten, Bioten, Noxzema και Sanitas, αλλά και συμπράξεις με οίκους όπως Βurberry, Escada, Cavalli κ.α.

Σε αυτό το πλαίσιο, τις προηγούμενες ημέρες οριστικοποιήθηκε η συμφωνία της εισηγμένης εταιρείας με γνωστούς οίκους αρωμάτων από το εξωτερικό.

Πρόκειται για τα ονόματα Amouage, Memo, Dr. Vranjes και Atelier Des Ors, που συνιστούν τέσσερις από τους πιο γνωστούς οίκους αρωμάτων του εξωτερικού τα τελευταία χρόνια.

Ενδιαφέρον ειδικότερα παρουσιάζει η περίπτωση του οίκου Amouage, ο οποίος έχει ως έδρα το Σουλτανάτο του Ομάν και συνιστά ένα brand ultra luxury αρωματοποιίας, το οποίο έχει ιστορία πάνω από 40 χρόνια. Με επίκεντρο το μυστήριο της Ανατολής και με σπάνιες νότες να συνθέτουν τα αρώματά του, εν έτει 2024 ο συγκεκριμένος οίκος διαθέτει 12 καταστήματα σε όλο τον κόσμο και πάνω από 1000 συνεργασίες παγκοσμίως, κυρίως στη Μέση Ανατολή και στην Ευρώπη, όπως τώρα αυτή με τον όμιλο Σαράντη.

Άποψη του κτιρίου που κατασκευάζονται τα αρώματα Amouage στο Σουλτανάτο του Ομάν

Αξίζει, δε, να σημειωθεί ότι τα αρώματά του συγκεκριμένου οίκου, για άνδρες και γυναίκες, έχουν τιμές πάνω από 350 ευρώ έκαστο, ενώ σύμφωνα με διεθνή δημοσιεύματα, «συγκαταλέγονται ανάμεσα στα πιο πολύτιμα αρώματα σε όλο τον κόσμο».

Αυτή η νέα συνεργασία για την εισηγμένη εταιρεία έρχεται λίγες ημέρες μετά την ανακοίνωση των οικονoμικών αποτελεσμάτων του ομίλου για το 2023, με αυξημένες κατά 8,3% τις πωλήσεις του, φτάνοντας τα 482,2 εκατ. ευρώ έναντι 445,1 εκατ. ευρώ. το 2022.

Τα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν στα 39,3 εκατ. ευρώ σε σύγκριση με 26,3 εκατ. ευρώ το 2022, αυξημένα κατά 49,6% παρουσιάζοντας βελτιωμένα περιθώρια (περιθώριο καθαρού κέρδους το 2023 στο 8,2% σε σύγκριση με 5,9% το 2022).

Παράλληλα με την οργανική ανάπτυξη του ομίλου το 2023, κατά όσα αναφέρονται από τη διοίκηση,  εμπλουτίστηκε περαιτέρω το χαρτοφυλάκιο καταναλωτικών προϊόντων οικιακής φροντίδας με την εξαγορά της Πολωνικής εταιρείας Stella Pack S.A. τον Ιανουάριο του 2024, ένα deal, το οποίο συζητιόταν για πολλούς μήνες.

Σημειώνεται ότι η εταιρεία Sarantis δραστηριοποιείται, μέσω των θυγατρικών της, σε 13 χώρες στην Ευρώπη, όπως η Πολωνία, Ρουμανία, Βουλγαρία, Σερβία, Τσεχική Δημοκρατία, Σλοβακία, Βόρεια Μακεδονία, Ουγγαρία, Βοσνία-Ερζεγοβίνη, Πορτογαλία, Ουκρανία, και Σλοβενία, ενώ παράλληλα, διατηρεί δίκτυο διανομής σε παραπάνω από 60 χώρες μέσω άμεσων εξαγωγών που πραγματοποιούνται από την μητρική και τις θυγατρικές της.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu