Εκλεπτυσμένη και προσιτή κομψότητα
Η νέα χειμερινή καμπάνια Human Canvas του οίκου Prince Oliver για το Φθινόπωρο – Χειμώνα 2026 αντλεί έμπνευση από το πολύχρωμο σύμπαν των Πόλοκ, Μοντριάν και Καντίνσκι. Tο μοντέλο δίνει μορφή στον καμβά και ταυτόχρονα δέχεται πάνω του τις κινήσεις, τα χρώματα και τις υφές. Ο χώρος, το σώμα, το ύφασμα και η κίνηση γίνονται ένα.

Τα ενδύματα της συλλογής είναι οι πρωταγωνιστές αυτού του ζωντανού έργου τέχνης. Άλλοτε δένουν αρμονικά με τη χρωματική γλώσσα του καμβά, κι άλλοτε δημιουργούν έντονες, αντιθέσεις που ανανεώνουν την εικόνα. Με κάθε αλλαγή, τα ρούχα “γράφουν” τη δική τους ιστορία πάνω στο μοντέλο-καμβά, αποδεικνύοντας ότι η κομψότητα μπορεί να είναι ταυτόχρονα εκλεπτυσμένη και προσιτή.

Στη συλλογή πρωταγωνιστούν ζεστά πουλόβερ, ζακέτες, μπουφάν, ημίπαλτα, αλλά και σακάκια, κοστούμια, σμόκιν και επίσημα ενδύματα. Δίπλα τους, το ενημερωμένο athleisure, πιστό στη φιλοσοφία του brand τα τελευταία χρόνια, κάνει αισθητή την παρουσία του, προσφέροντας άνεση χωρίς να θυσιάζει το στιλ. Σε όλα ξεχωρίζουν οι απαλές, ποιοτικές υφές, τα καλοδουλεμένα, κολακευτικά πατρόν και τα χρώματα που ταιριάζουν σε πραγματικούς ανθρώπους, σε πραγματικές στιγμές.



ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Υπεγράφη μνημόνιο κατανόησης με τη Mistral ΑΙ για την Τεχνητή Νοημοσύνη στη δημόσια διοίκηση
- Deutsche Bank: Στις 6 κορυφαίες επιλογές της για το 2026 η Eurobank
- NielsenIQ: Το 54% των Ελλήνων χρησιμοποιεί την AI για ψυχαγωγία, το 44% για εργασία και το 40% για εκπαίδευση
- Το X αφαιρεί ανακριβή δεδομένα από τη νέα λειτουργία “About This Account”
- Helleniq Energy: Εγκαινίασε την Helleniq Petroleum Trading με έδρα τη Γενεύη
- Ρωσία: Σημαντικές εκπτώσεις στο πετρέλαιο προς την Ινδία μετά τις αμερικανικές κυρώσεις
- Επιτροπή Ανταγωνισμού: Ενέκρινε την εξαγορά της Νίκας από την Υφαντής
- UBS: Αναβαθμίζει σε «ελκυστικές» τις μετοχές της ευρωζώνης
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








