Επιχειρήσεις

Ποια αλυσίδα καφέ εγκαινιάζει συνεργασία για προϊόντα χωρίς γλουτένη

Financialreport.gr

O Managing Director της Coffee Berry, Νίκος Χατζηγεωργίου

Πλέον δυσανεξία στο συστατικό αυτό έχουν ένα στα εκατό άτομα πανευρωπαϊκά, με αποτέλεσμα τη δημιουργία αναγκών για πιο ιδιαίτερα τρόφιμα

Η μία μετά την άλλη έρχονται οι συνεργασίες των αλυσίδων εστίασης για προϊόντα χωρίς γλουτένη, καθώς πλέον δυσανεξία στο συστατικό αυτό έχουν ένα στα εκατό άτομα πανευρωπαϊκά, ανοίγοντας διάπλατα την πόρτα για επενδύσεις και συνεργασίες.

Λίγες ημέρες, μετά την είδηση για τη συνεργασία της Korinthian Foods με το ΕΚΠΑ για την παροχή στις εστίες του προϊόντων χωρίς γλουτένη, έγινε γνωστή και η σύμπραξη της αλυσίδας καφέ Coffee Berry με τη Schär Foodservice, ένα από τα κορυφαία brands προϊόντων χωρίς γλουτένη, με έδρα το Τιρόλο στην Αυστρία.

Η εταιρεία από την Αυστρία μέχρι πρότινος είχε δώσει έμφαση κυρίως στη λιανική, ωστόσο τον τελευταίο καιρό εγκαινιάζει συνεργασίες και με εταιρείες εστίασης, καθώς έχει δημιουργηθεί ανάγκη, λόγω και της συχνής κατανάλωσης προϊόντων εκτός σπιτιού, τα ειδικά αυτά τρόφιμα να υπάρχουν και σε καταστήματα πέρα από τα σούπερ μάρκετ.

H Dr Schär έχει πάνω από 100 χρόνια ζωής, διαθέτει εργοστάσια σε 11 χώρες και τα προϊόντα της, κυρίως άλευρα και τρόφιμα που σχετίζονται με το ψωμί και τα αρτοποιήματα, βρίσκονται σε πάνω από 100 χώρες παγκοσμίως, με έντονη αυξητική διάθεση.

Χαρακτηριστικό είναι ότι, πλέον, εκτιμάται ότι 1 στα 100 άτομα πανευρωπαϊκά πάσχουν από κοιλιοκάκη, με αποτέλεσμα η αγορά των προϊόντων χωρίς γλουτένη να ενισχύεται ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu