Διεθνή

Sanae Takaichi: Η πρωθυπουργός της Ιαπωνίας κάτοχος ενός Toyota Supra Turbo του 1991

Financialreport.gr

Για περισσότερες από δύο δεκαετίες, καθώς η καριέρα της την οδηγούσε σε υπουργικές θέσεις, συνέχισε να οδηγεί το Supra 2.5GT Twin-Turbo Limited του 1991

Με την εκλογή της στην ηγεσία του κυβερνώντος Φιλελεύθερου Δημοκρατικού Κόμματος (LDP), η Sanae Takaichi έγινε η πρώτη γυναίκα πρωθυπουργός της Ιαπωνίας, δίνοντας στη χώρα τη δική της Μάργκαρετ Θάτσερ.

Για τη «Σιδηρά Κυρία» της Ιαπωνίας, μόνο ένα αυτοκίνητο θα ήταν αρκετό: το Mk 3 Toyota Supra Turbo, που η ίδια κατέχει από τη δεκαετία του 1990.

Μην αφήσετε το όνομα του πολιτικού της κόμματος να σας ξεγελάσει.

Η Takaichi είναι μια ένθερμη συντηρητική. Μεταξύ των πολιτικών της απόψεων είναι ότι για τις παντρεμένες γυναίκες δεν θα πρέπει να επιτρέπεται να διατηρούν το επώνυμό τους μετά το γάμο.

Γεννημένη κόρη ενός πατέρα που ήταν υπάλληλος γραφείου και μιας μητέρας στις αστυνομικές υπηρεσίες, μεγάλωσε στην επαρχία Νάρα, νότια της Οσάκα.

Το 1993, εξελέγη στο κοινοβούλιο ως εκπρόσωπος της περιοχής.

Δύο χρόνια νωρίτερα, σε ηλικία 30 ετών, είχε κάνει οικονομίες για να αγοράσει το πρώτο της, καινούργιο, αυτοκίνητο.

Η οικογένειά της είχε ήδη κάποια εμπιστοσύνη στη μάρκα, καθώς ο πατέρας της εργαζόταν για μια εταιρεία που είχε σχέση με την Toyota, και εκείνη είχε επιλέξει το Supra ως αντικαταστάτη του αγαπημένου της μεταχειρισμένου Celica, το οποίο τότε ονομαζόταν Celica Supra, όταν πωλούνταν σε αυτή την πλευρά του Ειρηνικού.

Δείτε τα χαρακτηριστικά του: Super White Pearl Mica, μπορντό δερμάτινο σαλόνι, 1JZ-GTE twin-turbo 2,5 λίτρων, εν σειρά εξακύλινδρος κινητήρας, με 276 ίππους και αυτόματο κιβώτιο τεσσάρων ταχυτήτων. Λίγο αργότερα, πρόσθεσε ένα σύστημα πλοήγησης Panasonic.

Ως grand tourer, κατ’ εξοχήν, ήταν ακριβώς αυτό που χρειαζόταν μια πολιτικός σε άνοδο να οδηγεί, κάνοντας προεκλογική εκστρατεία και στη συνέχεια να ταξιδεύει στον αυτοκινητόδρομο προς τη National Diet, στο Τόκιο.

Το εξαιρετικό είναι ότι η Takaichi δεν εγκατέλειψε ποτέ το αυτοκίνητο.

Για περισσότερες από δύο δεκαετίες, καθώς η καριέρα της την οδηγούσε σε υπουργικές θέσεις στα υψηλότερα επίπεδα του LDP, συνέχισε να οδηγεί το Supra 2.5GT Twin-Turbo Limited του 1991.

Το αυτοκίνητο βγήκε από την αγορά, κάποια στιγμή, στις αρχές της δεκαετίας του 2000, καθώς η Takaichi ανέλαβε κυβερνητικές θέσεις, όπου είχε αυτοκίνητο με σοφέρ.

Ωστόσο, δεν παραχώρησε τα κλειδιά, διατηρώντας το Supra φυλαγμένο σε ένα τοπικό κατάστημα στη Νάρα.

Πέρυσι, κατά τη διάρκεια μιας αποτυχημένης προσπάθειας να κερδίσει την ηγεσία του LDP, ο αντιπρόσωπος της Toyota στη Νάρα, ο οποίος είχε πουλήσει στην Takaichi το αυτοκίνητο, αποφάσισε ότι χρειαζόταν λίγη φροντίδα.

Δέκα εθελοντές τεχνικοί αυτοκινήτων και ειδικοί βαφής και αμαξώματος άρχισαν να εργάζονται, επαναφέροντας το αυτοκίνητο στην παλιά του αίγλη.

Το κατάλευκο Supra της Takaichi βρίσκεται τώρα στο μικρό μουσείο της αντιπροσωπείας Toyota στη Νάρα, μαζί με ένα stand-up display της ίδιας, που έγινε η πρώτη γυναίκα πρωθυπουργός της Ιαπωνίας.

Πραγματικά, δεν θα μπορούσε να οδηγήσει τίποτα άλλο.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu