Η εισηγμένη θα επανέλθει σύντομα και με νέους κωδικούς στο brand που προστέθηκε στο portfolio της το 2022
Ήταν τον Σεπτέμβριο του 2022, όταν η Papoutsanis εξαγόρασε το brand φυτικών απορρυπαντικών Αρκάδι, εταιρεία με έτος ίδρυσης το 1946, με στόχο να μπει σε μια νέα, για εκείνη, αγορά και να την ενισχύσει ακόμα περισσότερα.
Ενάμισι χρόνο και κάτι μετά και εφόσον οι πληροφορίες του financialreport.gr θέλουν την Papoutsanis να προχώρησε σε διάφορους πειραματισμούς στο τμήμα έρευνας και ανάπτυξης, η εισηγμένη εταιρεία βάζει αυτές τις ημέρες στα ράφια των σούπερ μάρκετ το brand Αρκάδι με διαφορετική εικόνα και με νέες συσκευασίες, καθώς έγινε εκτεταμένο rebranding και καινούργιους κωδικούς.
Την ίδια στιγμή, πέρα από τα φυτικά απορρυπαντικά, στα οποία το Αρκάδι είχε υψηλά μερίδια, στο πορτφόλιο της εταιρείας προστίθενται κωδικοί υγρών για τα πιάτα, αλλά και κρεμοσάπουνα, την ώρα που η συσκευασία των σαπουνιών πλέον είναι eco-friendly, paper wrap οδηγώντας σε σημαντικά μειωμένο περιβαλλοντολογικό αποτύπωμα (περίπου 3,5 τόνοι λιγότερο πλαστικό/έτος), με οδηγό την zero plastic τάση.
Χαρακτηριστικό είναι, δε, ότι η παραγωγή των προϊόντων που γινόταν στο εργοστάσιο του Αρκάδι στο Ασπρόπυργο έχει πλέον μεταφερθεί, ήδη, από τις αρχές του 2023 στις εγκαταστάσεις της Papoutsanis στην Χαλκίδα, με την απόφαση αυτή να συμβάλει στη βελτιστοποίηση της παραγωγικής διαδικασίας.

Κάποιες από τις νέες συσκευασίες της Αρκάδι
Εξάλλου με αυτόν τον τρόπο, όπως τονίζεται από τη διοίκηση, θα γίνει ακόμα πιο εύκολη η εφαρμογή των συστηματικών ελέγχων και η τήρηση των αυστηρών προδιαγραφών κάτω από τις οποίες παράγονται όλα τα προϊόντα της εταιρείας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το Αρκάδι διατηρούσε μέχρι σήμερα σημαντική θέση στις εξειδικευμένες υποκατηγορίες των απορρυπαντικών και κυρίως στα baby και τα vegan – πιο φυσικά απορρυπαντικά, σημείο κοινό με την στρατηγική της Papoutsanis για προϊόντα, φιλικά προς το περιβάλλον και τον άνθρωπο.
Από την εταιρεία, πάντως, θεωρούν ότι η ανανεωμένη σειρά του Αρκάδι θα συμβάλλει στα οικονομικά αποτελέσματα του 2024, αφήνοντας το αποτύπωμά της.
Υπενθυμίζεται ότι για το 2023, ο κύκλος εργασιών της Papoutsanis ανήλθε σε 62,3 εκατ. ευρώ (έναντι 70,7 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2022), δηλαδή μειωμένος κατά 12%, με την αξία των εξαγωγών να αντιπροσωπεύει το 55% του συνολικού τζίρου.

Ο CEO της Papoutsanis, Μενέλαος Τασόπουλος
Στην Ελλάδα το 2023 ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 28,1 εκατ. ευρώ ενισχυμένος κατά 15%, χάρη στη σημαντική ανάπτυξη της κατηγορίας των επωνύμων προϊόντων και των πωλήσεων στην εγχώρια ξενοδοχειακή αγορά. Παράλληλα, στο εξωτερικό διαπιστώθηκε μείωση κατά 26% που προκύπτει κυρίως από τις κατηγορίες παραγωγών για τρίτους λόγω κατάργησης κωδικών από την πλευρά των πολυεθνικών-πελατών, ως συνέπεια της αύξησης του κόστους και ανάλογης συμπίεσης των περιθωρίων κέρδους των συγκεκριμένων κωδικών.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Μέχρι την κατανάλωση στα McDonald’s επηρέασε η πολιτική Τραμπ
- Επίθεση χάκερ και στα Harrods – Τρίτη βρετανική αλυσίδα που δέχτηκε κυβερνοεπίθεση
- Καρυστιανού κατά Κασσελάκη για δηλώσεις του για τα αίτια της πυρόσφαιρας
- Καιρός: Σε άνοδο η θερμοκρασία
- Αποχωρούν ο σύμβουλος εθνικής ασφάλειας του Λευκού Οίκου και ο αναπληρωτής του
- Κικίλιας: Καμία αύξηση στις τιμές των εισιτηρίων της ακτοπλοΐας
- Ξανά για δύο κράτη στην Κύπρο μιλάει ο Ερντογάν
- Υπεγράφη η Υπουργική Απόφαση για τον διεθνή διαγωνισμό έρευνας υδρογονανθράκων νοτίως της Πελοποννήσου και της Κρήτης
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις