Ενα ξαφνικό φυσικό φαινόμενο που πλημμύρισε το μετρό της Νέας Υόρκης, δημιούργησε έντονη διάθεση για διακοπές...
Οι New York Times καταπιάνονται με το φαινόμενο Jet2Holidays, που δείχνει να είναι πρωταγωνιστής αυτού του καλοκαιριού στις ΗΠΑ. Κατά τη διάρκεια των ξαφνικών πλημμυρών, που σημειώθηκαν πρόσφατα στο μετρό της Νέας Υόρκης, βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έδειξαν δραματικές σκηνές με νερό να χύνεται στα πατώματα του μετρό και επιβάτες να στέκονται στα πορτοκαλί καθίσματα.
Ένα βίντεο κατέγραψε νερό να αναβλύζει έξω από τα παράθυρα του τρένου, καθώς μια γυναίκα ακουμπούσε τα ξυπόλυτα πόδια της στα νερά της πλημμύρας.
Το βίντεο ήταν ρυθμισμένο με ένα απροσδόκητα αισιόδοξο τραγούδι, το “Hold My Hand”, της Jess Glynne, ενώ μια Βρετανίδα ανακοίνωσε με ενθουσιασμό: “Τίποτα δεν ξεπερνά τις διακοπές με Jet2”.
Ο δημοφιλής “ήχος” του TikTok έχει γίνει viral τις τελευταίες εβδομάδες, με τους χρήστες να προσθέτουν τη μουσική και την αφήγηση από μια διαφημιστική καμπάνια αεροπορικής εταιρείας του Ιανουαρίου 2024 σε βίντεο, συμπεριλαμβανομένων και ριψοκίνδυνων στιγμών διακοπών.
Η αρχική καμπάνια για την Jet2holidays, του μεγαλύτερου ταξιδιωτικού πράκτορα της Βρετανίας, παρουσίασε μια προσφορά με έκπτωση 50 λιρών (περίπου 67 δολάρια) σε πακέτα διακοπών που περιελάμβαναν έως και 22 κιλά (ή 48,5 λίβρες) αποσκευών.
Η διαφήμιση των 30 δευτερολέπτων έχει προβληθεί περισσότερες από δύο εκατομμύρια φορές στο YouTube.
Πώς, λοιπόν, το σλόγκαν από μια τυχαία διαφήμιση, πριν από ένα χρόνο, έγινε το πανταχού παρόν meme ταξιδιών αυτού του καλοκαιριού; αναρωτιέται η Claire Fahy, συντάκτης των New York Times.
Η σελίδα “για εσάς” του TikTok δίνει προτεραιότητα σε περιεχόμενο που αποδίδει καλά, ανεξάρτητα από την ώρα που ανέβηκε για πρώτη φορά, επιτρέποντας στους χρήστες να ανακαλύψουν ξανά παλαιότερο υλικό και να δημιουργήσουν νέο περιεχόμενο που το ενσωματώνει, οδηγώντας σε ένα πιθανό φαινόμενο χιονοστιβάδας.
Μέρος της ελκυστικότητας αυτής της τάσης, δήλωσε η Jenna Jacobson, επίκουρη καθηγήτρια στο Μητροπολιτικό Πανεπιστήμιο του Τορόντο, η οποία ειδικεύεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είναι η παράδοξη φύση της, συνδυάζοντας ένα διασκεδαστικό, ζωντανό ήχο με χαοτικά γεγονότα.
“Δεν χρειάζεται να μάθετε έναν φανταχτερό χορό ή οτιδήποτε περίπλοκο. Μπορείτε να το βάλετε με ένα πραγματικά βαρετό βίντεο που όλοι βιώνουν”, είπε.
Μια τάση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως τα remix της διαφήμισης Jet2holidays, μπορεί να εξαπλωθεί γρήγορα, σε μια εποχή που πολλοί άνθρωποι μοιράζονται βίντεο από καλοκαιρινές περιπέτειες.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Επικίνδυνα προϊόντα από Shein και Temu προκαλούν την αντίδραση της ΕΕ
- Eurostat: Στο 88% του ΑΕΠ το χρέος της ευρωζώνης το α΄τρίμηνο – Το υψηλότερο με 152,5% της Ελλάδας
- Attica Bank (Credia Bank): Προκαλεί τον ανταγωνισμό με μηδενικές χρεώσεις σε 2.442 ΑΤΜs από 1η Αυγούστου
- Εθνική πόλο γυναικών: Νίκησε τις ΗΠΑ και προκρίθηκε στον τελικό του παγκοσμίου πρωταθλήματος
- ΗΠΑ – δασμοί στην ΕΕ: Παιχνίδι με την ημερομηνία (1η Αυγούστου) και το ύψος (30%)
- Βρετανικοί Times: Αστυπάλαια, το “νησί των πειρατών”
- Πιερρακάκης: Μηδενίζονται οι προμήθειες της Τράπεζας Πειραιώς και καθιερώνεται πλαφόν 1,5 ευρώ για τρίτους παρόχους
- Υπεγράφη η σύμβαση για την αποκατάσταση του περιβάλλοντος χώρου του ΟΑΚΑ
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις