Πρόκειται για την αναβάθμιση του τμήματος Άσσηρος - Νέα Σάντα, 14 χιλιομέτρων - Η διάρκεια των εργασιών είναι 14 μήνες από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης
Σε δημοπράτηση βγήκε το έργο για την ολοκλήρωση αναβάθμισης στον οδικό άξονα Θεσσαλονίκη – Κιλκίς – Δοϊράνη και πιο συγκεκριμένα για την αναβάθμιση του τμήματος Άσσηρος – Νέα Σάντα, 14 μόλις χιλιομέτρων, με αναθέτουσα αρχή είναι η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.
Το κόστος του έργου με τον αναλογούντα ΦΠΑ ανέρχεται σε 54,54 εκατ. ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ 43,98 εκατ. ευρώ). Η προθεσμία παραλαβής των προσφορών ορίστηκε για τις 10 Σεπτεμβρίου. Το έργο αναμένεται να τραβήξει το ενδιαφέρον των εταιρειών εβδόμης και έκτης τάξης.
Η διάρκεια των εργασιών είναι 14 μήνες από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης. Το έργο έχει αντιμετωπίσει σημαντικές καθυστερήσεις και προβλήματα, με πολλές αναβολές και αλλαγές στο χρονοδιάγραμμα και για να ξεπεραστούν αποφασίστηκε η επαναδημοπράτησή του.
Το έργο Άσσηρος-Νέα Σάντα είναι ένα οδικό έργο που συνδέει το Κιλκίς με τη Θεσσαλονίκη και έχει περάσει από διάφορα στάδια καθυστερήσεων. Πρόσφατα, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας ανακοίνωσε την επαναδημοπράτηση του έργου, με στόχο την ολοκλήρωσή του μέχρι τον Φεβρουάριο του 2027, σύμφωνα με την Περιφέρεια.
Το αντικείμενο του έργου
Το οδικό τμήμα από Α/Κ Ασσήρου έως Α/Κ Ν. Σάντας αρχίζει από τον Α/Κ Ασσήρου του άξονα Θεσσαλονίκης – Σερρών – Προμαχώνα στα βόρεια του Ν. Θεσσαλονίκης και συνεχίζεται μεταξύ του ορίου του οικισμού Δρυμού και των ήδη λειτουργούντων λατομείων Δρυμού προς το Νομό Κιλκίς.
Διέρχεται κάτωθεν του οικισμού της Ν. Σάντας, και συμβάλει στον ήδη λειτουργούντα ομώνυμο Α/Κ. Η κύρια αρτηρία σχεδιάστηκε με τυπική διατομή β4ν* κατά ΟΜΟΕ, πλάτους καταστρώματος 8,20m ανά κατεύθυνση. Οι Α/Κ Δρυμού και Καμάρας είναι μορφής ρόμβου, ενώ ο κόμβος της Μυγδονίας είναι μορφής μερικού τριφυλλιού.
Εκατέρωθεν της κύριας Αρτηρίας, διαμορφώνεται πλήρες δίκτυο Παράπλευρων Οδών Εξυπηρέτησης (SR). Στις εργασίες κατασκευής του έργου εκτός από τις εργασίες οδοποιίας και μεγάλων Τεχνικών περιλαμβάνονται:
- Μικρά τεχνικά έργα
- Εργασίες αποχέτευσης όμβριων και αποστράγγισης
- Εργασίες σήμανσης – ασφάλισης
- Εργασίες διαμόρφωσης ισόπεδων κόμβων, προσβάσεων στο παράπλευρο δίκτυο
- Εργασίες ηλεκτροφωτισμού
- Εργασίες επένδυσης των πρανών με φυτική γη και η φύτευσή τους
- Εργασίες μετατόπισης δικτύων ΟΚΩ.
Η τυπική διατομή της αρτηρίας (βν4* κατά ΟΜΟΕ-Α) είναι συνολικού πλάτους 17,00m και περιλαμβάνει:
α. Αμφίπλευρο στηθαίο τύπου Ν. Jersey πλάτους 0,60m.
β. Δύο λωρίδες κυκλοφορίας πλάτους 3,50m εκάστη ανά κατεύθυνση, συνολικού πλάτους 8,20m. Κατασκευή Παράπλευρου οδικού δικτύου: Εκατέρωθεν της κύριας αρτηρίας κατασκευάζεται παράπλευρο δίκτυο εξυπηρέτησης, συνολικού μήκους ~26,70km.
Το προβλεπόμενο δίκτυο των εγκαρσίων και παράλληλων οδών, αποκαθιστά τη συνέχεια του υφιστάμενου δικτύου τοπικών οδών που αποκόπτεται λόγω του έργου και διαμορφώνεται ένα πλήρες παράπλευρο δίκτυο σ’ όλο το τμήμα της κύριας αρτηρίας.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- «Κρουαζιέρα θα σε πάω» από την ΑΑΔΕ: Παραβάσεις από το 43% των ημερόπλοιων της Σαντορίνης
- Τι σημαίνει για τον κόσμο η συμφωνία Τραμπ με Nvidia και AMD για πωλήσεις τσιπ στην Κίνα
- Paramount: Αγοράζει τα δικαιώματα του UFC για 7 χρόνια με 7,7 δισ. δολάρια
- Φωτιά στη Μεσσηνία: Απειλεί σπίτια στα Πετράλωνα – Μήνυμα 112
- Ένωση Κονσερβοποιών Ελλάδας: Βλέπει κάμψη στον κλάδο της κομπόστας το 2025
- Κροζέτο: Η κυβέρνηση του Ισραήλ έχασε την ανθρωπιά και τη λογική της
- Βαλτική: Δίωξη κατά τριών ναυτικών του τάνκερ Eagle S
- Al Jazeera: Και έκτος δημοσιογράφος νεκρός στη Γάζα από την ισραηλινή επίθεση
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις