Επιχειρήσεις

Πλαίσιο: Αύξηση πωλήσεων 5% το α΄εξάμηνο – Νέο κατάστημα στα Μελίσσια

Financialreport.gr

O CEO της «Πλαίσιο», Κωνσταντίνος Γεράρδος

Στόχος της εταιρείας να περάσει τα 500 εκατ.  ευρώ σε τζίρο εντός του 2025

Με αύξηση πωλήσεων κατά 5%, ολοκλήρωσε η Πλαίσιο το α΄ εξάμηνο του 2025,σε σύγκριση με το αντίστοιχο εξάμηνο πέρυσι, επισημαίνοντας ότι συνεχίζει τη σταθερή αναπτυξιακή της πορεία για ακόμη μια χρονιά.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η αύξηση έρχεται σε συνέχεια της ανακοίνωσης των οικονομικών αποτελεσμάτων του 2024, με την εταιρεία να σημειώνει νέο ιστορικό ρεκόρ κύκλου εργασιών, ο οποίος ανήλθε σε 480,1 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 2,4% σε σχέση με το 2023.

Η εταιρεία συνεχίζει να καταγράφει θετικά οικονομικά μεγέθη και οδεύει προς την υπέρβαση του 500 εκατ.  ευρώ σε τζίρο εντός του 2025, πετυχαίνοντας κερδοφόρα αποτελέσματα κάθε έτος της λειτουργίας της. Η κερδοφορία της κατέγραψε διψήφια ανάπτυξη το πρώτο εξάμηνο του 2025, παρά το γεγονός ότι το 2024 ξεκίνησαν έργα ανάπτυξης δικτύου και υποδομών, επενδύσεις δηλαδή, που εκούσια απορροφούν από την κερδοφορία, με απώτερο στόχο να χτιστεί ένα ακόμα δυνατότερο μελλοντικό Πλαίσιο.

Στο κρατικό πρόγραμμα «Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ Β» 1ος κύκλος, που συνέβαλε σημαντικά στα ιδιαίτερα θετικά οικονομικά στοιχεία της εταιρίας, η Πλαίσιο αναδείχθηκε κορυφαίος προορισμός των καταναλωτών, έχοντας το μεγαλύτερο μερίδιο του προγράμματος. Η επίδοση αυτή, επιβεβαίωσε την εμπιστοσύνη της αγοράς στην εταιρεία.

Για τα επόμενα τρία χρόνια, η Πλαίσιο θα εντείνει την επένδυσή της στην ανάπτυξη φυσικών καταστημάτων και το χτίσιμο υποδομών -ως δύο κεντρικούς άξονες ανάπτυξης-, με στόχο να συνεχίσει την κερδοφόρα πορεία, να αυξήσει την παραγωγική της ισχύ σε IT και Logistics και να ενισχύσει το αποτύπωμα του brand σε περισσότερες πόλεις στην Ελλάδα.

Στο πλαίσιο της στρατηγικής διεύρυνσης του φυσικού δικτύου της Πλαίσιο, ξεκίνησε τη λειτουργία του το 27ο κατάστημα της στα Μελίσσια (Αν. Παπανδρέου & Τραπεζούντος 17), ενισχύοντας την παρουσία της στα Βόρεια Προάστια Αττικής. Με επιφάνεια 1.800 τ.μ. σε τρία επίπεδα, το κατάστημα προσφέρει ολοκληρωμένη εμπειρία αγορών σε τεχνολογία, computing, χαρτοπωλείο και οικιακές συσκευές, καθώς και Experience Points για hands-on δοκιμές, live demos και τεχνική καθοδήγηση.

Παράλληλα, το πρώτο εξάμηνο του έτους, τα νέα καταστήματα σε Ιωάννινα και Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών υποδέχτηκαν περισσότερους από 180.000 επισκέπτες, αποδεικνύοντας τη δυναμική της πολυκαναλικής παρουσίας της Πλαίσιο.

Η Πλαίσιο επενδύει σταθερά στον ψηφιακό της μετασχηματισμό, βελτιώνοντας διαρκώς την αποδοτικότητα των λειτουργιών της και την εμπειρία πελάτη. Στο πλαίσιο αυτό, ολοκληρώθηκε η υιοθέτηση νέας πλατφόρμας διαχείρισης τηλεφωνικού κέντρου, προχωρά ο εκσυγχρονισμός των ιστοσελίδων Plaisio.gr και Plaisiopro.gr, ενώ έχει δρομολογηθεί η μετάβαση στο προηγμένο σύστημα ERP SAP S/4 HANA, που θα ενισχύσει περαιτέρω τις επιχειρησιακές υποδομές της εταιρείας.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu