Eντύπωση, ωστόσο, προκαλεί η απουσία, ακόμα, από το δίκτυο των καταστημάτων της, τουριστικών περιοχών όπως η Κρήτη ή η Ρόδος
Στα Τρίκαλα άνοιξε το 35ο κατάστημά της η πολωνική αλυσίδα ειδών ένδυσης για όλη την οικογένεια και αξεσουάρ σπιτιού, Pepco, με στόχο μέχρι το τέλος της χρονιάς να πλησιάσει τα 40. Είχε προηγηθεί ένα ακόμα σημείο μέσα στο καλοκαίρι στην Πτολεμαϊδα και ένα ακόμα στην Κομοτηνή.
Για τους πρώτους μήνες του 2024 η εταιρεία είχε ρίξει το μεγαλύτερο βάρος της σε νέα καταστήματα στην Περιφέρεια και όχι στην Αττική και αυτό λόγω έλλειψης ποιοτικού real estate και μεγάλου ανταγωνισμού. Xαρακτηριστικό είναι ότι μέσα στη χρονιά άνοιξε νέο κατάστημα στη Θεσσαλονίκη, στην περιοχή της Καλαμαριάς, στις 8 Μαρτίου, ενώ στα τέλη του Φεβρουαρίου έγιναν τα εγκαίνια για ένα καινούργιο φυσικό σημείο πώλησης της Pepco στις Σάπες Ροδόπης. Είχε προηγηθεί, μέσα στον Ιανουάριο, ένα ακόμα κατάστημα, αυτή τη φορά στα Γρεβενά.
Eντύπωση, ωστόσο, προκαλεί η απουσία, ακόμα, από το δίκτυο των καταστημάτων της, τουριστικών περιοχών όπως η Κρήτη ή η Ρόδος. Σύμφωνα με πληροφορίες από τη διοίκηση είναι κάτι το οποίο εξετάζεται, αλλά όχι μέσα στο 2024, καθώς ακόμα παραμένουν υψηλά τα κόστη των θαλάσσιων μεταφορών.
Συνολικά, όπως είχε αναφέρει στο Financial Report ο expansion manager Κωνσταντίνος Βλάσσης, ‘‘ο στόχος για την ελληνική αγορά είναι το δίκτυο των σημείων πώλησης της πολωνικής αλυσίδας να φθάσει τα 200 καταστήματα σε όλη την επικράτεια και σε τυχόν μέρη που δεν έχει γίνει ακόμα αυτό, συμβαίνει κυρίως λόγω της αργοπορίας στην εξεύρεση ποιοτικού real estate, καθώς όπως αναφέρει ‘’η αλυσίδα ζητά συγκεκριμένες προδιαγραφές που είναι σε κάποιες περιπτώσεις δύσκολο να βρεθούν, ενώ ειδικά στην Αττική είναι πολύ μεγάλος ο ανταγωνισμός’’.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Φέσια στην ΕΤΑΔ από το Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού – Επιβεβαιώνει αλλά επιμένει στη σιωπή
- Γενοκτονία διέπραξε το Ισραήλ στη Γάζα με τη βούλα του ΟΗΕ
- Η ΕΕ κατέληξε σε εμπορική συμφωνία με την Ινδονησία, μετά από 9 χρόνια διαπραγματεύσεων
- Μέτρα και δράσεις αποκατάστασης του πυρόπληκτου Φενεού
- Ευρωπαϊκές αγορές: Στο «κόκκινο» οι δείκτες με πιέσεις στις τράπεζες
- Η Ελλάδα πιο κοντά με την Ινδία από την συνεργασία Aegean – IndiGo
- Έρευνα Ferryhopper: Τουριστική «βασίλισσα» του καλοκαιριού η Πάρος με +45% αύξηση εισιτηρίων
- H CrediaBank για την εξαγορά της HSBC Μάλτας έναντι 200 εκατ. ευρώ
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις