Το μήκος του πλοίου φτάνει τα 200 μέτρα, το πλάτος του τα 38 μέτρα
Ένα υβριδικό πλοίο υγροποιημένου φυσικού αερίου για τη μεταφορά οχημάτων (ro-ro vessel) απέπλευσε από την Σανγκάη για το πρώτο του ταξίδι με προορισμό την Ευρώπη.
Το ίδιο πλοίο, μεταφέρει περίπου 5.000 οχήματα που παρήγαγε η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά και μηχανολογικό εξοπλισμό που χρησιμοποιείται στις κατασκευές.
Το μήκος του πλοίου φτάνει τα 200 μέτρα, το πλάτος του τα 38 μέτρα, ενώ έχει ικανότητα μεταφοράς 7.600 οχημάτων.
Πρόκειται για το μεγαλύτερο πλοίο καθαρής ενέργειας, σχετικά με την μεταφορική του ικανότητα, αλλά και για την οικονομική επένδυση που έγινε για την κατασκευή του από κινεζικά ναυπηγεία.
Ο υβριδικός ενεργειακός σχεδιασμός του πλοίου, του επιτρέπει να καταναλώνει υγροποιημένο φυσικό αέριο, πετρέλαιο χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο, ή πετρέλαιο κίνησης, με αποτέλεσμα τη μείωση του αποτυπώματος διοξειδίου του άνθρακα σε ποσοστό περίπου 30% έναντι των παραδοσιακών πλοίων της ίδιας χρήσης, σύμφωνα με τον Τζιν Κι γενικό διευθυντής της SAIC Anji Logistics Co., Ltd.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- ΔΕΗ: Νέες ψηφιακές υπηρεσίες και προϊόντα το 2026
- Με χορηγία Βαγγέλη Μαρινάκη η ανακαίνιση του Παναθηναϊκού Σταδίου από την Capital Maritime
- Eurostat: Η βιομηχανική παραγωγή αυξήθηκε 2% στην ευρωζώνη τον Οκτώβριο – Με +6,9% δεύτερη η Ελλάδα
- ΕΛΣΤΑΤ: Μειώνεται το εξωτερικό έλλειμμα το β’ τρίμηνο του 2025
- Συντάξεις Νοεμβρίου: Μεγάλωσε κι άλλο η ψαλίδα δημοσίου – ιδιωτικού τομέα στα +716, 76 ευρώ
- ΕΛΣΤΑΤ: Υποχωρούν οι κενές θέσεις εργασίας το γ’ τρίμηνο 2025
- ΕΛΣΤΑΤ: Αυξήθηκε 8,1% το μισθολογικό κόστος το γ’ τρίμηνο 2025
- ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 3,3% στον Δείκτη Παραγωγής στις Κατασκευές γ’ τρίμηνο 2025
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις








