Το Rebranding της Επιτροπής Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων (ΕΕΕΠ) παρουσιάστηκε στους εκπροσώπους τύπου, σε ειδική εκδήλωση στο Ωδείο Αθηνών, από τον Πρόεδρο της Επιτροπής Δημήτρη Ντζανάτο, το μέλος της Επιτροπής Βενετσάνο Ρογκάκο και από τον εκπρόσωπο της εταιρείας δημιουργικού Ηρακλή Παναγούλη, που σχεδίασε το νέο λογότυπο.
Όπως τόνισε στη σχετική αναφορά του ο κος Ντζανάτος, η Επιτροπή έχει ξεκινήσει μια μεγάλη προσπάθεια αναδιοργάνωσης και επανατοποθέτησης σε σχέση με τις σύγχρονες ανάγκες του χώρου των τυχερών παιγνίων και έτσι προέκυψε η ανάγκη του Rebranding, προκειμένου να καλύψει με επάρκεια αυτή την νέα εποχή, με έμφαση στην σύγχρονη ψηφιακή εικόνα, την αναγνωσιμότητα και την εξωστρέφεια.
Από την πλευρά του ο κος Παναγούλης ευχαρίστησε την Επιτροπή και τα στελέχη της, για την στενή τους συνεργασία και τις κατευθύνσεις του δημιουργικού που του έδωσαν τονίζοντας ότι το αποτέλεσμα είναι μια ενιαία σχεδιαστική ομπρέλα σύγχρονης, καθαρής και μίνιμαλ γραφής, που θέλουμε αφενός να αντιστοιχεί στη στιβαρότητα και στον θεσμικό ρόλο της Επιτροπής και αφετέρου χρησιμοποιώντας το μπλε και το λευκό ως βασικά χρώματα, να τονίζουμε την Εθνική ταυτότητα της Αρχής και την πρόθεση της για εξωστρέφεια και διεθνή τοποθέτηση.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Στη Νέα Δημοκρατία προσχώρησε ο Ανδρέας Λοβέρδος
- Παρέμβαση ΗΠΑ στην Ελλάδα κατά Cosco για το λιμάνι του Πειραιά
- Θεσσαλονίκη: Πάνω από 6.000 πολίτες στις “Ημέρες Καριέρας”
- Qualco Intelligent Finance: Στηρίζει τη StartSmart SEE, επενδύοντας στο μέλλον της τεχνολογικής επιχειρηματικότητας
- Τούρκος οπαδός απειλεί τον Γιάννη Αντετοκούνμπο: “Θα σκοτώσουμε την οικογένειά σου”
- Καζάκς (ΕΚΤ): Προς το παρόν δεν υπάρχει λόγος για μείωση επιτοκίων
- Πτωτικές τάσεις στα ευρωπαϊκά χρηματιστήρια
- ΕΥΑΘ: Συμφωνία με δύο ειδικούς διαπραγματευτές
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις