Επιχειρήσεις

Πώς το νερό Arrena έγινε viral μέσα σε λίγες ώρες – Οι επενδύσεις και η έναρξη των εξαγωγών

Ο Παναγιώτης και ο Νίκος Τσάκος μαζί με την αείμνηστη κόρη του εφοπλιστή, Μαρία.

Μια εταιρεία της ναυτιλιακής οικογένειας Τσάκου

Την πιο ακριβοπληρωμένη, αλλά δωρεάν – προς το παρόν – διαφήμιση μέσα σε λίγες ώρες απέκτησε το εμφιαλωμένο νερό Arrena της εταιρείας Νερά Πηγών Γράμμου της οικογένειας Τσάκου μετά και από την ανακοίνωση τα προηγούμενα 24ωρα ότι γίνεται χορηγός της ΚΑΕ Ολυμπιακός. Αναρτήσεις στα Social media, Tik Tok και αθρόα προσέλευση στα σούπερ μάρκετ από οπαδούς της ομάδας που αναζητούσαν το εμφιαλωμένο νερό Arrena ήταν μόνο η αρχή για όσα θεωρείται από την εταιρεία ότι θα έρθει μέσα από τη συνεργασία με το μπάσκετ της ομάδας του Ολυμπιακού σε ό,τι αφορά την αναγνωρισιμότητα της μάρκας στον κόσμο.

Για το buzz που έγινε και συνεχίζει να γίνεται με αποκορύφωμα την αυριανή συνέντευξη Τύπου της ΚΑΕ Ολυμπιακός, των ιδιοκτητών, αδελφών Αγγελόπουλου και της οικογένειας Τσάκου, οι οποίοι θα αποκαλύψουν τα επόμενα βήματα και τις λεπτομέρειες της συνεργασίας αυτής μίλησε στο Financial Report ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Περικλής Κατριβάνος, ο οποίος μετά από μια μακρά πορεία σε εταιρείες όπως η Χήτος (Ζαγόρι) και η Αθηναϊκή Ζυθοποιία ως εμπορικός διευθυντής, ανέλαβε αυτή τη θέση εδώ και 18 μήνες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Συμφωνία ΚΑΕ Ολυμπιακός με τον εφοπλιστή Τσάκο

Πρόκειται για νέα χορηγική συμφωνία με την εταιρεία ΑρρένΑ

O Περικλής Κατριβάνος

«Το περιμέναμε αυτό το virality, αλλά όχι σε αυτή την έκταση, καθώς είναι αποδεδειγμένο και από άλλες παρόμοιες κινήσεις που έχουν γίνει στο εξωτερικό ότι οι αθλητικές συνεργασίες έχουν μεγάλο βαθμό αναγνωρισιμότητας στον κόσμο. Βέβαια δεν ήταν μόνο καλή, αλλά και αρνητική η δημοσιότητα που πήραμε, αλλά στην παρούσα φάση αυτό που μας ενδιαφέρει είναι να κάνουμε το brand όσο πιο γνωστό γίνεται στο κοινό και να μπορέσει να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό σε μια εποχή που το νερό ως προϊόν είναι στην καλύτερη του φάση, το καλοκαίρι» τονίζει ο Περικλής Κατριβάνος.

Σε αυτό το πλαίσιο, η εταιρεία βρίσκεται σε μια κομβική φάση της ανάπτυξής της. Το μερίδιό της αυτή τη στιγμή είναι το 2% της αγοράς των εμφιαλωμένων νερών με αυξητική τάση, ενώ σύμφωνα με τον κ. Κατριβάνο βρίσκεται πλέον σε όλα τα σούπερ μάρκετ, μίνι μάρκετ, ενώ γίνεται προσέγγιση και στη μικρή λιανική (περίπτερα).

Το επόμενο βήμα ανάπτυξης είναι η έναρξη γραμμών παραγωγής, στις αρχές του 2026, γυάλινων μπουκαλιών για τους κλάδους των resorts και των πολυτελών εστιατορίων, ενώ το 2027 αναμένεται να υπάρξει άλλη μια γραμμή παραγωγής, για μπουκάλια ανακυκλωμένου πλαστικού (PET). Το 2026, εξάλλου, αναμένεται η εταιρεία να μπει και στην αγορά της Κρήτης, μια ανταγωνιστική αγορά η οποία κατά κύριο λόγο διαθέτει νερά από τις πηγές του νησιού, ενώ μέσα στην ίδια χρονιά αναμένεται να ξεκινήσει και η εξαγωγική δραστηριότητα, για την οποία στα τέλη του 2025 θα δημιουργηθεί ειδικό τμήμα μέσα στην εταιρεία, με πρώτες αγορές – στόχους την Κύπρο, τη Γερμανία, τα Βαλκάνια και χώρες της Δυτικής Ευρώπης. Μέσα στα σχέδια της Νερό Πηγών Γράμμου, εξάλλου, είναι και οι επενδύσεις στην ενέργεια, με στόχο τα επόμενα δύο χρόνια το 100% της ενέργειας που χρησιμοποιείται στις γραμμές παραγωγής να προέρχεται από ΑΠΕ.

Το προφίλ της εταιρείας

Η εταιρεία ΝΕΡΑ ΠΗΓΩΝ ΓΡΑΜΜΟΥ Α.Ε. ιδρύθηκε το 2018 εμπνευσμένη από τη φυσική ομορφιά της ορεινής περιοχής του Νεστορίου, με τη γραμμή παραγωγής να βρίσκεται στην περιοχή Πευκόφυτο, έξω από την Καστοριά. Βασικοί μέτοχοι της εταιρείας είναι η ναυτιλιακή οικογένεια Τσάκου από τη Χίο, που με αυτή την επένδυση μπήκαν σε έναν εντελώς διαφορετικό χώρο από αυτόν που γνώριζαν τις προηγούμενες δεκαετίες.

Από την στιγμή που ιδρύθηκε και μέχρι σήμερα, οι επενδύσεις που έγιναν, αγγίζουν τα 6 εκατ. ευρώ, ενώ προγραμματίζονται άλλα 4 εκατ. Η επιχείρηση συνολικά έχει επτά χρόνια ζωής, ωστόσο, η παραγωγή και εμφιάλωση φυσικού μεταλλικού νερού ξεκίνησε μόλις τον Οκτώβριο του 2023 και η εμπορική διάθεση του προϊόντος τον Φεβρουάριο του 2024.

Στην παρούσα φάση, το νερό Arrena έχει τοποθετηθεί στα ράφια όλων των εθνικών αλυσίδων σούπερ μάρκετ καθώς και σε τοπικές αλυσίδες καταστημάτων και σε convenience stores, ενώ παράλληλα η εταιρεία έχει αναπτύξει και ένα δίκτυο 230 συνεργατών σε πανελλαδική κλίμακα, προκειμένου να καλύπτει τις ανάγκες όλων των τύπων καταστημάτων σε όλη τη χώρα.

Τα μαθήματα από το εξωτερικό 

Η συμφωνία ΚΑΕ Ολυμπιακού με το νερό Αrrena είναι από τις λίγες που έχουν γίνει ανάμεσα σε εταιρείες εμφιάλωσης και αθλητικές ομάδες στην Ελλάδα, όμως στο εξωτερικό, τα παραδείγματα στο χώρο των σπορ είναι πολλά.

Aπό τους πρώτους διδάξαντες ήταν το νερό Perrier, με τη συνεργασία με την αθλητική διοργάνωση τένις Roland-Garros να κρατά πάνω από 40 χρόνια, παρά τα σκάνδαλα και τις σκιές που έχουν υπάρξει κατά καιρούς.

Την ίδια στιγμή και το νερό VOSS έγινε πριν από μερικά χρόνια ο επίσημος προμηθευτής Εμφιαλωμένου Νερού για τρεις διοργανώσεις του European Tour: το Πρωτάθλημα BMW PGA, το Aberdeen Asset Management Scottish Open και το Πρωτάθλημα DP World Tour, στο Ντουμπάι.

Παράλληλα και η εταιρεία εμφιαλωμένου νερού και αναψυκτικών Britvic είχε υπογράψει συμβόλαιο χορηγίας με την Ulster Rugby, καθιστώντας την επίσημη συνεργάτιδα του συλλόγου σε ποτά ενυδάτωσης και αθλητικών ποτών.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu