Οι οικονομικές προσδοκίες των Ελλήνων καταναλωτών ανέκαμψαν ελαφρώς κατά το τελευταίο έτος. Ωστόσο, κατά το πρώτο τρίμηνο του 2017, επέστρεψαν στα χαμηλά επίπεδα που είχαν καταγραφεί κατά την ίδια περίοδο του 2016, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας της GfK Consumer Climate (καταναλωτικό κλίμα) στην Ευρώπη για το πρώτο τρίμηνο του 2017.
Έχοντας διαμορφωθεί στις -51 μονάδες, ο δείκτης καταναλωτικού κλίματος παρουσίασε, κατά τα τέλη Μαρτίου, μια από τις πιο αδύναμες τιμές σε ολόκληρη την ΕΕ, παραμένοντας ουσιαστικά αμετάβλητος σε σύγκριση με το Μάρτιο του 2016, όπου και είχε διαμορφωθεί στις -50,6 μονάδες.
Οι χαμηλές οικονομικές προσδοκίες αντανακλούν, σύμφωνα με την έρευνα, τη συνεχιζόμενη δύσκολη οικονομική και πολιτική κατάσταση που επικρατεί στη χώρα.
Όσον αφορά τις εισοδηματικές προσδοκίες των Ελλήνων καταναλωτών, η εικόνα που παρουσιάζεται είναι ακόμα πιο δυσμενής. Στο τέλος του πρώτου τριμήνου, ο δείκτης υποχώρησε στα χαμηλότερά του επίπεδα από τον Οκτώβριο του 2012, αγγίζοντας τις -52,3 μονάδες στα τέλη Μαρτίου, δηλαδή παραπάνω από επτά μονάδες χαμηλότερος από τα επίπεδα του προηγούμενου έτους.
Η συνεχιζόμενη τεταμένη κατάσταση στην ελληνική αγορά εργασίας μειώνει, σύμφωνα με την έρευνα, τις προσδοκίες των καταναλωτών ως προς τη διεύρυνση θέσεων εργασίας και βελτίωσης της κατάστασης όσον αφορά τα εισοδήματα τους.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Μαιευτήριο Μητέρα: Αύξηση πωλήσεων αλλά ο όμιλος HHG συνέχισε να το «στεγνώνει» οικονομικά
- Δεν σχετίζεται με την τροφοδοσία καυσίμου η πτώση του Boeing 787 της Air India
- Μακρόν: Η Γαλλία αναγνωρίζει το Παλαιστινιακό κράτος
- Σημαίες Παλαιστίνης στις κερκίδες της ΑΕΚ – Προσαγωγές
- Αυτοκίνητο πήγε για «κολύμπι» και βυθίστηκε στην Τήνο
- Σαουδική Αραβία: Ανακοίνωσε επενδύσεις 6,4 δισ. δολ. στη Συρία
- Οι ελληνογερμανικές σχέσεις δοκιμάζονται από 8.000 πρόσφυγες που ζητούν άσυλο
- Carrefour: Φεύγει από την Ιταλία, πουλάει τα σούπερ μάρκετ στη NewPrinces
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις