Σύμφωνα με τον διευθύνονται σύμβουλος Ρόμπυ Μπουρλάς ο στόχος των πωλήσεων είχε τεθεί από τις αρχές του 2023
Τα καταστήματα Public (Public Group) συμπεριλαμβανομένου της ενοποίησης των Media Markt σε Ελλάδα και Κύπρο πραγματοποιήσαν πωλήσεις 500 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με ανακοινωση της διοίκησης της εταιρείας.
Στην ίδια ανακοίνωση αναφέρεται ότι αυξήθηκε η λειτουργική κερδοφορία δίχως να γίνεται αναφορά σε συγκεκριμένα νούμερα και επιδόσεις.
Οπως αναφέρεται ο στόχος των πωλήσεων είχε τεθεί στην αρχή του 2023.
Η ανακοίνωση συνεχίζει αναφέροντας πως τα νέα mega καταστήματα “Public + home” αποτέλεσαν σημαντικό ορόσημο της χρονιάς, όπως και η ενσωμάτωση της γκάμας προϊόντων και των ανθρώπων της Media Markt. Τα 13 μεγάλα καταστήματα “Public + home”, έχουν ήδη κερδίσει την εμπιστοσύνη του κοινού, λαμβάνοντας ποσοστό ικανοποίησης που φτάνει το 97% (έρευνα Kantar) και γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλής προορισμός για αγορές τεχνολογίας και οικιακών συσκευών που συνδυάζονται με ευκολίες πληρωμών και παραδόσεων.
Τα Public παραμένουν ο δημοφιλέστερος omnichannel προορισμός τεχνολογίας, home living & ψυχαγωγίας στην Ελλάδα και την Κύπρο, με τον αριθμό επισκέψεων στα φυσικά και online κανάλια το 2023 να ξεπερνάει τα 100εκ. επισφραγίζοντας την αγάπη των καταναλωτών στη μάρκα.
Η έμφαση στις καινοτόμες υπηρεσίες και τις στρατηγικές συνέργειες με κορυφαίες εταιρείες, ενίσχυσαν καθοριστικά το αποτύπωμα των πωλήσεων το 2023. Αξίζει να σημειωθεί ότι η χρήση της υπηρεσίας “Public Now Pay Later” με Klarna ξεπέρασε το 50% των σχετικών συναλλαγών, η υπηρεσία “Locker Pick up 24/7” με τη BOX NOW έφτασε στο 40%, η ικανοποίηση πελατών για τις επισκευές στα iRepair points ξεπέρασε τον δείκτη 90 στα 100, ενώ στα τέλη του έτους εγκαινιάστηκε επίσημα η μεγάλη στρατηγική συνεργασία με τη Vodafone Ελλάδας.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Public Group, Ρόμπυ Μπουρλάς, δήλωσε: «Η επίτευξη των στόχων μας για το 2023 αποτελεί απόδειξη της ισχυρής δυναμικής στρατηγικής του Public Group και της αφοσίωσης των ανθρώπων μας στο όραμα να δημιουργήσουμε ένα οικοσύστημα από στρατηγικές επενδύσεις και συνέργειες, προσφέροντας περισσότερα προϊόντα & περισσότερες υπηρεσίες στους καταναλωτές. Παράλληλα με την απορρόφηση της μάρκας MediaMarkt καταφέραμε να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας, ξεπερνώντας το μισό δισ. ευρώ για πρώτη φορά, να ενισχύσουμε τις ψηφιακές μας πωλήσεις και να επιστρέψουμε σε λειτουργική κερδοφορία. Τη νέα χρονιά, θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στους ανθρώπους μας, σε υποδομές καθώς και στην ενίσχυση της omnichannel εμπειρίας των πελατών μας. Στόχος μας είναι να παραμείνουμε ο κορυφαίος omnichannel retailer τεχνολογίας, home living & ψυχαγωγίας στην Ελλάδα και την Κύπρο».
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης: Επιστολή στους ψηφιακούς κολοσσούς για την επαλήθευση ηλικίας
- Το bitcoin σπάει το σερί του Οκτωβρίου με την πρώτη μηνιαία απώλεια από το 2018
- Μουσείο Λούβρου: Στο dark web φαίνεται να εμφανίστηκε μέρος της λείας από τη ληστεία
- G7 για κρίσιμα ορυκτά: Ανακοίνωσε σχέδια για να αντιταχθεί στην κυριαρχία της Κίνας
- Στον Εισαγγελέα οι συλληφθέντες για την επίθεση στον Μάκη Βορίδη
- Κίμπερλι Γκίλφοϊλ: Στην Αθήνα φθάνει σήμερα 1/11 η νέα Αμερικανίδα πρέσβης
- ΗΠΑ: Σε ισχύ από σήμερα 1/11 οι επιπλέον δασμοί στα εισαγόμενα φορτηγά και λεωφορεία
- Μητσοτάκης: Θα βρεθεί στα εγκαίνια του Μεγάλου Αιγυπτιακού Μουσείου στη Γκίζα
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








