Ο παριζιάνικος οίκος μόδας παίρνει τη σκυτάλη από την ιταλική μάρκα πολυτελείας Zegna, η οποία είχε ντύσει τους Los Blancos από το 2022
Η Ρεάλ Μαδρίτης και η Louis Vuitton υπέγραψαν συμφωνία συνεργασίας, καθιστώντας τη γαλλική μάρκα επίσημο χορηγό του συλλόγου.
Η πολυετής συμφωνία επιβεβαιώνει φήμες που είχαν κυκλοφορήσει νωρίτερα φέτος, φέρνοντας το ποδόσφαιρο και τη μόδα πιο κοντά από ποτέ. Ο παριζιάνικος οίκος μόδας παίρνει τη σκυτάλη από την ιταλική μάρκα πολυτελείας Zegna, η οποία είχε ντύσει τους Los Blancos από το 2022.
Σηματοδοτείται, έτσι, η έναρξη των πιο πρωτοποριακών συνεργασιών που έχει δει ποτέ το άθλημα, με το σύνθημα: «Η νίκη ταξιδεύει με Louis Vuitton».
Περιλαμβάνει μια σειρά από κομψά και έτοιμα προς χρήση κομμάτια, μαζί με εξατομικευμένες βαλίτσες και αξεσουάρ, όλα διαμορφωμένα από την αδιαμφισβήτητη ταυτότητα του συλλόγου.
Αν και η Louis Vuitton έχει μακρά ιστορία συνεργασιών στο ποδόσφαιρο, από συλλογές Παγκοσμίου Κυπέλλου μέχρι θήκες Ballon d’Or, αυτή θα είναι η πρώτη συνεργασία της μάρκας με ένα
σύλλογο.
Η Louis Vuitton και η Ρεάλ Μαδρίτης ένωσαν τις δυνάμεις τους στην επιδίωξη της αριστείας και του στόχου της κατάκτησης νέων υψών. «Είμαστε περήφανοι που υποστηρίζουμε ένα σύλλογο, του οποίου η ιστορία χαρακτηρίζεται από αμέτρητες νίκες και που συνεχίζει να εμπνέει γενιές. Η Louis Vuitton και η Ρεάλ Μαδρίτης μοιράζονται αξίες που τους έχουν οδηγήσει στην κορυφή των αντίστοιχων κλάδων τους, ωθούμενες από την αδιάκοπη επιδίωξη της αριστείας, ένα πνεύμα καινοτομίας και αυτοβελτίωσης», δήλωσε ο Pietro Beccari, Διευθύνων Σύμβουλος της Louis Vuitton.
Ο Emilio Butragueño, παλιός θρύλος και νυν Director of Institutional Relations της ομάδας, δήλωσε τα εξής: «Στη Ρεάλ Μαδρίτης, θεωρούμε την αριστεία ως τον απαραίτητο τρόπο για να παραμείνουμε στην κορυφή. Η ίδια φιλοσοφία ορίζει μια μάρκα τόσο εμβληματική στη βιομηχανία της μόδας όσο η Louis Vuitton. Και οι δύο έχουμε καταφέρει να ξεπεράσουμε το χρόνο και όχι μόνο μοιραζόμαστε την ευθύνη να χτίσουμε μια διαρκή κληρονομιά, αλλά και να εμπνεύσουμε τον κόσμο πέρα από τους αντίστοιχους κλάδους μας».
Η συλλογή θα φορεθεί από τις ομάδες και περιλαμβάνει ρούχα, παπούτσια, αξεσουάρ και βαλίτσες κατά παραγγελία, όλα διαχρονικά και κατασκευασμένα από υλικά που προσφέρουν μια ισορροπία άνεσης, απόδοσης και κομψότητας.
ε αντίθεση με άλλους συνεργάτες που ασχολούνται με το ποδόσφαιρο και τη μόδα, όπως η Off-White και η AC Milan, αυτή η αποκλειστική συλλογή δεν θα είναι διαθέσιμη στο κοινό.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- ΗΠΑ: Ο Τραμπ “σφράγισε” την συγχώνευση της US Steel με την ιαπωνική Nippon Steel
- ΔΙΜΕΑ: Εκτακτοι έλεγχοι σε εταιρείες, πρατήρια πώλησης καυσίμων – πετρελαιοειδών
- Προσωπικός Αριθμός: Στους 337.000 οι πολίτες που τον απέκτησαν
- Γκουτέρες για Μέση Ανατολή: “Φτάνει η κλιμάκωση, ώρα να σταματήσει”
- Air India: Νέος απολογισμός από τη συντριβή του Boeing 787, μιλά για 279 νεκρούς
- ΕΦΚΑ – ΔΥΠΑ: Ολες οι πληρωμές από 16 έως 20 Ιουνίου
- ΑΑΔΕ: Επτά στους δέκα φορολογούμενους έχουν υποβάλει τη δήλωσή τους
- Alpha Bank: Συγκρότηση Διοικητικού Συμβουλίου σε σώμα
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις