Η εταιρεία βρίσκεται στην αγορά των ΗΠΑ τα τελευταία επτά χρόνια, αλλά το περασμένο καλοκαίρι έκλεισε ένα εντυπωσιακό deal
Ενισχύει ακόμα περισσότερο το χαρτοφυλάκιο των κατεψυγμένων γλυκών της η εταιρεία κατεψυγμένων πιτών και γλυκών, Ροδούλα.
Πιο συγκεκριμένα, μέσα στις γιορτές και με έμπνευση από την επικέντρωση των πρόσφατων προσπαθειών εδραίωσης στις ΗΠΑ, μέσα από την παρουσία σε μεγάλες αμερικανικές αλυσίδες σούπερ μάρκετ, από την εταιρεία λανσαρίστηκε η σειρά ”American Dream”, με γεύσεις που έχουν άρωμα από την Αμερική.
Η νέα σειρά με τα American Dream cake Chocolate & Carrot Cake βρίσκεται, τουλάχιστον στην παρούσα φάση, στο δίκτυο καταστημάτων του ΑΒ Βασιλόπουλος.
Υπενθυμίζεται ότι, ήδη, από τον περασμένο Ιούλιο, η εταιρεία ζει το American dream της σε μεγάλο βαθμό, καθώς αρκετοί κωδικοί από τα προϊόντα της βρίσκονται στα ψυγεία μίας από τις μεγαλύτερες αλυσίδες λιανικής στις Ηνωμένες Πολιτείες, την Shoprite.
Από την εταιρεία επιλέχθηκαν προϊόντα με καθαρά ελληνική ταυτότητα τόσο σε αλμυρή, όσο και σε γλυκιά απόχρωση, που απευθύνονται τόσο στους ομογενείς της χώρας, όσο και στους Αμερικανούς που επιθυμούν να βάζουν στο καθημερινό τους τραπέζι τα ελληνικά προϊόντα. Από αλμυρές επιλογές, καταρχήν η εταιρεία επέλεξε να βάλει στα ράφια του Shoprite τρίγωνα τυροπιτάκια με φέτα και γιαούρτι, αλλά και τα σπανακοπιτάκια με φρέσκο σπανάκι και φέτα, ενώ σε ό,τι αφορά τα γλυκά, οι πελάτες του αμερικανικού σούπερ μάρκετ θα μπορούν να βρουν στα καταστημάτά του σε έξι τουλάχιστον Πολιτείες τα παραδοσιακά ελληνικά γλυκά, τον μπακλαβά και το κανταΐφι.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Εθνική Τράπεζα: Νέα ψηφιακή πιστωτική κάρτα με το Skroutz
- Αυτό είναι το πλήρες κείμενο της συμφωνίας για τη Γάζα
- Συντάξεις Αυγούστου: €760,97 του ιδιωτικού τομέα, €1.246,47 του Δημοσίου, €2.486,16 ευρώ της Τράπεζας της Ελλάδος!
- Bank of America: Οι ευρωπαϊκές μετοχές που ξεχωρίζουν τον Οκτώβριο
- Νέα ιστορικό υψηλό για το χρυσό
- Μικρή πτώση στο Χρηματιστήριο Αθηνών
- ΑΑΔΕ: Επέκταση ωραρίου λειτουργίας των συνοριακών Τελωνείων Κακαβιάς και Κρυσταλλοπηγής
- Παύλος Μυλωνάς: Καμπανάκι για το ανταγωνιστικό μειονέκτημα από την ακριβή τιμολόγηση ρύπων
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις