Μεγάλο στοίχημα για την εταιρία παραμένει η εξυπηρέτηση των δρομολογίων χωρίς αύξηση των χρονοαποστάσεων
Διαγωνισμό για την εξοικονόμηση ηλεκτρικής ενέργειας ετοιμάζεται να ανακοινώσει η ΣΤΑΣΥ.
Η δράση, η οποία θα εξοικονομήσει ενέργεια σε ποσοστό 12% έως 14%, θα ξεκινήσει από τη Γραμμή 1 του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου, όπως επεσήμανε μιλώντας στο πρώτο συνέδριο του Υπερταμείου ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, Θανάσης Κοτταράς. Στο πλαίσιο αυτό ήδη έχει ξεκινήσει η αναβάθμιση δύο υποσταθμών στη Γραμμή 1, ενώ η δράση θα συνεχιστεί και στις άλλες δύο γραμμές.
Σε επίπεδο έργων βιωσιμότητας η ΣΤΑΣΥ στοχεύει στην κατασκευή φωτοβολταϊκών στο αμαξοστάσιο του τραμ στο Ελληνικό, ενώ γίνονται μελέτες προκειμένου το μέτρο να επεκταθεί και στο υπόλοιπο δίκτυο. Ταυτόχρονα αντικαθίστανται με LED τα φωτιστικά μέσα στη Γραμμή 1. Η αλλαγή έχει ήδη γίνει σε πέντε σταθμούς, ενώ το πρώτο εξάμηνο του 2024 αναμένεται να έχει καλυφθεί το σύνολο της γραμμής.
Μεγάλο στοίχημα, πάντως, για την εταιρία παραμένει η εξυπηρέτηση των δρομολογίων χωρίς αύξηση των χρονοαποστάσεων, κάτι το οποίο αποτελεί μία εξαιρετικά δύσκολη εξίσωση δεδομένου ότι η αύξηση της επιβατικής κίνησης υπολογίζεται ήδη στο 20% με τα μέσα σταθερής τροχιάς να μετακινούν κατά μέσο όρο περί τους 700.000 επιβάτες καθημερινά.
Οριστική λύση σε αυτό θα δώσουν οι 14 νέοι συρμοί που θα αποκτηθούν, 7 διρρευματικοί που θα μπορούν να κινούνται και στο υπέργειο τμήμα έως το Αεροδρόμιο και 7 κανονικοί. Ωστόσο, το σχέδιο αυτό δεν έχει αρχίσει να υλοποιείται με αποτέλεσμα η εταιρία να δοκιμάζει άλλες λύσεις, όπως η μείωση των δρομολογίων στους τερματικούς σταθμούς και η ενίσχυσή τους στο τμήμα Εθνική Άμυνα – Αιγάλεω που εφαρμόστηκε για δύο μέρες προκειμένου να αξιολογηθεί.
Την ίδια στιγμή, δεδομένης της έλλειψης συρμών και της ανόδου του τουρισμού, η ΣΤΑΣΥ δεν έχει πλέον την ευχέρεια να κρατά παροπλισμένους συρμούς τις θερμές περιόδους του χρόνου. Για το λόγο αυτό και εξαιτίας του μεγάλου κύματος παραπόνων από επιβάτες, βρίσκεται σε αναζήτηση τεχνικής λύσης για 28 συρμούς που κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά το 2000 και κοντεύουν να κλείσουν 25ετία, ενώ δε διαθέτουν κλιματισμό. Όπως σημείωσε ο κ. Κοτταράς, εντός του Ιανουαρίου του 2025 θα υπάρχει πρόταση για τον τρόπο, με τον οποίο θα αντιμετωπιστεί το πρόβλημα, καθώς ορισμένοι από αυτούς τους συρμούς χρησιμοποιούνται πλέον στη Γραμμή 1, αλλά πρέπει να παραμένουν στα αμαξοστάσια τις πολύ ζεστές περιόδους.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Μικτές τάσεις στην αγορά του πετρελαίου
- Συμμετοχή της Τουρκίας στην ευρωπαϊκή άμυνα: Εθνική αποτυχία ή εθνική ευκαιρία;
- Δανειολήπτες σε ελβετικό φράγκο: Νέα κινητοποίηση στις 25/6 στο υπουργείο Οικονομικών
- Πανελλήνιες: Στα Αγγλικά εξετάζονται οι υποψήφιοι για την εισαγωγή σε ΑΕΙ
- Μηχανοδηγοί: 24ωρη απεργία σε σιδηρόδρομο και προαστιακό
- Τροχαία Αττικής: Σαρωτικοί έλεγχοι με 1.222 παραβάσεις το τριήμερο 12-14 Ιουνίου
- Μυστακίδης: “Από τα πιο σύγχρονα γήπεδα της Ευρώπης η νέα Τούμπα”
- Μέση Ανατολή: Νέα μαζική επίθεση με πυραύλους από το Ιράν – Σειρήνες στο βόρειο Ισραήλ
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις