Επιχειρήσεις

Procter & Gamble: Αυξάνει τις τιμές για να αντισταθμίσει δασμούς

Financialreport.gr

Για το τρίμηνο, που έληξε στις 30 Ιουνίου, τα έσοδα της εταιρείας αυξήθηκαν στα 20,89 δισεκατομμύρια δολάρια

Η εταιρεία Procter & Gamble προέβλεψε ετήσια αποτελέσματα κάτω από τις εκτιμήσεις και δήλωσε ότι θα αυξήσει τις τιμές σε ορισμένα προϊόντα στις ΗΠΑ, μια ημέρα μετά τον διορισμό του Shailesh Jejurikar ως CEO, για να την καθοδηγήσει μέσα από την αβεβαιότητα των δασμών, αναφέρει σε δημοσίευμά του το Reuters.
Η οικονομική αστάθεια και το άγχος καταναλωτών και επιχειρήσεων, που προκύπτουν από τις ασταθείς δασμολογικές πολιτικές του προέδρου των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ και την καταστολή της μετανάστευσης και του καθεστώτος απασχόλησης, έχουν αναγκάσει τους αγοραστές να μετριάσουν τις δαπάνες τους, προκειμένου να επιμηκύνουν τους προϋπολογισμούς τους, δήλωσαν στελέχη στη Wall Street.
«Υπάρχει ένα επίπεδο βασικής αβεβαιότητας που αντικατοπτρίζουμε στο εύρος καθοδήγησης», δήλωσε ο απερχόμενος διευθύνων σύμβουλος και βετεράνος της εταιρείας Jon Moeller, σε τηλεδιάσκεψη μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων. «Στο βαθμό που οι άνθρωποι είναι απογοητευμένοι από την έλλειψη βεβαιότητας, πιστέψτε με, δεν υπάρχει κανείς πιο απογοητευμένος από αυτό από εμένα».
Η P&G, η οποία κατασκευάζει βασικά είδη οικιακής χρήσης, από χαρτοπετσέτες Bounty μέχρι συμπληρώματα ινών Metamucil, προέβλεψε ετήσια αύξηση καθαρών πωλήσεων για το οικονομικό έτος 2026 μεταξύ 1% και 5%, κάτω από την εκτίμηση των αναλυτών για αύξηση 3,09%, σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε η LSEG.
Η εταιρεία παρασκευής συσκευασμένων τροφίμων Nestle δήλωσε την περασμένη εβδομάδα ότι οι καταναλωτές στη Βόρεια Αμερική παρέμειναν αδύναμοι.
Τα βασικά προϊόντα της P&G, όπως το χαρτί υγείας Charmin και το σαπούνι πιάτων Dawn και η ζήτηση για νέα προϊόντα, όπως το Tide Evo, ένα απορρυπαντικό πλυντηρίου ρούχων σε πλακάκια, έδωσαν στην εταιρεία περιθώριο να αυξήσει τις τιμές για να αντισταθμίσει τον αντίκτυπο περίπου 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων στο κόστος της από τους δασμούς.
Για το τρίμηνο, που έληξε στις 30 Ιουνίου, τα έσοδα της εταιρείας αυξήθηκαν στα 20,89 δισεκατομμύρια δολάρια, ξεπερνώντας την εκτίμηση των αναλυτών για 20,82 δισεκατομμύρια δολάρια.
Τα βασικά κέρδη της, ύψους 1,48 δολαρίων ανά μετοχή, ξεπέρασαν επίσης τις προσδοκίες.
Η P&G προσπαθεί, επίσης, να αναπτυχθεί σε κατηγορίες όπου έχει χάσει έδαφος, όπως οι πάνες Luvs σε προσιτή τιμή και τα προϊόντα περιποίησης δέρματος Olay, δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής Andre Schulten.
«Ο καταναλωτής είναι σαφώς πιο επιλεκτικός όσον αφορά την αγοραστική συμπεριφορά στις κατηγορίες μας και βλέπουμε μια επιθυμία να βρει αξία είτε επιλέγοντας μεγαλύτερα μεγέθη συσκευασιών στο κανάλι των club είτε online ή σε μεγάλα καταστήματα λιανικής πώλησης είτε μειώνοντας τις ταμειακές δαπάνες», δήλωσε ο Schulten, προσθέτοντας ότι η εταιρεία βλέπει τους αγοραστές στις ΗΠΑ να στρέφονται σε καταστήματα με δολάρια.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu